0
zpět
 

diskuze k tématu: Chevrolet Aveo 1.2 - test spotřeby

kategorie zařazení tématu: americká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.09.2006 00:21, nelichotivé hodnoty
V první řadě chci poděkovat redaktorům, že od nynějška budou testy spotřeby v maximální možné míře objektivní.
Co se týká spotřeby, tak si myslím, že je na tento typ automobilu a obsah velmi velká a to i s přihlédnutím k surovosti motoru. A jelikož v této třídě je spotřeba velmi zásadní, tak by jsem určitě zvolil jiný automobil a tím by zřejmě byl nový Accent nejlépe v naftové 1,5 Crdi, kterou jste tu už chválili. Otázkou ovšem je cena, ale řekl by jsem, že v tomto případě se investice do lepšího automobilu mnohokrát vyplatí. V benzínu by má volba padla na Grande Punto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.09.2006 00:27, HRŮZA
Spotřeba strašná to bych nečekal, BMW 328 E36 je úspornější jak při eko tak při sportovní jízdě. Jinak - hodnoty zaskočily
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.09.2006 08:21, Klima
Byla zapnutá klimatizace? Z mé zkušenosti s vozem Kia Sephia 1.5i jsem zjistil, že není problém mít o litr vyšší spotřebu při stejném stylu jízdy, pokud se klima nechá běžet.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.09.2006 09:17, RE: HRŮZA
Aleš napsal:
Spotřeba strašná to bych nečekal, BMW 328 E36 je úspornější jak při eko tak při sportovní jízdě. Jinak - hodnoty zaskočily
Fakt hrôza. 7,5 litra som mal spotrebu na Escorte kombi 1,6 16V pri ceste do Chorvátska. Rýchlosť 130 a vyššie+plne naložené auto so 4mi ľuďmi. Na 1,2ku sú to priam neuveriteľné hodnoty...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.09.2006 11:50, RE: Klima
Giorgio napsal:
Byla zapnutá klimatizace? Z mé zkušenosti s vozem Kia Sephia 1.5i jsem zjistil, že není problém mít o litr vyšší spotřebu při stejném stylu jízdy, pokud se klima nechá běžet.
Klimatizace byla zapnutá vždy jen polovinu trasy.

Nás spotřeba také nemile překvapila, po hrubém propočtu jsem se dokonce zježil U druhé rychlé jízdy lze naměřenou spotřebu očekávat, jelikož motor má co s vozem dělat a musíte na plyn pořádně šlapat. V prvním případě jsme očekávali spotřebu mnohem nižší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.09.2006 12:48, RE: Klima
Giorgio napsal:
Byla zapnutá klimatizace? Z mé zkušenosti s vozem Kia Sephia 1.5i jsem zjistil, že není problém mít o litr vyšší spotřebu při stejném stylu jízdy, pokud se klima nechá běžet.
Co se týče klimatizace, mám tyto zkušenosti: FELICIA 1,6 průměrná spotřeba bez a s klimatizací 6,4 / 7,5. DAEWOO NUBIRA 1,6 (8,1/9) a OCTAVIA 1,9 TDi (96kW) 5,2 / 5,8 litrů. Navýšení spotřeby bude asi individuální auto od auta. Ale čím větší objem motoru, tím to navýšení bude možná menší. Hlavně ta OKTÁVKA mě mile překvapila. Na delších trasách je rozdíl ještě menší (Chorvatsko tam v noci bez klimy 5,1 a zpátky přes den s klimou 5,3)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.09.2006 13:08, Aveo?
No teda Aveo chce byt konkurentem Loganu a Thalie,ale pochybuji ze ty auta vazi jako toto (hrozny mamut) 1450kg jako pohotovostni hmotnost!
To je pekne tezke a ani se te spotrebe nedivim,dat takovou chudinku do toho auta je sebevrazda,jedine diesel by si s nim mohl poradit!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.09.2006 14:47, RE: nelichotivé hodnoty
Falco napsal:
V první řadě chci poděkovat redaktorům, že od nynějška budou testy spotřeby v maximální možné míře objektivní.
Co se týká spotřeby, tak si myslím, že je na tento typ automobilu a obsah velmi velká a to i s přihlédnutím k surovosti motoru. A jelikož v této třídě je spotřeba velmi zásadní, tak by jsem určitě zvolil jiný automobil a tím by zřejmě byl nový Accent nejlépe v naftové 1,5 Crdi, kterou jste tu už chválili. Otázkou ovšem je cena, ale řekl by jsem, že v tomto případě se investice do lepší...
Podle mně je to prašť jak uhoď. Všechny tyto maloobjemové benziny jezdí z dlouhodobého hlediska kolem 8-10 litrů. Osobně nechápu, proč to lidi kupují, když rodina se do toho slušně nevejde a provozní náklady jsou vyšší než u většího auta s vyšším objemem. O cestovním komfortu ani nemluvě. Ale na druhou stranu jsem rád, protože mám rád velká pohodlná auta s objemem kolem těch 2500ccm a ty jsou díky oblibě malých aut a dieselů za babku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.09.2006 16:04, Cena benzinu
Stojan vám po ekonomické části testu ukázal 3,74 litry, ale zaplatili jste 257 Kč? Tak tam už radši netankujte :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.09.2006 17:24, hodnoty
Naměřené hodnoty nás trochu zaskočili(y) - už si to konečně opravte, jak vás Aleš upozorňoval, vypadá to neprofesionálně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.09.2006 19:57, RE: hodnoty
Plha napsal:
Naměřené hodnoty nás trochu zaskočili(y) - už si to konečně opravte, jak vás Aleš upozorňoval, vypadá to neprofesionálně.
Děkuji, jsem to v tom dnešním fofru přehlídl ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.09.2006 19:59, RE: hodnoty
Plha napsal:
Naměřené hodnoty nás trochu zaskočili(y) - už si to konečně opravte, jak vás Aleš upozorňoval, vypadá to neprofesionálně.
Bohužel v blízkém okolí není levnější "pumpa" ... a okruh musí být pro všechny testované vozy stejný ... .-/
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.09.2006 21:40, RE: hodnoty
Petr - TipCars.com napsal:
Bohužel v blízkém okolí není levnější "pumpa" ... a okruh musí být pro všechny testované vozy stejný ... .-/
To tam jako litr benzinu stoji 68.7Kc?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.09.2006 22:49, RE: nelichotivé hodnoty
Zdeněk napsal:
Podle mně je to prašť jak uhoď. Všechny tyto maloobjemové benziny jezdí z dlouhodobého hlediska kolem 8-10 litrů. Osobně nechápu, proč to lidi kupují, když rodina se do toho slušně nevejde a provozní náklady jsou vyšší než u většího auta s vyšším objemem. O cestovním komfortu ani nemluvě. Ale na druhou stranu jsem rád, protože mám rád velká pohodlná auta s objemem kolem těch 2500ccm a ty jsou díky oblibě malých aut a dieselů za babku.
Jak jsem již výše zmínil, dlouhodobě jsem jako rodinné vozy užíval Opel Vectra 1,8 (68 kW, 1992), Feldu 1,3 (50kW, r.v.1996), Daewoo Nubira 1,6 (78kW, 1999) a teď Oktávii 1,9TDi (96kW, 2002). Jako služební vozy mě sloužily vozy Favorit (1992), Felda 1,6 i 1,9 (1996) a teď Fabia 1,2 (40kW, 2003). Shrnu to jednoduše: U všech vozů, kromě Daewoo (teď právě Chevrolet), se bez problémů daly udržet hodnoty spotřeby udávané výrobcem (pozn.: Oktávia umožnila dokonce manželce držet spotřebu na průměrných 5,2 l nafty...). U Daewoo nikdy a nikomu!!! Letos pokořím 300.000 km za volantem a dovolím si tvrdit, že umím jezdit "na spotřebu", normálně, svižně ale i "jakoprase". U Daewoo jsem si to přestal o sobě myslet, když jsem se skutečně láskyplně staral o motor, zajížděl ve střídavých otáčkách atd. a spotřeba?! Na spotřebu/ normálně/svižně/"jakoprase" dopadlo takhle: 7,8/8,2/10/15 !!!
Těch průměrných 6,9 udávaných v TP ani ve snu! V servidu Daewoo zcela vážně tvrdili, že tohle je prý ještě dobré! V Chevroletu by se nad tím měli zamyslet a přestat konečně EVIDENTNĚ LHÁT!
Nechci obhajovat koncern VW nebo jiné německé značky, ale koncem 80. let jsem četl spoustu testů, kde vesměs tato auta vykazovala dokonce nižší hodnoty spotřeby paliva, než bylo v jejich TP. V průběhu užívání vozu to bylo pro zákazníka velmi příjemné zjištění. Ale to auto už měl koupené. Dneska se snaží méně šikovní výrobci útočit na zákazníka všemi prostředky, hlavně aby si koupil jejich "auto". Zákazník pak zjistí, že to není to pravé ořechové, ale po 3-4 letech ten levný krám zase střelí s pocitem, že to nestálo zas tak moc. Ale o to tady jde a peníze se točí a točí. A propó, je na toto nějaký metr? Nebo si výrobce do TP uvede spotřebu jakou potřebuje, aby se to dobře prodávalo?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.09.2006 07:31, RE: hodnoty
zabak napsal:
To tam jako litr benzinu stoji 68.7Kc?
....nauc se cist, intelektuale.....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.09.2006 10:41, RE: hodnoty
anonym napsal:
....nauc se cist, intelektuale.....
manželka ma chevrolet laceti 1.4 a normalne jezdi kolem 6,5l na kratke vzdalenosti kolem 15km. ted jsme to vzali i na vylet na dlouhou trasu ale zase nalozeni 4 lidi + veci + castecne klima a spotreba byla 7,8l. teda zadna hruza, myslim ze normalni hodnoty. takze bych zase ty korejce moc nezatracoval...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.09.2006 10:21, RE: hodnoty
anonym napsal:
....nauc se cist, intelektuale.....
Omlouvam se. Budu se muset vratit do skoly:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 13:52, RE: HRŮZA
Aleš napsal:
Spotřeba strašná to bych nečekal, BMW 328 E36 je úspornější jak při eko tak při sportovní jízdě. Jinak - hodnoty zaskočily
TOTO MUSITE VYLEPSIT
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.05.2008 19:45, RE: lacne
Falco napsal:
V první řadě chci poděkovat redaktorům, že od nynějška budou testy spotřeby v maximální možné míře objektivní.
Co se týká spotřeby, tak si myslím, že je na tento typ automobilu a obsah velmi velká a to i s přihlédnutím k surovosti motoru. A jelikož v této třídě je spotřeba velmi zásadní, tak by jsem určitě zvolil jiný automobil a tím by zřejmě byl nový Accent nejlépe v naftové 1,5 Crdi, kterou jste tu už chválili. Otázkou ovšem je cena, ale řekl by jsem, že v tomto případě se investice do lepší...
Kedysi by som nad nim ani neuvažoval. ale dnes už stoji 279000 s klimou a abs. To je velmi slusne. v porovnani fabia v rovnakej vybave je o 50 - 70000 tisic drahsia. A je to iba zasrany trojvalec.
Spotreba sa da kludne skresat aj na tych 7. nove auta maju pri zabehu vyssiu spotrebu a časom tak o liter padne.
Ak by som bol rodina s obmedzenym rozpočtom a chcel by som komfort a velky kufor určite by som do toho šiel na rozdiel od talie ktora ma katastrofalny interier logan je jak krabica a city je kapanek drahšie.
V tejto cenovej relacii niet nad čím rozmýšlať lebo ani ja som nenašiel auto s podobnou vybavou a rozmermi za lepšiu cenu.
Čo sa crashtestu tyka si auto nekupujem aby som bural ale jazdil ako človek. Niesom kamikaze ako niektory.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 19.06.2008 18:12, Spotreba Avea 1.2
Ja bych dost nesouhlasil s namerenou spotrebou. Mam Aveo asi ctvrt roku a po 1700 km v kombinovanem provozu (vetsina dalnice 130 nebo okresky 90, tak 20% popojizdeni po Praze) mam spotrebu 6.47 l/100km. A to je auto jeste v zabehu (do 2000km)...

Cili jde dost o to, co si kdo predstavuje pod lehkou nohou na plynu a nakolik jsou recenze/prispevky do diskusi ovlivnene automobilovou lobby.

BTW: Mam najeto kolem 100 000km se sluzebnima Octaviema (jak I, tak II, pokazde 1.9 TDI) a musim rict, ze presednuti do Avea pro me nebylo tak kruty, jak to vypadalo. Proste clovek jede klidne, nikam se nezene a je to...
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.