Ježišmarja takže tu zas máme pojem a průjem.....E55 AMG není BMW s M52TU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! U hvězdy je to úplně jinej motor a má hlavně kompresor, kterej fakt 100 oktanovku nemusí....M52 je klasická stará atmosféra - koncepčně z konce 80 let, používaný hojně v letech 90tých v řadě E36 a je to tupej atmosferickej motor bez turba (tudíž jednoduchej bez elektronickejch sraček), kterýmu 100 oktanovej Shell problem nedělá..... testoval jsem v tomhle autě 100 oktanovku OMV, Benzinu a MOL a Shellka mi z toho pocitově vyšla nejlíp....motor se probral, zřejmě se tam i něco děje, nechá se krásně vytočit až na začátek červeného pole a auto prostě jede líp a 2 kačky navíc oproti normálnímu benzinu mě fakt NEZABIJOU
Na 330i se ráda ošmirglovává bordelem DISA klapka a motor navíc žere dost olej a jezdí průměrně za 11 litrů, navíc bych se namotal na první strom.....takže děkuji nechci, stačí mi dvoulitr se 110kW a stará tupá atmosféra.... A furt tohle starý auto jede podle mě líp jak třeba nová oktáva RS , s tou jsem měl dneska tu čest a děkuji nechci..... Pocitově se s tímhle starým bavem dá jen snad srovnávat jen současný Subaru Levorg, ale to má zas CVT převodovku, která to auto zabíjí, takže zas u mě vítězí moje stará dobrá upravená E46.