0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaké nejúspornější BMW řada 3

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, vše o spotřebě, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Sobota 19.12.2015 17:42, .
to, že někdo vlastní 55AMG, ještě neznamená patent na pravdu. Písty se propálí např. při chudé směsi (vyšší teploty hoření) tady bych hledal problém u tvého známeho reno. Že by platilo pouze pro motor 55AMG ten nesmysl s benzinem nevim nevim.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Neděle 20.12.2015 00:47, RE: .
Zvirak napsal:
to, že někdo vlastní 55AMG, ještě neznamená patent na pravdu. Písty se propálí např. při chudé směsi (vyšší teploty hoření) tady bych hledal problém u tvého známeho reno. Že by platilo pouze pro motor 55AMG ten nesmysl s benzinem nevim nevim.


Zjistím to a napíšu. Netvrdím, že má patent na pravdu.

reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Neděle 20.12.2015 10:15, .
nechtěl jsem, aby to vyznělo útočně, ale zajímá mě to.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Neděle 20.12.2015 12:03, RE: .
Zvirak napsal:
nechtěl jsem, aby to vyznělo útočně, ale zajímá mě to.


v pohodě, v týdnu s ním budu mluvit, tak to zjistím:)

reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Neděle 20.12.2015 21:28, E 55 AMG má jako s bavorem společnýho co??
Ježišmarja takže tu zas máme pojem a průjem.....E55 AMG není BMW s M52TU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! U hvězdy je to úplně jinej motor a má hlavně kompresor, kterej fakt 100 oktanovku nemusí....M52 je klasická stará atmosféra - koncepčně z konce 80 let, používaný hojně v letech 90tých v řadě E36 a je to tupej atmosferickej motor bez turba (tudíž jednoduchej bez elektronickejch sraček), kterýmu 100 oktanovej Shell problem nedělá..... testoval jsem v tomhle autě 100 oktanovku OMV, Benzinu a MOL a Shellka mi z toho pocitově vyšla nejlíp....motor se probral, zřejmě se tam i něco děje, nechá se krásně vytočit až na začátek červeného pole a auto prostě jede líp a 2 kačky navíc oproti normálnímu benzinu mě fakt NEZABIJOU Na 330i se ráda ošmirglovává bordelem DISA klapka a motor navíc žere dost olej a jezdí průměrně za 11 litrů, navíc bych se namotal na první strom.....takže děkuji nechci, stačí mi dvoulitr se 110kW a stará tupá atmosféra.... A furt tohle starý auto jede podle mě líp jak třeba nová oktáva RS , s tou jsem měl dneska tu čest a děkuji nechci..... Pocitově se s tímhle starým bavem dá jen snad srovnávat jen současný Subaru Levorg, ale to má zas CVT převodovku, která to auto zabíjí, takže zas u mě vítězí moje stará dobrá upravená E46.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Neděle 20.12.2015 23:25, RE: E 55 AMG má jako s bavorem společnýho co??
spiteful napsal:
Ježišmarja takže tu zas máme pojem a průjem.....E55 AMG není BMW s M52TU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! U hvězdy je to úplně jinej motor a má hlavně kompresor, kterej fakt 100 oktanovku nemusí....M52 je klasická stará atmosféra - koncepčně z konce 80 let, používaný hojně v letech 90tých v řadě E36 a je to tupej atmosferickej motor bez turba (tudíž jednoduchej bez elektronickejch sraček), kterýmu 100 oktanovej Shell problem nedělá..... testoval jsem v tomhle autě 100 oktanovku OMV, Benzinu a MOL a Shellka mi z toho pocitově vyšla nejlíp....motor se probral, zřejmě se tam i něco děje, nechá se krásně vytočit až na začátek červeného pole a auto prostě jede líp a 2 kačky navíc oproti normálnímu benzinu mě fakt NEZABIJOU Na 330i se ráda ošmirglovává bordelem DISA klapka a motor navíc žere dost olej a jezdí průměrně za 11 litrů, navíc bych se namotal na první strom.....takže děkuji nechci, stačí mi dvoulitr se 110kW a stará tupá atmosféra.... A furt tohle starý auto jede podle mě líp jak třeba nová oktáva RS , s tou jsem měl dneska tu čest a děkuji nechci..... Pocitově se s tímhle starým bavem dá jen snad srovnávat jen současný Subaru Levorg, ale to má zas CVT převodovku, která to auto zabíjí, takže zas u mě vítězí moje stará dobrá upravená E46.


Doporučuji změřit zrychlení z nuly na sto s normálním benzínem a potom se stooktanovým. Doporučil bych i zrychlení z nula na dvěstě, ale nevím, jestli to 320ka dá:) Osobně si myslím, že se vůbec nic nezmění. Je to jenom psychika, která zaznamená rozdíl.

reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Neděle 20.12.2015 23:49, spotřeba se tedy moc u bavora neřeší, ale....
na stovku rozdíl asi skoro vteřina, na dvoustovku se netestovalo - auto tahne do 170km, což mi vyhovuje....ale motoru se evidentně Shellácká 100 oktanovka líbí víc a žere míň než konkurence......v Rakousku též tankováno u BP a taky dobrý
reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Pondělí 21.12.2015 09:27, RE: E 55 AMG má jako s bavorem společnýho co??
spiteful napsal:
stačí mi dvoulitr se 110kW a stará tupá atmosféra.... A furt tohle starý auto jede podle mě líp jak třeba nová oktáva RS , s tou jsem měl dneska tu čest a děkuji nechci..... Pocitově se s tímhle starým bavem dá jen snad srovnávat jen současný Subaru Levorg


Chlape, každej tvůj je perla. starej 110 kW jede líp než RS. Tipuju tě na 18letýho, kterýmu táta pujčí starýho bavora na víkend..
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 21.12.2015 10:47, RE: spotřeba se tedy moc u bavora neřeší, ale....
spiteful napsal:
na stovku rozdíl asi skoro vteřina, na dvoustovku se netestovalo - auto tahne do 170km, což mi vyhovuje....ale motoru se evidentně Shellácká 100 oktanovka líbí víc a žere míň než konkurence......v Rakousku též tankováno u BP a taky dobrý


sekunda na stovku? to je tak plus třicet koní výkonu:) jestli tohle umí nějaký benzín, tak ho začnu tankovat i do svojeho dieselového Focusu:)))

reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Pondělí 21.12.2015 11:37, RE: spotřeba se tedy moc u bavora neřeší, ale....
Reno napsal:
spiteful napsal:
na stovku rozdíl asi skoro vteřina, na dvoustovku se netestovalo - auto tahne do 170km, což mi vyhovuje....ale motoru se evidentně Shellácká 100 oktanovka líbí víc a žere míň než konkurence......v Rakousku též tankováno u BP a taky dobrý
sekunda na stovku? to je tak plus třicet koní výkonu:) jestli tohle umí nějaký benzín, tak ho začnu tankovat i do svojeho dieselového Focusu:)))



30 koní pro auto tohoto typu to nebude. Aniž bych cokoliv hledal využiju zjednodušení, že zrychlení je rovno hmotnost vozu/ výkon v koních, tedy cca 1300 kg/150 koní, což je cca. 8,7 sec.
Sekundu uberu a dostanu 1300/7,7=169 koní, čili necelých 20.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 21.12.2015 11:47, RE: spotřeba se tedy moc u bavora neřeší, ale....
David V napsal:
Reno napsal:
spiteful napsal:
na stovku rozdíl asi skoro vteřina, na dvoustovku se netestovalo - auto tahne do 170km, což mi vyhovuje....ale motoru se evidentně Shellácká 100 oktanovka líbí víc a žere míň než konkurence......v Rakousku též tankováno u BP a taky dobrý
sekunda na stovku? to je tak plus třicet koní výkonu:) jestli tohle umí nějaký benzín, tak ho začnu tankovat i do svojeho dieselového Focusu:)))
30 koní pro auto tohoto typu to nebude. Aniž bych cokoliv hledal využiju zjednodušení, že zrychlení je rovno hmotnost vozu/ výkon v koních, tedy cca 1300 kg/150 koní, což je cca. 8,7 sec. Sekundu uberu a dostanu 1300/7,7=169 koní, čili necelých 20.


A ty věříš tomu, že 2-5 oktanů rozdíl udělá 20 koní?

reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Pondělí 21.12.2015 12:17, RE: spotřeba se tedy moc u bavora neřeší, ale....
Reno napsal:
David V napsal:
Reno napsal:
spiteful napsal:
na stovku rozdíl asi skoro vteřina, na dvoustovku se netestovalo - auto tahne do 170km, což mi vyhovuje....ale motoru se evidentně Shellácká 100 oktanovka líbí víc a žere míň než konkurence......v Rakousku též tankováno u BP a taky dobrý
sekunda na stovku? to je tak plus třicet koní výkonu:) jestli tohle umí nějaký benzín, tak ho začnu tankovat i do svojeho dieselového Focusu:)))
30 koní pro auto tohoto typu to nebude. Aniž bych cokoliv hledal využiju zjednodušení, že zrychlení je rovno hmotnost vozu/ výkon v koních, tedy cca 1300 kg/150 koní, což je cca. 8,7 sec. Sekundu uberu a dostanu 1300/7,7=169 koní, čili necelých 20.
A ty věříš tomu, že 2-5 oktanů rozdíl udělá 20 koní?


Já tomu věřit nemusím, já vím, že je to nesmysl.
reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Pondělí 21.12.2015 12:34, jen do mě :-)
Zase diskuse.... takže pro M52TU je předepsaný palivo BA98, se stooktanovkou jede 0 -100 km/h za 7.49 s. což mě bohatě stačí.
reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Pondělí 21.12.2015 12:44, oprava
7.94s. 0-100km/h už z vás píšu kraviny.
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Pondělí 21.12.2015 13:18, RE: oprava
spiteful napsal:
7.94s. 0-100km/h už z vás píšu kraviny.


Aha, takže obrácený postup:
150k*8 sec=1200 kg
o sekundu míň:
1200kg/7 sec=171 k, čehož změnou OČ nedosáhneš ani v tom nejvlhčím snu!
Ale jestli jsi dělal nějaké úpravy železa na motoru (jakože jsem tam viděl sníženou hlavu) a udělal jsi je správně a bylo pak nutné přejít na benzín s OČ 100, pak je to možné, ale nemá to primárně na svědomí ten benzín. Ten tam leješ kvůli tomu, aby Ti to "dole" neklepalo.
reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Pondělí 21.12.2015 21:40, já už fakt nevim...
takže znova: indivindy bmc úprava motoru snížení hlavy válců - itálie, bmc vzducháč konický, bmc přetěsnění motoru a hadic, karbon kapota, h
reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Pondělí 21.12.2015 21:44, ale notak
ale notak
reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Pondělí 21.12.2015 21:55, někdo mě tu asi už blokuje:-)
někdo mě tu asi už blokuje
reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Pondělí 21.12.2015 22:00, takže zajeďte do Budějc a auto ukážu a pak se budem bavit dál...
nemám rád cenzory
reagovat
Valnoha
počet příspěvků322
datum registrace03.01.2011
Pondělí 21.12.2015 22:42, do Budejc nejedu
Nalepku NoFear na okne mas? Psali v casaku ze dava 15 koni
reagovat
1 2 3


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.