0
zpět
 

diskuze k tématu: "reprezentativni" vozidlo za 500-600 k

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla
jenda700
počet příspěvků1
datum registrace07.03.2015
Sobota 07.03.2015 13:33, "reprezentativni" vozidlo za 500-600 k
Dobrý den,

doposud jsem auto nepotřeboval, protože po Praze se to dá v MHD, nicméně jak už člověk nějakou dobu pracuje, vydělá nějakou tu zlatku a potřebuje občas něco zařídit, uspořit čas, vyrazit na výlet a taky je člověk v pozici, kdy by auto prospělo určitému společenskému vnímání a postavení (vím, že je to povrchní, ale taková je prostě doba), koukám po svém první autě. Kromě ceny, která je v předmětu mám několik kritérií:

1) automat
2) benzín (nenajdu víc než 15-20 tis ročně) a myslím, že dvoulitr stačí
3) max 4 roky staré s nájezdem max 100 tis (rád bych ho tak po 4-5 letech ještě prodal)
4) musí se mi líbit...může to znít hloupě, ale chci auto, na které bude radost pohledět a které nebude urážet mé estetické cítění
5) upřednostňuji pohodlí, bezpečnost a výbavu před nějakými řidičskými zážitky, protože řízení samo o sobě mi v podstatě nic neříká a beru jej jako nutné zlo (bohužel, na auto s řidičem nemám a nikdy mít nebudu )

Co jsem se tak zatím díval, líbí se mi následující vozy:

1) BMW 3...ideálně GT, ale na to můj rozpočet nestačí, takže sedan
2) Audi A5
3) Lexus IS 250

Rád bych se místních odborníků zeptal na výhody a nevýhody těchto vozů...a který vyhovuje nejlépe výše uvedených kritérií.
Dále by mne rovněž zajímaly náklady na provoz...samozřejmě spotřeba...a dále - zkoušel jsem si na různých webech počítat pojistky a ručení, ale sumy mi vyskakovaly různorodé...od akceptovatelných až po naprosto šílené. Potom jak je to s cenami náhradních dílů (nejvíc je v inzerátech BMW...znamená to, že se dají sehnat i nejlépe díly?)
Taky mně zajímá, jak je to se spolehlivostí těchto vozů a jejich případnými chronickými neduhy?

Rovněž se nebráním návrhům na případné jiné alternativy...

Předem děkuji za reakce.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1247
datum registrace08.09.2009
Neděle 08.03.2015 08:27, Lexus IS250
Mohu ta napsat něco jen k tomu Lexusus IS250, protože jsem s ním měl co do činění.
Předně: auto je to pro dva, Vzadu tragedie, navíc komplikovaná tím, že nohy nezasuneš pod přední sedačku.
To je jedno a pouze jediné mínus tohoto auta apka následují jen samá pozitiva.

Takže zopracování: absolutně dokonalé. BMW si nemůženechat ani zdát o tom provedení Lexusu. Kdyby sem šly hodit fotky z některých BMW, ukázal bych ti, jak NEMAJÍ vypadat apříklad zpracování lemů dveří, nástřiky prahů antikorozní ochrannou vrstvou a dobité sedačky u předváděčky s cca 5tkm a rokem stáří. Vedle stojící 8letý IS250 byl proti tomu ve stavu nového kusu. Ale zpět k IS250. Malé velké auto. Zvenku robustní, zvaření dveří přesvědčí o dokonalosti zpracování těsnícího systému - také v praxi platí, že neexistuje, aby ani u ojetých a "dobitých" IS250 někde foukalo či pískalo. Precizní sedačky s odvětráním jsou dobrév létě. Bohužel, tyhle se vyskytují ne u všech verzi, ale IS250 F SPort je má - to je trošku upravěná IS250 optiaketem, 18´´ koly a vyznačující se bohužel poněkud vyšší tvrdostí podvozku, ovšem i tak stále vysoce kmfortního.
Motor je asi to, co zajímalo nejvíce mě, jsou maitelem několika japonských auta již delší dobu. Takže první kontrola musí být provedena za studena. Asi uslyšíš typické cvakání, což jsou projevy vstřikovačů. IS250 mí přímý vstřiky a to není závada, ale typická vlastnost. Motor má řetěz a ten se neservisuje, protože na rozdíl od kreatur TSI fakticky vydrží. Po zahřátí otevřeš haubu a motor není skoro slyšet. Uvnitř o něm víš, jen že to ručička otáčkoměru ukazuje asi 750rpm. Jízda: automat je "typyicky důstojý". Tzn, nemá rychlost DSG, ale u IS250 bych to neiděl jako nějaký závažný problém. prostě řadí obvykle ajko většina japonských značek, s rozmyslem, v klidu, ale přesně a jasně bez zmatkování. Na kick down půl vteřinky zaváhá, ale v praxi je to OK, nemsíš srovnávat s trhací DSG. Řízení: ostré, přesné, jasná odezva a to dokonce i při neutrální poloze volantu. Auto není třeba za jízdy rovně nijak korigovat, což známe dnes u většiny pseudoaut s eletkrickými servy. Lexus IS250 jede jako po kolejích. V zatáčkách je vhod malý volant. Brzdy: ostré, přesné. Podvozel parádní. Lehce tvrdší, ale vysoce vysoce komfortní, o několik tříd například nad etalonem dneška, což je českého řidiče sen = Oktávka II-III a další, co budou následovat. Za jízdy je v autě ticho, neskutečné ticho a motor není vůbec slyšet, sand až po překročení nějakých 4000rpm se ozývá krásný sametový ševelící V6. Co se týká spotřeby: auto je těžké. Ciož je dobře, protože je fakticky robustní a věřím, že v případě nutnosi i bezpečné, jako ostatně všechny Lexusy. Bohužel váha, automat a V se neslučují s rekordy v dosažení malé spotřeby. I tak lze ale s IS250 jet za nějakých 7,5/100, což považuji za výborné. V praxi ale budeš kolem 8,8-9,5, protože rozjezdy s automatem dlají v nádrži prostě divy. Ale když se chce, lze jet za dobré spotřeby. Kufr: na malou diplomatku a jednu dvě kreditní karty. To se tam vejde. Víc majitel Lexuse (žádného) s sebou nepotřebuje, protože kod má NA Lexuse, má dost peněz na to, aby jel tak maximálně na vybavenou chalupu nebo do luxusního hotelu,. čímž chchi říct, že na stěhování mají čecháčci vhodnější vozy. Prostě sedan se zadním náhonem, tedy mělkým kufrem, což je daň za zadní diferák a konceci nápravy. Ale pro dva lidi stačí i na dovolenou a na lye dáš rakev.
Spolehlivost: absolutní. IS250 nemá chronické problémy a servis znamená pouze předepsané úkony jakožto výměnu olejů a filtrů vč. automatu a zbytek je výměna opotřebovanýc provozních dílů. Servis se dá dělat ledaskde, jen to nesmí být Lojza z Horné Dolní. Není nutnojezdit do značkového servisu. POkud bydlíš v Praze, problém mít nebudeš, ale vyhnul bych se značkovým serisům kvůli tomu, že vyýsledek jejich práce je přímo odpuzující, zato ceny králosvké ve smyslu vysoké. jen poznámka pro některé jiné: pozor na měření emisí v některých lokalitácvh NEMÍ udělat emise, nemají totiž ofiko SW, protože etn + školení se stanicím STK nezaplatí. Takto jsem narazil v ŠUmperku (a stejný probém mám nyní s Infiniti), takže ze sev. Moravy musím kvůli emsiím až do hradce, stejně, jako s Lexíkem. Ale jak pravím, v Praze bez potíží cokolik kdykoliv. Cena za hodinu práce od 650 do 1200 bez DPH, holt Lexus. Ale to majitel Lexíka asi moc neřeší.
Měl jsem a prošel jsem v životě fakt již hodněš aut, takže mohu srovnávat. A to nejen já, ale i moje manželka, kterou auta baví stejně jako mě. Ona prohlísila, že IS250 je uvnitř útulná. Až později jsem teprve pochopil, co tím myslela. Skutečně, v IS250 se člověk cítí. V jiných autech jen jede. Světlá kůže je krásná, vzadu se cítíš fakticky jako pán, který se nechává jen vozit, ovšem jak jsem psal, nemsíš mít dva metry.

IS250 asi není tak "řidičsky atrativní", jako konkurenční 3er od BMW, ale ve všem ostatním je výrazně lepší - zejména ve zpracovánía spolehlivosti. Navíc, Lexus-jakýkoliv-je auto, které nejen budí dojem výlučnosti, ano takové prostě je. Kdežto BMW má kdejaký jouda, od cigánů po-bůhvíkoho. Já v Lexusu snad nepotkal jiného, než opravdu seriozního a slušného člověka. A to o něčem také svědčí.
reagovat
Martin Srb
počet příspěvků45
datum registrace13.04.2012
Neděle 08.03.2015 10:30, Lexus IS
Vyčerpávající popis, tleskám a musím souhlasit. Je nutná dobrá havarijní pojistka díly stojí jako na lexus a na vrakovištích jich moc není. Také při lehkém nedobrždění, kdy se poškodí světla (cca 3étis Kč) a hlavně radar adaptivního tempomatu v masce (cca 100tis. Kč) se s kapotou náraíkem a výztuho dostáváme to totální škody.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Neděle 08.03.2015 14:59, Reprezentativní vozidlo
...podle mého by to určitě neměl být předchozí model. Z tohohle výběru je to prakticky jenom trojka.
S předchozím IS nebo s dosluhující A4 /kde jsou benzínové motory spíš špatný/ moc "reprezentace"
nenaděláš.
Hlavně to IS v porovnání s novým modelem dost dostává na zadek. Ten nový je opravdu krasavec.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Neděle 08.03.2015 15:39, infiniti
v áčkách je teď na prodej M30d čtyři roky staré najeto 90, být ve vaší situaci tak je to jasná volba. z uvedených jednoznačně nejhezčí auto, vypadá nejhodnotněji, design je nadčasový a není velký rozdíl oproti nové generaci Q70, ani já který Infi mám bych na první pohled nepoznal eMko od Q70ky. a asi ani na druhý. jak říkám, jasná volba. zajeďte si do Průhonic projet nějakou předváděčku a uvidíte sám, o výbavě a jízdích vlastnostech nemá smysl se to rozepisovat, tam se může jít stejně drahé BMW či Audi schovat.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Neděle 08.03.2015 18:01, RE: infiniti
tomaskrtek napsal:
v áčkách je teď na prodej M30d čtyři roky staré najeto 90, být ve vaší situaci tak je to jasná volba. z uvedených jednoznačně nejhezčí auto, vypadá nejhodnotněji, design je nadčasový a není velký rozdíl oproti nové generaci Q70, ani já který Infi mám bych na první pohled nepoznal eMko od Q70ky. a asi ani na druhý. jak říkám, jasná volba. zajeďte si do Průhonic projet nějakou předváděčku a uvidíte sám, o výbavě a jízdích vlastnostech nemá smysl se to rozepisovat, tam se může jít stejně drahé BMW či Audi schovat.


Chce benzín:)
Ještě mně tak napadlo, před časem byla v Renocaru pětka s M-paketem, benzín 528i, jen neměla automat. Jinak najeto bylo 60 tis. rok 2011, 550 tisíc a nikdo ji nechtěl, asi kvůli tomu manuálu. To už
je hodně reprezentativní auto.
Ten M30d to je motor rencek, nebo se pletu?

reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Neděle 08.03.2015 20:25, RE: infiniti
Reno napsal:
tomaskrtek napsal:
v áčkách je teď na prodej M30d čtyři roky staré najeto 90, být ve vaší situaci tak je to jasná volba. z uvedených jednoznačně nejhezčí auto, vypadá nejhodnotněji, design je nadčasový a není velký rozdíl oproti nové generaci Q70, ani já který Infi mám bych na první pohled nepoznal eMko od Q70ky. a asi ani na druhý. jak říkám, jasná volba. zajeďte si do Průhonic projet nějakou předváděčku a uvidíte sám, o výbavě a jízdích vlastnostech nemá smysl se to rozepisovat, tam se může jít stejně drahé BMW či Audi schovat.
Chce benzín:) Ještě mně tak napadlo, před časem byla v Renocaru pětka s M-paketem, benzín 528i, jen neměla automat. Jinak najeto bylo 60 tis. rok 2011, 550 tisíc a nikdo ji nechtěl, asi kvůli tomu manuálu. To užje hodně reprezentativní auto.Ten M30d to je motor rencek, nebo se pletu?


ten motor je ´´společná´´ práce aliance Renault/Nissan, ale zatím to vypadá tak že se prodalo 10x víc Infiniti s tímhle motorem než Rencků. je hodně povedenej, jak naftu nemusím tak tohle je slušný. on by neměl vstup Infi na EU trh bez konkurenceschopného dieselu moc smysl. a ten trh s motory se docela prolíná, nová malá Infi mají Mercedesy )) to M30d jsem nadhodil i když jsem četl že chce dvoulitrový benzín, právě proto že za ty peníze je to paráda. pokud jde tazateli o ´´honění vody´´ tak s tímhle by honil velkou vodu a jako bonusy by měl kvalitní skvěle vybavené luxusní auto s prokazatelným původem a kilometry a budil by dojem znalce a fajnšmekra. rozhodně na mě udělá lepší první dojem boreček v eMku (nebo v Géčku ale to momentálně žádné na trhu není) než v A6ce nebo 5er.ne proto že mám Infi ale proto, že v dnešní době chce mít koule jít proti proudu.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Neděle 08.03.2015 22:22, Ojeté vs. nové
Opravdu chcete kupovat za 600 tisíc ojetinu? Pokud chcete reprezentativní auto a jste schopen ušetřit např. 100 tisíc měsíčně, tak bych být vámi počkal 3-4 měsíce a např. ten Lexus IS 250 koupil nový. Koupit nové auto má svoje kouzlo a hlavně znáte jeho historii což se u ojetiny dá říct s jistotou málokdy.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 09.03.2015 06:56, RE: infiniti
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
tomaskrtek napsal:
v áčkách je teď na prodej M30d čtyři roky staré najeto 90, být ve vaší situaci tak je to jasná volba. z uvedených jednoznačně nejhezčí auto, vypadá nejhodnotněji, design je nadčasový a není velký rozdíl oproti nové generaci Q70, ani já který Infi mám bych na první pohled nepoznal eMko od Q70ky. a asi ani na druhý. jak říkám, jasná volba. zajeďte si do Průhonic projet nějakou předváděčku a uvidíte sám, o výbavě a jízdích vlastnostech nemá smysl se to rozepisovat, tam se může jít stejně drahé BMW či Audi schovat.
Chce benzín:) Ještě mně tak napadlo, před časem byla v Renocaru pětka s M-paketem, benzín 528i, jen neměla automat. Jinak najeto bylo 60 tis. rok 2011, 550 tisíc a nikdo ji nechtěl, asi kvůli tomu manuálu. To užje hodně reprezentativní auto.Ten M30d to je motor rencek, nebo se pletu?
ten motor je ´´společná´´ práce aliance Renault/Nissan, ale zatím to vypadá tak že se prodalo 10x víc Infiniti s tímhle motorem než Rencků. je hodně povedenej, jak naftu nemusím tak tohle je slušný. on by neměl vstup Infi na EU trh bez konkurenceschopného dieselu moc smysl. a ten trh s motory se docela prolíná, nová malá Infi mají Mercedesy )) to M30d jsem nadhodil i když jsem četl že chce dvoulitrový benzín, právě proto že za ty peníze je to paráda. pokud jde tazateli o ´´honění vody´´ tak s tímhle by honil velkou vodu a jako bonusy by měl kvalitní skvěle vybavené luxusní auto s prokazatelným původem a kilometry a budil by dojem znalce a fajnšmekra. rozhodně na mě udělá lepší první dojem boreček v eMku (nebo v Géčku ale to momentálně žádné na trhu není) než v A6ce nebo 5er.ne proto že mám Infi ale proto, že v dnešní době chce mít koule jít proti proudu.


Proletěl jsem si pár testů a připomněl jsi to auto, všude píšou totéž, není to nic extra:( ale osobně jsem s ním nejel, i když mi nedává smysl, proč by ho všichni testeři hanili.
Každopádně mně napadl ještě Jaguar XF, ten se dá koupit s benzínovým motorem a kousky s malým nájezdem jsou k mání i v benzínu i v naftě. Třeba jeden atmosférický pětilitr za super peníze...
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 09.03.2015 06:57, RE: Ojeté vs. nové
Petr S napsal:
Opravdu chcete kupovat za 600 tisíc ojetinu? Pokud chcete reprezentativní auto a jste schopen ušetřit např. 100 tisíc měsíčně, tak bych být vámi počkal 3-4 měsíce a např. ten Lexus IS 250 koupil nový. Koupit nové auto má svoje kouzlo a hlavně znáte jeho historii což se u ojetiny dá říct s jistotou málokdy.


Kde jste přišel na to, že je schopen ušetřit 100 tisíc měsíčně?

reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pondělí 09.03.2015 11:46, RE: infiniti
Reno napsal:
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
tomaskrtek napsal:
v áčkách je teď na prodej M30d čtyři roky staré najeto 90, být ve vaší situaci tak je to jasná volba. z uvedených jednoznačně nejhezčí auto, vypadá nejhodnotněji, design je nadčasový a není velký rozdíl oproti nové generaci Q70, ani já který Infi mám bych na první pohled nepoznal eMko od Q70ky. a asi ani na druhý. jak říkám, jasná volba. zajeďte si do Průhonic projet nějakou předváděčku a uvidíte sám, o výbavě a jízdích vlastnostech nemá smysl se to rozepisovat, tam se může jít stejně drahé BMW či Audi schovat.
Chce benzín:) Ještě mně tak napadlo, před časem byla v Renocaru pětka s M-paketem, benzín 528i, jen neměla automat. Jinak najeto bylo 60 tis. rok 2011, 550 tisíc a nikdo ji nechtěl, asi kvůli tomu manuálu. To užje hodně reprezentativní auto.Ten M30d to je motor rencek, nebo se pletu?
ten motor je ´´společná´´ práce aliance Renault/Nissan, ale zatím to vypadá tak že se prodalo 10x víc Infiniti s tímhle motorem než Rencků. je hodně povedenej, jak naftu nemusím tak tohle je slušný. on by neměl vstup Infi na EU trh bez konkurenceschopného dieselu moc smysl. a ten trh s motory se docela prolíná, nová malá Infi mají Mercedesy )) to M30d jsem nadhodil i když jsem četl že chce dvoulitrový benzín, právě proto že za ty peníze je to paráda. pokud jde tazateli o ´´honění vody´´ tak s tímhle by honil velkou vodu a jako bonusy by měl kvalitní skvěle vybavené luxusní auto s prokazatelným původem a kilometry a budil by dojem znalce a fajnšmekra. rozhodně na mě udělá lepší první dojem boreček v eMku (nebo v Géčku ale to momentálně žádné na trhu není) než v A6ce nebo 5er.ne proto že mám Infi ale proto, že v dnešní době chce mít koule jít proti proudu.
Proletěl jsem si pár testů a připomněl jsi to auto, všude píšou totéž, není to nic extra:( ale osobně jsem s ním nejel, i když mi nedává smysl, proč by ho všichni testeři hanili.Každopádně mně napadl ještě Jaguar XF, ten se dá koupit s benzínovým motorem a kousky s malým nájezdem jsou k mání i v benzínu i v naftě. Třeba jeden atmosférický pětilitr za super peníze...


tady na TipCars vyšla někdy v září 2011 celkem pozitivní recenze, která vytýkala pouze-dle mě-značně subjektivní věci jako rozložení tlačítek apod. jinak co se týče motoru, podvozku a zpracování tak jednoznačně pozitivní. opravdu to chce projet, každému sedne něco jiného. já si v eMku připadal jak v nebi a kdyby se dala sehnat více jak čtyřsetkoňová verze M56, to by bylo žraso
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1247
datum registrace08.09.2009
Pondělí 09.03.2015 14:31, luxus auto?
Nemohu si odpustit jednu malou poznámečku. když jsem před 2 lěty vybíral auto na občasné pojěždění, měl jsem podmínku: benzínový velký motor, pohon 4x4 a luxus. Nechctěl sjem žádné krabice typu SUV či off-road apod, ale sedan s potenciálem pod kapotou. Jeden by řekl, že možná volba je jen ze tří kandidátů? Audi, BMW, M-B. S tímto přesvědčením jsem šel vybírat. Kolik jsem projel AUdi a bMW. už ani nevím. M-B jsem poté vyloučil. Upřímně, Audi A6 s 3,2TSFI nebyla špatná, ale- velký ale tu je: problemtická technika na jedné straně a na druhé - sedím v Superbu, či v Oktávii nebo kde vlastně? BMW 328i (starší 330i jsem nechtěl nebylo špatný ,ale provedení, špatné provedení: Navíc problematické vstřiky. 5er (e60) 3,0i taková nijaká, jet to jelo, ale nějak tomu něco chybělo. Navíc - což je u mě podstatný prvek při rozhodování - v BMW jsem potakl nemálo řidičů, kteří mě utvrdili v tom, že čím víc pruhů, tím víc addidas. tepláky, růženec, bezkrkáči... Takže jsem holedal mezi japonci - Accord s 2,4i - to by šlo, ale problém sehnat kus, který by byl k světu. Jinak - zase jen můj subjektivní názor- lepší volba než 3er, o tom žádná. Výbava Executive se všemi možnými vibrovacími volanty a kamerami a hlídáním jízdních pruhů a to vše v základu, navíc ve světlé kůži a budí opravdu luxusní dojem, co budí, ona taková je, ale na trhu prostě tyto modely nesjou, takže smůla. Ze zoufalství jsem zkusil i SUperb s 3,6, ale vzhled mě neoslovil,navíc tynto motor údajně trpí na nějaké specifgické poruchy, nevím, pak jsem to přestal sledovat. Lexus GS300 by byl variantou, ale vadil mi pohon RWD - potřebuji mít jistoti, že v zimě v Jeseníkách, kde bydlím, vyjedu a dojedu, takže tudy taky ne. Až jsem natrefil na v tehdy pro mě zcela neznámou značku - Infiniti. Motor splněn - 3,7 V6, 4x4 splněno, takže hurá do Průhonic. Na fotkách jsem si říkal - škaredý. Názor jsem rychle změnil, když jsem k tomu došel. Auto je prostě svý, jako ostatně všechny Infiniti. Testovací jízda - napřed jsem byl vezen, po té jsem i řídil - rozhold aa během hodiny byla sepsána smlouva. Tohle auto má koule, má duši, má výkon,. má špičkový jízdní vlastnosti, má zvuk, je luxusně provedené a zejména, nemá ho kdejakej jouda. Jsem si vědom toho, že prodat jej, až mě omrzí, bude nadlidský výkon, protože co nemá 4 kruhy či modrobílý trojúhelníky v kruhu, je neprodejné. Ale co už. Nelituji, protože to auto prostě BAVÍ. Sice je problém s detaily, ajko emise (jak jsem už psal, musím až do HK, protože ani v OL či jinde poblíž emise neudělají), ale jednou za dva roky před STK si udělá člověk výlet. Neupírám kvality ani BM?W ani AUDI, ale pro 3er BMW je prostě G37 zcela rovnocenným kadndiátem, ale za daleko méně peněz a hlavně, na silnici nejsi šedá myš v záplavě stejných aut. Potěší, když se někdo zeptá, o co jde, protože při vší úctě, Infi v této verzi není zrovna rozšířená věc a když jsem onehdá kousek svezl jednoho pána kolem benzínovky, kde jsme se dali do řeči, byl nadšen a já byl rád, že jsem mu trošku naznačit, že existují i jiné značky, než jen německá trojka.

Samosebou, že pro řadu lidíbude jednodušší jít a koupit volítaný báwo či Audi, to chápu, ale moje cesta to nebyla a ani nebude. Až tohle dojezdím, pošilhávám po Genesis. Jel jsem v tom parkrát v Arábii a nač kupovat S-klasse za vdojnásobek, když to samý má člověk v tomto modelu - bť jde u Hjondé. Luxus za půl darma.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 09.03.2015 20:12, RE: luxus auto?
Zdeny60 napsal:
Nemohu si odpustit jednu malou poznámečku. když jsem před 2 lěty vybíral auto na občasné pojěždění, měl jsem podmínku: benzínový velký motor, pohon 4x4 a luxus. Nechctěl sjem žádné krabice typu SUV či off-road apod, ale sedan s potenciálem pod kapotou. Jeden by řekl, že možná volba je jen ze tří kandidátů? Audi, BMW, M-B. S tímto přesvědčením jsem šel vybírat. Kolik jsem projel AUdi a bMW. už ani nevím. M-B jsem poté vyloučil. Upřímně, Audi A6 s 3,2TSFI nebyla špatná, ale- velký ale tu je: problemtická technika na jedné straně a na druhé - sedím v Superbu, či v Oktávii nebo kde vlastně? BMW 328i (starší 330i jsem nechtěl nebylo špatný ,ale provedení, špatné provedení: Navíc problematické vstřiky. 5er (e60) 3,0i taková nijaká, jet to jelo, ale nějak tomu něco chybělo. Navíc - což je u mě podstatný prvek při rozhodování - v BMW jsem potakl nemálo řidičů, kteří mě utvrdili v tom, že čím víc pruhů, tím víc addidas. tepláky, růženec, bezkrkáči... Takže jsem holedal mezi japonci - Accord s 2,4i - to by šlo, ale problém sehnat kus, který by byl k světu. Jinak - zase jen můj subjektivní názor- lepší volba než 3er, o tom žádná. Výbava Executive se všemi možnými vibrovacími volanty a kamerami a hlídáním jízdních pruhů a to vše v základu, navíc ve světlé kůži a budí opravdu luxusní dojem, co budí, ona taková je, ale na trhu prostě tyto modely nesjou, takže smůla. Ze zoufalství jsem zkusil i SUperb s 3,6, ale vzhled mě neoslovil,navíc tynto motor údajně trpí na nějaké specifgické poruchy, nevím, pak jsem to přestal sledovat. Lexus GS300 by byl variantou, ale vadil mi pohon RWD - potřebuji mít jistoti, že v zimě v Jeseníkách, kde bydlím, vyjedu a dojedu, takže tudy taky ne. Až jsem natrefil na v tehdy pro mě zcela neznámou značku - Infiniti. Motor splněn - 3,7 V6, 4x4 splněno, takže hurá do Průhonic. Na fotkách jsem si říkal - škaredý. Názor jsem rychle změnil, když jsem k tomu došel. Auto je prostě svý, jako ostatně všechny Infiniti. Testovací jízda - napřed jsem byl vezen, po té jsem i řídil - rozhold aa během hodiny byla sepsána smlouva. Tohle auto má koule, má duši, má výkon,. má špičkový jízdní vlastnosti, má zvuk, je luxusně provedené a zejména, nemá ho kdejakej jouda. Jsem si vědom toho, že prodat jej, až mě omrzí, bude nadlidský výkon, protože co nemá 4 kruhy či modrobílý trojúhelníky v kruhu, je neprodejné. Ale co už. Nelituji, protože to auto prostě BAVÍ. Sice je problém s detaily, ajko emise (jak jsem už psal, musím až do HK, protože ani v OL či jinde poblíž emise neudělají), ale jednou za dva roky před STK si udělá člověk výlet. Neupírám kvality ani BM?W ani AUDI, ale pro 3er BMW je prostě G37 zcela rovnocenným kadndiátem, ale za daleko méně peněz a hlavně, na silnici nejsi šedá myš v záplavě stejných aut. Potěší, když se někdo zeptá, o co jde, protože při vší úctě, Infi v této verzi není zrovna rozšířená věc a když jsem onehdá kousek svezl jednoho pána kolem benzínovky, kde jsme se dali do řeči, byl nadšen a já byl rád, že jsem mu trošku naznačit, že existují i jiné značky, než jen německá trojka. Samosebou, že pro řadu lidíbude jednodušší jít a koupit volítaný báwo či Audi, to chápu, ale moje cesta to nebyla a ani nebude. Až tohle dojezdím, pošilhávám po Genesis. Jel jsem v tom parkrát v Arábii a nač kupovat S-klasse za vdojnásobek, když to samý má člověk v tomto modelu - bť jde u Hjondé. Luxus za půl darma.


G37 má úžasný atmosférický motor, velmi dobrý pohon všech kol, shodný s GT-R, příšernou převodovku a design, který se nemusí líbit každému. Za kolik jezdíš, za 14? Tolik zhruba vidím na spritmonitor a v testech toho auta.
335xi má turboR6 se špičkovým charakterem, low-turbem, které dává motoru velmi příjemnou charakteristiku, osmistupňový ZF automat, nejlepší z nejlepších, v M-paketu vypadá nádherně,
interiér je docela ucházející. A jezdí za 10 litrů... Ale je třeba říct, že tohle všechno to auto má až
od roku 2012. A ve spojení s x-drivem bohužel nemá sportovní podvozek a dost se naklání...
dal bych přednost m-kovému podvozku bez X-drive...
A říct o trojce, že není zábavná... stačí si přečíst testy P. Jandy na autoforum.cz, i když on je fanda
BMW tak asi není objektivní...

reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Pondělí 09.03.2015 23:14, RE: Ojeté vs. nové
Reno napsal:
Petr S napsal:
Opravdu chcete kupovat za 600 tisíc ojetinu? Pokud chcete reprezentativní auto a jste schopen ušetřit např. 100 tisíc měsíčně, tak bych být vámi počkal 3-4 měsíce a např. ten Lexus IS 250 koupil nový. Koupit nové auto má svoje kouzlo a hlavně znáte jeho historii což se u ojetiny dá říct s jistotou málokdy.
Kde jste přišel na to, že je schopen ušetřit 100 tisíc měsíčně?


Že ušetří 100 tis. měsíčně byla hypotéza. Domníval jsem se, že pokud někdo kupuje luxusní auto, tak možná má i odpovídající příjmy. Co jsem taky chtěl říct bylo, že za 600 tis. bych šel radši do nového auta. Příp. něco došetřil, ale nekupoval ojetinu. Chápu když kupuje ojetinu někdo kdo má rozpočet pod 300 tisíc. Jasně že s novým autem za 600 tisíc neudělám takový dojem na sousedy. Na druhou stranu nové auto má taky něco do sebe, vím 100% že nebylo bourané, má všechny airbagy, mám záruku, voní novotou, atd.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pondělí 09.03.2015 23:52, RE: luxus auto?
Reno napsal:
Zdeny60 napsal:
Nemohu si odpustit jednu malou poznámečku. když jsem před 2 lěty vybíral auto na občasné pojěždění, měl jsem podmínku: benzínový velký motor, pohon 4x4 a luxus. Nechctěl sjem žádné krabice typu SUV či off-road apod, ale sedan s potenciálem pod kapotou. Jeden by řekl, že možná volba je jen ze tří kandidátů? Audi, BMW, M-B. S tímto přesvědčením jsem šel vybírat. Kolik jsem projel AUdi a bMW. už ani nevím. M-B jsem poté vyloučil. Upřímně, Audi A6 s 3,2TSFI nebyla špatná, ale- velký ale tu je: problemtická technika na jedné straně a na druhé - sedím v Superbu, či v Oktávii nebo kde vlastně? BMW 328i (starší 330i jsem nechtěl nebylo špatný ,ale provedení, špatné provedení: Navíc problematické vstřiky. 5er (e60) 3,0i taková nijaká, jet to jelo, ale nějak tomu něco chybělo. Navíc - což je u mě podstatný prvek při rozhodování - v BMW jsem potakl nemálo řidičů, kteří mě utvrdili v tom, že čím víc pruhů, tím víc addidas. tepláky, růženec, bezkrkáči... Takže jsem holedal mezi japonci - Accord s 2,4i - to by šlo, ale problém sehnat kus, který by byl k světu. Jinak - zase jen můj subjektivní názor- lepší volba než 3er, o tom žádná. Výbava Executive se všemi možnými vibrovacími volanty a kamerami a hlídáním jízdních pruhů a to vše v základu, navíc ve světlé kůži a budí opravdu luxusní dojem, co budí, ona taková je, ale na trhu prostě tyto modely nesjou, takže smůla. Ze zoufalství jsem zkusil i SUperb s 3,6, ale vzhled mě neoslovil,navíc tynto motor údajně trpí na nějaké specifgické poruchy, nevím, pak jsem to přestal sledovat. Lexus GS300 by byl variantou, ale vadil mi pohon RWD - potřebuji mít jistoti, že v zimě v Jeseníkách, kde bydlím, vyjedu a dojedu, takže tudy taky ne. Až jsem natrefil na v tehdy pro mě zcela neznámou značku - Infiniti. Motor splněn - 3,7 V6, 4x4 splněno, takže hurá do Průhonic. Na fotkách jsem si říkal - škaredý. Názor jsem rychle změnil, když jsem k tomu došel. Auto je prostě svý, jako ostatně všechny Infiniti. Testovací jízda - napřed jsem byl vezen, po té jsem i řídil - rozhold aa během hodiny byla sepsána smlouva. Tohle auto má koule, má duši, má výkon,. má špičkový jízdní vlastnosti, má zvuk, je luxusně provedené a zejména, nemá ho kdejakej jouda. Jsem si vědom toho, že prodat jej, až mě omrzí, bude nadlidský výkon, protože co nemá 4 kruhy či modrobílý trojúhelníky v kruhu, je neprodejné. Ale co už. Nelituji, protože to auto prostě BAVÍ. Sice je problém s detaily, ajko emise (jak jsem už psal, musím až do HK, protože ani v OL či jinde poblíž emise neudělají), ale jednou za dva roky před STK si udělá člověk výlet. Neupírám kvality ani BM?W ani AUDI, ale pro 3er BMW je prostě G37 zcela rovnocenným kadndiátem, ale za daleko méně peněz a hlavně, na silnici nejsi šedá myš v záplavě stejných aut. Potěší, když se někdo zeptá, o co jde, protože při vší úctě, Infi v této verzi není zrovna rozšířená věc a když jsem onehdá kousek svezl jednoho pána kolem benzínovky, kde jsme se dali do řeči, byl nadšen a já byl rád, že jsem mu trošku naznačit, že existují i jiné značky, než jen německá trojka. Samosebou, že pro řadu lidíbude jednodušší jít a koupit volítaný báwo či Audi, to chápu, ale moje cesta to nebyla a ani nebude. Až tohle dojezdím, pošilhávám po Genesis. Jel jsem v tom parkrát v Arábii a nač kupovat S-klasse za vdojnásobek, když to samý má člověk v tomto modelu - bť jde u Hjondé. Luxus za půl darma.
G37 má úžasný atmosférický motor, velmi dobrý pohon všech kol, shodný s GT-R, příšernou převodovku a design, který se nemusí líbit každému. Za kolik jezdíš, za 14? Tolik zhruba vidím na spritmonitor a v testech toho auta.335xi má turboR6 se špičkovým charakterem, low-turbem, které dává motoru velmi příjemnou charakteristiku, osmistupňový ZF automat, nejlepší z nejlepších, v M-paketu vypadá nádherně,interiér je docela ucházející. A jezdí za 10 litrů... Ale je třeba říct, že tohle všechno to auto má ažod roku 2012. A ve spojení s x-drivem bohužel nemá sportovní podvozek a dost se naklání...dal bych přednost m-kovému podvozku bez X-drive...A říct o trojce, že není zábavná... stačí si přečíst testy P. Jandy na autoforum.cz, i když on je fandaBMW tak asi není objektivní...


převodovka je Aisin a příšerná fakt není. za 14 nejezdím já s FXkem. a G raději než 3er, měl jsem oboje i když ve starším vydání a G35 kupé oproti 328Ci nebo 330Ci či Z3 kupé 3.0 je 10x lepší
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 10.03.2015 07:32, RE: luxus auto?
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
Zdeny60 napsal:
Nemohu si odpustit jednu malou poznámečku. když jsem před 2 lěty vybíral auto na občasné pojěždění, měl jsem podmínku: benzínový velký motor, pohon 4x4 a luxus. Nechctěl sjem žádné krabice typu SUV či off-road apod, ale sedan s potenciálem pod kapotou. Jeden by řekl, že možná volba je jen ze tří kandidátů? Audi, BMW, M-B. S tímto přesvědčením jsem šel vybírat. Kolik jsem projel AUdi a bMW. už ani nevím. M-B jsem poté vyloučil. Upřímně, Audi A6 s 3,2TSFI nebyla špatná, ale- velký ale tu je: problemtická technika na jedné straně a na druhé - sedím v Superbu, či v Oktávii nebo kde vlastně? BMW 328i (starší 330i jsem nechtěl nebylo špatný ,ale provedení, špatné provedení: Navíc problematické vstřiky. 5er (e60) 3,0i taková nijaká, jet to jelo, ale nějak tomu něco chybělo. Navíc - což je u mě podstatný prvek při rozhodování - v BMW jsem potakl nemálo řidičů, kteří mě utvrdili v tom, že čím víc pruhů, tím víc addidas. tepláky, růženec, bezkrkáči... Takže jsem holedal mezi japonci - Accord s 2,4i - to by šlo, ale problém sehnat kus, který by byl k světu. Jinak - zase jen můj subjektivní názor- lepší volba než 3er, o tom žádná. Výbava Executive se všemi možnými vibrovacími volanty a kamerami a hlídáním jízdních pruhů a to vše v základu, navíc ve světlé kůži a budí opravdu luxusní dojem, co budí, ona taková je, ale na trhu prostě tyto modely nesjou, takže smůla. Ze zoufalství jsem zkusil i SUperb s 3,6, ale vzhled mě neoslovil,navíc tynto motor údajně trpí na nějaké specifgické poruchy, nevím, pak jsem to přestal sledovat. Lexus GS300 by byl variantou, ale vadil mi pohon RWD - potřebuji mít jistoti, že v zimě v Jeseníkách, kde bydlím, vyjedu a dojedu, takže tudy taky ne. Až jsem natrefil na v tehdy pro mě zcela neznámou značku - Infiniti. Motor splněn - 3,7 V6, 4x4 splněno, takže hurá do Průhonic. Na fotkách jsem si říkal - škaredý. Názor jsem rychle změnil, když jsem k tomu došel. Auto je prostě svý, jako ostatně všechny Infiniti. Testovací jízda - napřed jsem byl vezen, po té jsem i řídil - rozhold aa během hodiny byla sepsána smlouva. Tohle auto má koule, má duši, má výkon,. má špičkový jízdní vlastnosti, má zvuk, je luxusně provedené a zejména, nemá ho kdejakej jouda. Jsem si vědom toho, že prodat jej, až mě omrzí, bude nadlidský výkon, protože co nemá 4 kruhy či modrobílý trojúhelníky v kruhu, je neprodejné. Ale co už. Nelituji, protože to auto prostě BAVÍ. Sice je problém s detaily, ajko emise (jak jsem už psal, musím až do HK, protože ani v OL či jinde poblíž emise neudělají), ale jednou za dva roky před STK si udělá člověk výlet. Neupírám kvality ani BM?W ani AUDI, ale pro 3er BMW je prostě G37 zcela rovnocenným kadndiátem, ale za daleko méně peněz a hlavně, na silnici nejsi šedá myš v záplavě stejných aut. Potěší, když se někdo zeptá, o co jde, protože při vší úctě, Infi v této verzi není zrovna rozšířená věc a když jsem onehdá kousek svezl jednoho pána kolem benzínovky, kde jsme se dali do řeči, byl nadšen a já byl rád, že jsem mu trošku naznačit, že existují i jiné značky, než jen německá trojka. Samosebou, že pro řadu lidíbude jednodušší jít a koupit volítaný báwo či Audi, to chápu, ale moje cesta to nebyla a ani nebude. Až tohle dojezdím, pošilhávám po Genesis. Jel jsem v tom parkrát v Arábii a nač kupovat S-klasse za vdojnásobek, když to samý má člověk v tomto modelu - bť jde u Hjondé. Luxus za půl darma.
G37 má úžasný atmosférický motor, velmi dobrý pohon všech kol, shodný s GT-R, příšernou převodovku a design, který se nemusí líbit každému. Za kolik jezdíš, za 14? Tolik zhruba vidím na spritmonitor a v testech toho auta.335xi má turboR6 se špičkovým charakterem, low-turbem, které dává motoru velmi příjemnou charakteristiku, osmistupňový ZF automat, nejlepší z nejlepších, v M-paketu vypadá nádherně,interiér je docela ucházející. A jezdí za 10 litrů... Ale je třeba říct, že tohle všechno to auto má ažod roku 2012. A ve spojení s x-drivem bohužel nemá sportovní podvozek a dost se naklání...dal bych přednost m-kovému podvozku bez X-drive...A říct o trojce, že není zábavná... stačí si přečíst testy P. Jandy na autoforum.cz, i když on je fandaBMW tak asi není objektivní...
převodovka je Aisin a příšerná fakt není. za 14 nejezdím já s FXkem. a G raději než 3er, měl jsem oboje i když ve starším vydání a G35 kupé oproti 328Ci nebo 330Ci či Z3 kupé 3.0 je 10x lepší


No, je určitě horší než ZF. Uznávám, že Infiniti je jedna ze sympatických automobilek, podobně jako třeba Jaguar, které bych měl v hledáčku hned po BMW. Určitě ne MB nebo Audi. Ale určitě bych dal přednost manuálu, protože Aisin jsem řídil v pár autech a při běžné jízdě postačuje, při sportovnějším
svezení už je to trápení.
Ale v aktuální generaci, 335i bez x-drive, s osmikvaltem ZF, s Mkovým podvozkem, protože běžný je moc měkký, je auto, které jezdí za 8,5 litru a dá se naprosto jednoduše vyladit na 360 koní a podle mně nic podobného konkurence nenabízí.

reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Úterý 10.03.2015 08:11, Neco k tem japoncum
Jenom par realistickych poznamek k tem odam na Japonce. Lexus IS250 neni spatne auticko, ma zajimavy pomer cena/okoukanost/vybava, ale taky to neni zadny zazrak. Problemy jsou primarne dva, jednak na to ze se tvari jako sportovni sedan proste nejede, coz je dane tim ze je tam nikterak presvedciva 2.5tka spojena s nikterak presvedcivou prevodovkou Aisin. Takze pak mate ve finale takovou situaci, ze sedite v ne zrovna levnem premiovem sportovne se tvaricim sedanu a vedle jedouci cestak s blbou Octavii 1.8 vam da takovou sodu, ze se vasemu auto rozplaci ostrikovace. Velkou nevyhodou IS v EU je absence mnohem sikovnejsiho IS350 co se prodaval v USA a ktery narozdil od 250tky rozumne jezdi. Druhou nevyhodou IS250 je to, ze je to japonske auto tedy auto konstruovane trpasliky pro trpasliky, nejenom ze je tam uvnitr strasne malo mista, ale navic sedite na prtavouckych sedackach bez moznosti jakehokoliv pokrocileho nastaveni, takze pohodli nic moc. Majitel zminovaneho trojkoveho baworaka si koupi vynikajici sportovni sedacky s dofukovanim bocnic, prodluzovanim sedaku a je proti vam vysmatej.
Co se tyce tech Infiniti, tak pomineme-li fakt, ze G37 je nesehnatelna ojetina (momentalne neni v CR jediny rozumny kousek na prodej), tak nejvetsi nevyhodou je interier. Sedite opet na japonskych sedackach pro trpasliky, ktere jsou navic umisteny strasne vysoko, takze sportovni pocit veskrze zadny, sedacky jsou navic dost nepohodlne (s ohledem na tridu) a jeste se musite divat na dost zoufaly interier, kdy zejmena stredovy panel v umelohmotnem "hliniku", idiotskym N-form infotainmentem a cudliky ze by se za ne stydela Fabie ukazuje, ze americka auta (v tomto pripade japonske auto primarne pro Ameriku) nejsou v interierech zadny zazrak. Jizdne to spatne neni, prevodovka je pomalejsi, ale motor se da zase krasne vytacet a ma pekny zvuk, brzdy jedovate jako svina. Bohuzel pokud clovek nechce kupovat kupe, tak sedan G37 je sportovni jenom vnejsim vzhledem a motorem s podvozkem, uvnitr mate dojem, ze vam nekdo pridal ctyricet let navic a jedete na sraz duchodcu.
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Úterý 10.03.2015 08:16, RE: luxus auto?
Reno napsal:
Uznávám, že Infiniti je jedna ze sympatických automobilek, podobně jako třeba Jaguar, které bych měl v hledáčku hned po BMW. Určitě ne MB nebo Audi. Ale určitě bych dal přednost manuálu, protože Aisin jsem řídil v pár autech a při běžné jízdě postačuje, při sportovnějšímsvezení už je to trápení.Ale v aktuální generaci, 335i bez x-drive, s osmikvaltem ZF, s Mkovým podvozkem, protože běžný je moc měkký, je auto, které jezdí za 8,5 litru a dá se naprosto jednoduše vyladit na 360 koní a podle mně nic podobného konkurence nenabízí.


Vyhodou Infiniti proti Jaguaru je fakt, ze ta auta jsou japonsky kvalitni, misto britske nalestene bidy. Infiniti narozdil od katastrofalniho Jaguaru ma vzdycky spickove vysledky v crash testech (zhusta i top safety pick), narozdil od Jaguaru nepusobi dojmem ze ho smontoval drzitel prukazu ZTP ve volnem case ve sve garazi a narozdil od Jaguaru ma vzdycky spickovy audiosystem (sice jenom Bose, ale nejlepsi Bose jaky se do aut montuje) a ne chrhlatka pripadne hlasite generatory nahodneho sumu s napisem Bowers
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Úterý 10.03.2015 09:48, RE: luxus auto?
Ne321 napsal:
Reno napsal:
Uznávám, že Infiniti je jedna ze sympatických automobilek, podobně jako třeba Jaguar, které bych měl v hledáčku hned po BMW. Určitě ne MB nebo Audi. Ale určitě bych dal přednost manuálu, protože Aisin jsem řídil v pár autech a při běžné jízdě postačuje, při sportovnějšímsvezení už je to trápení.Ale v aktuální generaci, 335i bez x-drive, s osmikvaltem ZF, s Mkovým podvozkem, protože běžný je moc měkký, je auto, které jezdí za 8,5 litru a dá se naprosto jednoduše vyladit na 360 koní a podle mně nic podobného konkurence nenabízí.
Vyhodou Infiniti proti Jaguaru je fakt, ze ta auta jsou japonsky kvalitni, misto britske nalestene bidy. Infiniti narozdil od katastrofalniho Jaguaru ma vzdycky spickove vysledky v crash testech (zhusta i top safety pick), narozdil od Jaguaru nepusobi dojmem ze ho smontoval drzitel prukazu ZTP ve volnem case ve sve garazi a narozdil od Jaguaru ma vzdycky spickovy audiosystem (sice jenom Bose, ale nejlepsi Bose jaky se do aut montuje) a ne chrhlatka pripadne hlasite generatory nahodneho sumu s napisem Bowers

Bowers Wilkins označovat jako chrchlátka? no, po předchozím duševním průjmu mě to asi nemůže překvapit...
reagovat
David V
počet příspěvků2066
datum registrace16.05.2007
Úterý 10.03.2015 14:15, RE: Ojeté vs. nové
Petr S napsal:
Reno napsal:
Petr S napsal:
Opravdu chcete kupovat za 600 tisíc ojetinu? Pokud chcete reprezentativní auto a jste schopen ušetřit např. 100 tisíc měsíčně, tak bych být vámi počkal 3-4 měsíce a např. ten Lexus IS 250 koupil nový. Koupit nové auto má svoje kouzlo a hlavně znáte jeho historii což se u ojetiny dá říct s jistotou málokdy.
Kde jste přišel na to, že je schopen ušetřit 100 tisíc měsíčně?
Že ušetří 100 tis. měsíčně byla hypotéza. Domníval jsem se, že pokud někdo kupuje luxusní auto, tak možná má i odpovídající příjmy. Co jsem taky chtěl říct bylo, že za 600 tis. bych šel radši do nového auta. Příp. něco došetřil, ale nekupoval ojetinu. Chápu když kupuje ojetinu někdo kdo má rozpočet pod 300 tisíc. Jasně že s novým autem za 600 tisíc neudělám takový dojem na sousedy. Na druhou stranu nové auto má taky něco do sebe, vím 100% že nebylo bourané, má všechny airbagy, mám záruku, voní novotou, atd.


Hele, logiku v tom vidím, ale pro mnoho lidí je to marné. Máme to v rodině. Když se někdo v něčem zhlédne, nelze mu to vymluvit ani logickými argumenty.
Taky mi to přijde zvláštní. Pokud koupím ojetinu za 600 nějakého prémiového auta, tak počítám s tím, že nemalé peníze utratím za provoz (pokud se ptám na názor na i-fóru, tak stoprocentně) a pak se dá počítat s tím, že mě příjmy netrápí natolik, že si třeba mohu počkat.
Na druhou stranu já si taky kupuji auta s cenou pod moje finanční možnosti, protože mi je líto dát 1/2 mega za nové, protože jsou to peníze, o které přijdu, ale ten servis snadno utáhnu. A vím, že by mě neuspokojilo třeba nové auto za 250 tisíc, které mi nenabídne paramtery ojetého ve stejné ceně. A mluvím o pečlivě vybrané ojetině za adekvátní peníze, kde auto nabízí ještě velmi dobrou hodnotu, ale prodává se za přijatelnou cenu (rozpočet nesmí být napjatý, to je pak zlé). Pak v tom může být paralela přenesená o "řád" výše.
Bohužel k autům samotným nemám co bych napsal ani jedno jsem neřídil ani nezkoumal.
Nicméně, pokud přihlédnu k bodu 5 a velikosti aut, tak pro pohodlnou bezpečnou jízdu se hodí celkem Volvo S60 třeba s 2,5T, ale víc by se mi líbila atmo 3,2. Modelů S80 s V8 také nejezdí mnoho a rozpočet by stačil.
Ovšem závěr dotazu to trochu shazuje, protože vybírat si prémii v benzínu za 1/2 mega a řešit hodnotu ručení a spotřeby je v mých očích ujeté.
reagovat
1 2 3


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.