David V napsal:
Také žádné takové časopisy a ni neodebírám ani si nekupuji. Zrovna SM mi přijde silně tendenční. Jediné, co mi žena zaplatila je Autoexpress, ale ten je dost technický a navíc, aby se uživil, tak je prakticky plný reklam. V těchto ohledech jsou nejpřínosnější opravdu kvalitní zkušenosti uživatele, který sem tam občas zalehne s golou v ruce.
Ono, i když redaktor dostane auto k ruce, tak je může nejvíce otestovat jako uživatel a maximálně pohledově zhodnotit použité technické řešení nebo uspořádá...
Já mám kolikrát pocit, že ti redaktoři autům ani nerozumí
Prostě metrosexuální blbečci, kteří umí akorát vošahat přístrojovku, napsat pár vět ke křívkám a článek je hotov. Už ani není snímek z otevřené kapoty
Zrovna konkrétně v tom SM je jediný použitelný technik Martin Vaculík, zbytek je katastrofa.
Já si myslím, že právě konec technicky založených redaktorů umožňuje automobilkám šidit motory, respektive oblbovat zákazníky. Já jsem na několika diskuzích zaznamenal, že "tamto auto je na hovno, musíš co 20.000 km měnit volej" a "tohle je dobrý, tam až po 30.000 km". Dokonce začali v testech uvádět náklady na 100.000 km při předepsaných prohlídkách. Tam samozřejmě výrobce, který "má rozum" a svým motorům dopřeje nové mazadlo po roce nebo 15.000 km je ve strašné nevýhodě proti střelcům 2 roky a 30.000 km. Potom vám ve 150.000 motor zaklepe na klice... Kdyby tomu ti redaktoři rozuměli, tak zvednou prst a řeknou "nedejte na soupeření výrobců o co nejvíce bezúdržbový stroj a jezděte do servisu častěji". Místo toho výrobce ještě pochválí...