Zigi napsal:
Jo jo,ve vyskach to slape super.
PS:ja mu rikal ze to jednou rozbije,jezdil s tim jag hovado
))
Možná dnes všechny diskutijící zde zklamu. Ale tento Accord není tak sportovně naladěn jak by se mohlo zdát. Jeho podvezek je příjemně tvrdší, nikoli tvrdý a 100% pevný. Při běžných rychlostech vše v pořádku. Sedí jako přilepený. Ale např. v táhlé zatáčce při vysoké rychlosti se vlní jako housenka a schází pocit jistoty, což je dáno právě tím, že podvozek je komfortnějšího charakteru. Přesto považuji nastavení podvozku za velmi zdařilé (kompromis se povedl).
A ještě dodatek k otáčkách a výkonu: papírový výkon vypadá velmi oslnivě, ale v praxi si ho nikdy neužijete plnou měrou. Motor mi přišel jakoby utlumený a může za to absence totální výkonností špičky. Žádný vrchol nečekejte. Motor táhne dostatečně a zároveň lineárně až do vysokých otáček, které jsou pro konkurenci v zakázaném pásmu. A právě zde je největší výhoda motorů Honda. Táhnout stále, ale rozhodně tomu není tak, že do pěti tisíc se nic neděje a pak kopanec a hurá kupředu. Tak to ne.