Pondělí 04.06.2012 09:46,
rada
Sice konečně zajímavější dotaz, ale je to asi jako když přijde chlap na psychiatrii a ptá se doktora: "Pane doktore, jsem homo nebo hetero? Líbí se mi totiž Brad i Angelina..." Kdyby byl dotaz MB C nebo BMW 3, tak proč ne. Jinak bych doporučil, aby se tazatel projel i v BMW, protože jde o protipól Citrónu. Jinak z těhle dvou vozů, i když jsem sám majitel BMW, bych mu raději doporučil Citróna. Myslím, že hydraulický podvozek už mají docela vychytaný, motor se taky nijak závadami nevymyká průměru (naopak bych řekl, že jde o nadprůměr v kladném slova smyslu). Elektrika časem zlobit bude, ale to už v dnešní době zlobí i u BMW, takže o nic nejde. O spolehlivosti nových BMW vím své a je třeba si uvědomit, že tyhle auta si nekupoval první majitel proto, aby v nich jezdil jen do kostela a do krámu, takže těžký život na D1 nebo v tankodromech zvaných městská centra mají určitě za sebou. U BMW tím určitě dost utrpěl podvozek. Kdyby to už muselo být BMW tak raději 2,0d, nebo nejlépe nějaký atmo R6 benzín. Navím proč by měl být 2,0d méně spolehlivý než 3,0d, když jde v podstatě o stejný motor akorát okleštěný o 2 válce. Spíš je častější a dostupnější pro bezmozky, kteří ho jen ždímají a na servis už jim nezbude. Jako alternativu bych doporučil MB C současné generace, která znamená oproti minulé reznoucí a rozpadající se generaci posun kupředu (nebo částečný návrat ke kořenům). Ceny jsou překvapivě nízké a diesely 200 a 220 CDI patří mezi ty lepší. Navíc ani benzíny nejsou špatné. Designově jde o taky velmi povedené auto. Ale jak říkám, chce se to ve všem projet. Pokud jsou vaší prioritou nízké náklady na servis, tak se raději porozhlédněte po konfekci typu Škoda Octavia apod.
reagovat