0
zpět
 

diskuze k tématu: Honda Accord Tourer – rajská hudba na jeden akord

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.05.2009 00:49, Ten pohled do kufru je docela zoufalej.
Ale třeba to má na zadní nápravě dvojmontáž, to by pak odpovídalo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.05.2009 08:36, RE: Ten pohled do kufru je docela zoufalej.
Honza42 napsal:
Ale třeba to má na zadní nápravě dvojmontáž, to by pak odpovídalo.
Me to vubec nevadi. Trochu nechapu hnani se cechu za co nejvetsim kufrem. Kdysi jsme stehovali hudebni aparaturu a lepe se nam vlezla do felicie kombi, nez do oktavky kombi a to po vydelani zadnich sedadel. Pritom vime, ktere auto je vetsi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.05.2009 09:19, RE: Ten pohled do kufru je docela zoufalej.
Honza42 napsal:
Ale třeba to má na zadní nápravě dvojmontáž, to by pak odpovídalo.
Ježíšikriste, vy kufraři. Už aby Vám Škodovka ukuchtila O3 s megabáglem za zadní nápravou o obsahu 4 kubické metry, abyste konečně měli bez pochyb to nejlepší a nejpraktičtější auto na světě
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.05.2009 09:24, Accpörd
Kdybych si kupoval Accorda, tak rozhodně ne kvůli kufru! Je to velice dobré a spolehlivé auto. Mám zkušenosti se starším modelem! Samozřejmě na Voktávku v TDI na hliníkách vod táty, na to nemá nic
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.05.2009 10:40, náročný zákazník
Docela mě pobavila věta na začátku, že Honda musí bojovat o přízeň stále náročnějších zákazníků. O tom silně pochybuju, většina zákazníků si stejně koupí buď passata nebo mondeo nebo oktávku, takže jakápak náročnost. Dnešní zákazník je naopak velice nenáročný. Accorda budou kupovat jen opravdoví fajnšmekři s vytříbeným vkusem
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.05.2009 12:59, RE: náročný zákazník
Kepo napsal:
Docela mě pobavila věta na začátku, že Honda musí bojovat o přízeň stále náročnějších zákazníků. O tom silně pochybuju, většina zákazníků si stejně koupí buď passata nebo mondeo nebo oktávku, takže jakápak náročnost. Dnešní zákazník je naopak velice nenáročný. Accorda budou kupovat jen opravdoví fajnšmekři s vytříbeným vkusem
máš naprostou pravdu a jsem rád že vlastním accorda minulé generace s motorem 2.4.Doufám že si udělám zas někdy radost a koupím si nový model
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.05.2009 13:30, ...
Počkejte, až sem přijede Frau C5...všechny nesrovnalosti Accordu osvětlí...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.05.2009 14:04, RE: náročný zákazník
hubby napsal:
máš naprostou pravdu a jsem rád že vlastním accorda minulé generace s motorem 2.4.Doufám že si udělám zas někdy radost a koupím si nový model
Hmm, tak tu 2.4 ti tiše závidím ... já mám teď sice Avensise, ale až jednou doslouží nebo budu dostatečně movitý tak si taky brousím zuby na tohodle Accorda, uplně mě dostal, prostě prémiová střední třída, žádná tuctovka ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.05.2009 22:31, Milý santino!
santino napsal:
Počkejte, až sem přijede Frau C5...všechny nesrovnalosti Accordu osvětlí...
NEvám jak "Frau C5", ale já ráda VŠEM Hondu Accor RÁDA doporučím, je to dle mne VELMi povedené a v česku také spíše PODceňované auto (a ve verzi 2.4 "finalista" mého výběru pro VLASTNí vůz)
PS: A "obávám" se, že Kepo má pravdu, že VĚTŠINA zákazníků SPÍŠE bez porovnání volí a "... stejně si koupí passat, mondeo či dokonce vůz o kategorii NÍŽ oktávku" - to abych Kepo(a) citovala a sním SOUHLASila ..
NEchápu ale, že Accord "budou kupovat jen opravdoví fajnšmekři" - je to "normální" a POVEDENÉ auto střední třídy (v některých ročnících dle GTü dokonce PREMIANT SPOLEHLIVOSTi a dle mne by to měla být "normální" a dokonce spíše LEPŠí konkurence těm "masovým/-ějším" modelům jako je passat či o třídu výše "tlačená" a mnohými asi i tak "vnímaná" škoda octavia)
Pěkný den (s Honda Accord jistojistě byl/je a bude ,-)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.05.2009 23:19, RE: Milý santino!
Kylie napsal:
NEvám jak "Frau C5", ale já ráda VŠEM Hondu Accor RÁDA doporučím, je to dle mne VELMi povedené a v česku také spíše PODceňované auto (a ve verzi 2.4 "finalista" mého výběru pro VLASTNí vůz)
PS: A "obávám" se, že Kepo má pravdu, že VĚTŠINA zákazníků SPÍŠE bez porovnání volí a "... stejně si koupí passat, mondeo či dokonce vůz o kategorii NÍŽ oktávku" - to abych Kepo(a) citovala a sním SOUHLASila ..
NEchápu ale, že Accord "budou kupovat jen opravdoví fajnšmekři" - je to "normální"...
Ano, v tom s Vámi souhlasím, že je to povedené auto, a mít na něj, tak bych o něm taky uvažoval..přesto nerozumím tomu, proč se zase tak rozepisujete...já jsem ani slovem nenapsal, že je špatné, ani slovem...A zase jedete tu svoji stokrát opakovanou o Octáviích atd. Něco Vám řeknu, víte proč si u nás stejně 90% lidí raději koupí Octávii, než Accord? Asi to bude proto, že Accord je tak o 200-300 000 dražší...a peníze jsou až na prvním místě. Takže u nás je Accordů tak málo ne proto, že by nebyly oblíbené...ale když potřebuju jezdit hned, tak si koupím Octavii, než dalších pět let šestřit na Accord.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.05.2009 08:37, RE: Milý santino!
santino napsal:
Ano, v tom s Vámi souhlasím, že je to povedené auto, a mít na něj, tak bych o něm taky uvažoval..přesto nerozumím tomu, proč se zase tak rozepisujete...já jsem ani slovem nenapsal, že je špatné, ani slovem...A zase jedete tu svoji stokrát opakovanou o Octáviích atd. Něco Vám řeknu, víte proč si u nás stejně 90% lidí raději koupí Octávii, než Accord? Asi to bude proto, že Accord je tak o 200-300 000 dražší...a peníze jsou až na prvním místě. Takže u nás je Accordů tak málo ne proto, že by nebyly ...
Přečtěte si po sobě co jste teď napsal. Kdyby byly peníze vždy až na první místě, tak všichni jezdí v Chevroletu Spark. A když už by to teda mělo být AUTO a ne pojízdná krabička od zápalek, tak nevím proč zrovna Octavia, když většina jejích konkurentů ve tříde, mnohdy třeba i lepších, je zpravidla mnohem levnějších. Jde o to, že lidé při koupi auta prostě moc nepřemýšlejí.
Kdyby šlo o peníze, tak předražených oktavií vůbec nejezdí tolik jako teď.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.05.2009 08:44, RE: Milý santino!
Kylie napsal:
NEvám jak "Frau C5", ale já ráda VŠEM Hondu Accor RÁDA doporučím, je to dle mne VELMi povedené a v česku také spíše PODceňované auto (a ve verzi 2.4 "finalista" mého výběru pro VLASTNí vůz)
PS: A "obávám" se, že Kepo má pravdu, že VĚTŠINA zákazníků SPÍŠE bez porovnání volí a "... stejně si koupí passat, mondeo či dokonce vůz o kategorii NÍŽ oktávku" - to abych Kepo(a) citovala a sním SOUHLASila ..
NEchápu ale, že Accord "budou kupovat jen opravdoví fajnšmekři" - je to "normální"...
Pokud stojí v plné náloži baňku, tak to asi nebude jen tak obyčejné "normální" a "povedené" auto střední třídy. Už jen dle té ceny si troufám tvrdit že standartní kupec nového Accordu by klidně dosáhl i na trošku lepší BMW či Mercedes a pokud takový člověk šáhne radši po Hondě, tak už je to hodně o vytříbenosti vkusu a právě o tom "fajnšmekrovství".
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.05.2009 09:43, RE: Milý santino!
santino napsal:
Ano, v tom s Vámi souhlasím, že je to povedené auto, a mít na něj, tak bych o něm taky uvažoval..přesto nerozumím tomu, proč se zase tak rozepisujete...já jsem ani slovem nenapsal, že je špatné, ani slovem...A zase jedete tu svoji stokrát opakovanou o Octáviích atd. Něco Vám řeknu, víte proč si u nás stejně 90% lidí raději koupí Octávii, než Accord? Asi to bude proto, že Accord je tak o 200-300 000 dražší...a peníze jsou až na prvním místě. Takže u nás je Accordů tak málo ne proto, že by nebyly ...
Já TAKÉ NEnapsala ... že jste, byť slovem, napsal něco ŠPATNÉHO o Accord ,-)
S tou Octavia jste maličko NE"trefil" stodolu ...
PROČ zrovna Octavia? Ta přeci NEní nijak "levná"! Naopak v česku je snad NEJDRAŽŠí z celé evropy!
Má zmínka k octavia byla REAKCE na její (opětovné) přiřazování mezi vozy (střední třídy), kde NEmá co dělat (i ten "nejzapálenější" její fanda přeci ví, že se jí v Deutschland říká "Golf s batohem", neb to prostě JE konstrukcí "typický" vůz NIŽŠí střední třídy + s "přidělaným" trochu větším zavazadelníkem/delším zadním PŘEVISem; že je zde "chápána/vnímána" často jako varianta vozů vyšší třídy. To je takové "vítězství ideologie nad zdravým ROZUMem" - přijde alespoň mi ... nebo snad někdo chápe/bere Citroën C4 sedan - nebo jiný podobně konstruovaný vůz jakékoliv další značky - jako vůz STŘEDNí třídy? A to často mívají předělané podvozky a alespoň ROZVOR na úrovni té střední třídy ... byť "mechanika" je samozřejmě původní "nížšotřídní" .-)
PS: Pokud by peníze byly na PRVNíM místě - NEmohla by být místním "FAVORITem" prodejů octavia - neb je zde snad/možná NEJDRAŽŠí v evropě/na světě!!!
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.05.2009 10:14, RE: Milý santino!
Kylie napsal:
Já TAKÉ NEnapsala ... že jste, byť slovem, napsal něco ŠPATNÉHO o Accord ,-)
S tou Octavia jste maličko NE"trefil" stodolu ...
PROČ zrovna Octavia? Ta přeci NEní nijak "levná"! Naopak v česku je snad NEJDRAŽŠí z celé evropy!
Má zmínka k octavia byla REAKCE na její (opětovné) přiřazování mezi vozy (střední třídy), kde NEmá co dělat (i ten "nejzapálenější" její fanda přeci ví, že se jí v Deutschland říká "Golf s batohem", neb to prostě JE konstrukcí "typický" vůz NIŽŠí stř...
A opět jsme u toho...já jsem ani nepsal, že patří do střední třídy a Vy hned píšete slohovou práci o rozdělení automobilů do tříd. Tady zase netrefujete stodolu Vy. Hledáte pořád nějakého imaginárního nepřítele...vy jste jako komunisti, ti taky pořád proti někomu šli...anebo jste jako misionář(ka), pořád máte potřebu nás neznalé přesvědčovat o své pravdě...:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.05.2009 10:19, RE: Milý santino!
Kepo napsal:
Přečtěte si po sobě co jste teď napsal. Kdyby byly peníze vždy až na první místě, tak všichni jezdí v Chevroletu Spark. A když už by to teda mělo být AUTO a ne pojízdná krabička od zápalek, tak nevím proč zrovna Octavia, když většina jejích konkurentů ve tříde, mnohdy třeba i lepších, je zpravidla mnohem levnějších. Jde o to, že lidé při koupi auta prostě moc nepřemýšlejí.
Kdyby šlo o peníze, tak předražených oktavií vůbec nejezdí tolik jako teď.
Ne, nemáte pravdu. Z mého psaní jasně vyplývá, že srovnávám cenovou hranici Octavie a Accordu...a tady peněžitý rozdíl hraje sakra velkou roli...teď tím myslím ojeté kusy...neříkám, že Octavia je úžasná a bla bla bla...ani v nejmenším se jí nezastávám...ale když mám třeba 200 000, tak si koupím auto obnosu odpovídající, než dalších pět let šetřit na Accord...toť vše...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.05.2009 17:10, RE: Milý santino!
santino napsal:
A opět jsme u toho...já jsem ani nepsal, že patří do střední třídy a Vy hned píšete slohovou práci o rozdělení automobilů do tříd. Tady zase netrefujete stodolu Vy. Hledáte pořád nějakého imaginárního nepřítele...vy jste jako komunisti, ti taky pořád proti někomu šli...anebo jste jako misionář(ka), pořád máte potřebu nás neznalé přesvědčovat o své pravdě...:)
NEbylo by pro začátek LEPŠí si nejdříve PŘEČÍST co jste napsal?
To VY jste přišel s "tématem" ... "srovnání Octavia a Accord" ,-)
PS: S tím "misionářem(-kou)" mne to NE"bere", ale s KOMUNISTY přímo URÁŽí (já - má rodina NEdobrovolně "zasponzorovala" místní obodobní "budování socialismu" a NEjsem žádná "extrémistka", ale KOMUNISTY/-mus opravdu NErada!)
PS: Opakování "matka moudrosti" a to "klišé" věčného řazení tohoto jednoho KONKRÉTNÍHO vozu o třídu výše je zde NEuvěřitelně silné (přitom např. onen Citroën C4 sedan a další podobné konstrukce, dokonce snad BEZ výjimky s DELŠíMi - třídě ODPOVÍDAJÍCÍMi - rozvory jsou brány ... "správně" - jako varianty v NIŽŠí střední ...)
Ostatně i VY to "děláte" a zřejmě se vám to teď JEN NEchce "přiznat" ...
PROČ byste jinak psal o cenovém rozdílu mezi Octavia a Accord - kdo PLÁNUJE vůz třídy Accord - prostě POČÍTÁ, že stojí cca ... jako Accord (to že se Octavia ještě vloni prodávala v česku DRÁŽ než prémiový sedan střední třídy Lexus IS - to je jen takový "místní" černý humor ,-)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.05.2009 21:12, ACCORD TOURER 2.2
Dobry vecer , tohle auto jsem si před čtrnácti dny dovezl domů .....
Při výběru nového auta jsem vybíral z VW PASSAT , PEUGEOT 407 , ŠKODA OCTAVIA .... všechny ve verzi kombi ( líbí se mi ) a naftovou motorizací z důvodu ročního nájezdu cca 50 tisíc km .... favoritem byl z počátku VW , kterým jsem nakloněn .... pak se mi do rukou dostal katalog Hondy a bylo téměř rozhodnuto.
K dnešnímu dni mám za sebou cca 2500 km a jsem přesvědčen o dobré volbě vozidla.
Auto mi prostě sedlo , příjemně se ovládá a chová ....
Po větším nájezdu napíšu nějaké ty poznatky ......
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.05.2009 23:15, RE: Milý santino!
santino napsal:
Ne, nemáte pravdu. Z mého psaní jasně vyplývá, že srovnávám cenovou hranici Octavie a Accordu...a tady peněžitý rozdíl hraje sakra velkou roli...teď tím myslím ojeté kusy...neříkám, že Octavia je úžasná a bla bla bla...ani v nejmenším se jí nezastávám...ale když mám třeba 200 000, tak si koupím auto obnosu odpovídající, než dalších pět let šetřit na Accord...toť vše...
A proč nesrovnáváte cenu oktávky rovnou např. s skovým meďákem? Už vidíte ten srovnávací nesmysl? Accord je od oktávky o jednu úrovňovou a o dvě kvalitativní třídy výš. Proto ta cena. Já bych si ho taky nekoupil, ale uznávám, že kvalitou asi do této cenové úrovně patří.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.05.2009 00:29, RE: Milý santino!
Kylie napsal:
NEbylo by pro začátek LEPŠí si nejdříve PŘEČÍST co jste napsal?
To VY jste přišel s "tématem" ... "srovnání Octavia a Accord" ,-)
PS: S tím "misionářem(-kou)" mne to NE"bere", ale s KOMUNISTY přímo URÁŽí (já - má rodina NEdobrovolně "zasponzorovala" místní obodobní "budování socialismu" a NEjsem žádná "extrémistka", ale KOMUNISTY/-mus opravdu NErada!)
PS: Opakování "matka moudrosti" a to "klišé" věčného řazení tohoto jednoho KONKRÉTNÍHO vozu o třídu výše je zde NEuvěřitelně silné (přitom...
Podle mě to kolega santino myslí více než správně. Opravdu tady nikdo nenapsal a ani nikdo nechce zpochybňovat, že O2 JE NIŽŠÍ střední. Ale pokud člověk chce jezdit, pak střední je u nás prostě dost cenově nad limitem běžné populace.
A jsme u pudla. Ona totiž Octavia je tak úspěšná i proto, že dokáže na základě nižší střední třídy nabídnout jisté hodnoty střední třídy. A neber to teď jen jako kufr. Jistě - střední bude mnohem prostornější, komfortnější, pravděpodobně lépe odhlučněná, v základu lépe vybavená.... o tom tady snad nikdo nepochybuje. Ale Octavia zvládne v dostatečné pohodě odvést 4 dospělé lidi z místa A do místa B i s jejich zavazadly, přitom za přijatelných nákladů. A to je to simply clever, to je to, co mnozí třídní zarputilci nikdy nepochopí.
Mimochodem sami britové ve svém magazínu (již si asi nevzpomenu na název) porovnávali O2 s předchozí generací Mondea a P407 myslím. A O2 test vyhrála. A opravdu se to obešlo bez českých tupců... Proč tedy? I oni jsou tak omezení?
Dále proč má v TUV O2 tak vysoký průměrný nájezd? Dokonce vyšší než C5 a mnohé vozy střední třídy? Mnoho kupců s O2 najede více než ostatní se střední třídou! A že by bylo tolik sadomasochystů, co se týrají jízdou v O2? Ne. Ona totiž O2 svojí koncepcí (praktičostí a užitnou hodnotou) opravdu překonává i některé vozy střední třídy. Ne jízdně, ne komfortem, ale praktičností a užitnou hodnotou. V tom je síla O2. Stejně jako její bytelnost (což není spolehlivost). K čemu je mi mnohem lepší a sofistikovanější podvozek v Passatu či Audi minulé generace, když zkrátka nevydrží provoz? Octavia minulé generace přitom český tankodrom zvládá s přehledem... K čemu je mi o něco více místa v interiéru, když dostatek nabízí i O2 (pro 4)? Opravdu za to stojí vysolit 200 papouchů navíc?
Ano - z jistého úhlu pohledu (čistě racionálního) je O2 vlastně jen Golf s kufrem. Ale hodnotovou proklamací JE tento vůz na pomezí nižší střední a střední třídy. A v rozvoru to opravdu není. A nemyslím si, že je tak vnímán pouze v tupé české kotlině. Ona i taková Octavia 4x4 byla a je velice dobrý tah. V Alpách jsem jich mnoho potkával. A české značky neměly. Kolik konkurentů STŘEDNÍ třídy nabídne pohon 4x4? Citroen, Ford i Peugeot, Toyota, Kia, Hyundai, Renault - ti všichni jdou k čertu. A co na tom, že jde jen o Haldex, který beztak vyhoví v možná 95 procentech případů?
Hlavní tupostí české kotliny je, že je za O2 schopna solit tolik kaček. Ale těžko se to porovnává, když vlastně nikdo přesně neví, kolik dealer "sleví" při kšeftu z ceníkové ceny.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 20.05.2009 16:50, Milý rohYpnole ...
rohYpnol napsal:
Podle mě to kolega santino myslí více než správně. Opravdu tady nikdo nenapsal a ani nikdo nechce zpochybňovat, že O2 JE NIŽŠÍ střední. Ale pokud člověk chce jezdit, pak střední je u nás prostě dost cenově nad limitem běžné populace.
A jsme u pudla. Ona totiž Octavia je tak úspěšná i proto, že dokáže na základě nižší střední třídy nabídnout jisté hodnoty střední třídy. A neber to teď jen jako kufr. Jistě - střední bude mnohem prostornější, komfortnější, pravděpodobně lépe odhlučněná, v základu l...
... dovolím si "opravit" několik vašich NEpřesností ...
"... při výběru nového auta jsem vybíral z vw passat, peugeot 407 a škoda octavia"
"... Accord je velice dobré a spolehlivé auto ... samozřejmě na voktávku v tdi na hliníkách nemá"
"... Accorda budou kupovat jen fajnšmekři s vytříbeným vkusem, většina si stejně koupí passata nebo mondeo nebo oktávku"
"... srovávám cenovou hranici Octavie a Accordu a tady peněžitý rozdíl hraje saktra velkou roli"
Toto jsou citace z JEDiNÉ náhodné diskuze o voze STŘEDNí třídy (a zde VŽDY přijde jako jedna z eventualit/variant vozů této kategorie automobil škoda octavia).
Je to zřejmě (mimo jiné) důsledek DRTIVÉHO vítězství MARKTETINGu (a ten já u koncernu vw opravdu CHVÁLíM a to skoro VŽDY a naprosto BEZ ironie!) nad (technickými) znalostmi a praxí ("tipuji" že většina spokojených majitelů octavia NEvlastnila předtím vůz o třídu výš, tedy vůz střední třídy - jakýkoliv, na značce vpodstatě NEzáleží)
Je vidět, že vůz škoda octavia máte RÁD (a proč ne), ale to co o něm píšete je občas .... bez komentáře ,-)
Myslím že Octavia je "normální" vůz své třídy (jen s větším zadním převisem - NIC víc, v NIČEM jiném se ostatním vozům své kategorie NEvymyká, není ani NEJ-lepší ani NEJ-horší - je to prostě VARIANTA mezi vozy své kategorie, tedy nižší střední - kam 100%ně spadá použitou technikou, konstrukcí vozu, motory - prostě vším). PROČ se zrovna tento JEDINÝ model třídy "porovnává" s vozy s nimiž NEmá konstrukčně NIC společného (na "typický" vůz své kategorie - a rozměry možná i mírně PODprůměrný - se přidělá delší zadní převis = vůz který lze srovnávat s vozy o třídu výš? Myslíte že když k Clio přiděláte stejným způsobem zavazadelník a pojmenujete to Thalia stane se z toho konkurent golfu a spol?!? Nebo to tak "berete" JEN v případě modelu Octavia? Nebo to platí i pro jetta/bora?? .-)
"... ale octavia zvládne v pohodě odvézt 4 dospělé ..." - jako většina vozů této (nižší střední) třídy (jen o pár km dál na východ by "ohrnuli" nos, tam např. "preferují" vozy typu sedan; jen o pár kam na západ si tisícenásobně více lidí ve třídě raději koupí bmw 1 - což je v česku trochu "propadák", nebo "originál" golf - a NEmyslím že by si "vlasy trhali", že mají o něco menší zavazadelník ,-)
"... v rozvoru to opravdu není" - myslím že tady se HODNĚ mýlíte, to je přeci ZÁKLAD konstrukce "určující" VŠE ostatní ("Využití obestavěného prostoru" je sice VELMi "fik/fik" obor/"věda", a i když s ním lze dosáhnout MNOHÉ, samotný ZÁKLAD/PODSTATU tím stejně NE"oblafnete" - ostatně asi NEnajdete profíka, který by řekl něco jiného - jedno zda studoval na VŠ v Mladé Boleslavi, v South Korea či Deutschland .-)
"... i oni jsou tak omezení?" - NEmyslím ... na druhou stranu v různých časopisech jsem četla již TOLIK "bubostí" (nejen ve Svět motorů), že mne asi NEpřekvapí nic a znám ( teď mám na mysli např. jeden český) časopisy, kde si text píše sám "dovozce" a za vytištění zaplatí (a text se samozřejmě "tváří" jako nezávislý test) apod. (tohle se děje ve VŠECH oborech - pamatuji si že jeden český automagazín si dovolil "zkritizovat" minulou generaci Superb a byl "odříznut" na rok od reklamy ... už tak "ktitičtí" NEjsou ,-)
"... za O2 solit tolik kaček" - tady se opravdu SHODNEME, ale když jsou lidé "slepí" ... PROČ toho NEzneužít, že (ostatně to samé platí i v jiných oborech - např. "lepší" druhy vín jsou v česku za cca DVOUnásobné ceny než jinde ..)? Ostatně na občas VELMi rozdílné ceny různých značek modelů jsem zde párkrát již upozorňovala (a vychází to z někdy až VELMi odlišného vnímání ... např. pár km PŘED Waidhaus/Rozvadov a pár km ZA ním ... např. že je v Deutschland Citroën C5 držitel titulu NEJ- zahraniční vůz své kategorie se dočtete i v českých automagazínech - ale stejně ho tak (skoro)NIKDO NEbere/NEchápe - a i pomalu "dojíždějící" model Octavia je snad "vnímán" lépe (o Superb NEmluvě - ten přitom v tomto i celoevropském Car of the Year skončil až ZA Citroën ...) - a za rok/dva až potkáte v bazaru tříletý Superb/Octavia/C5 - ty dva první s "končícím" a tou dobou již opravdu NEvyráběným 2.0 TD-Td-td-ííí (to mělo "znázornit" ten "báječný" zvuk motoru .-) pumpe-düse a C5 s velmi progresivním biturbo 2.2 HDi s dvěma turby a dvěma vyvažovacími hřídely, tak superb i octavia budou pravděpodobně DRAŽŠí (najednou se stanou "lepšími"? ,-)
" ... k čemu je mi o něco více místa v interiéru, když dostatek nabízí i O2?" - sice "správně" zmiňujete jen druhou/současnou generaci - i když vlastně ona se vyrábí stále i ta první ... prostě zmiňujte jen "O2", ale ta NENí NEJ"větší/-prostornější" dokonce ani mezi vozy "své" kategorie (a jak jsem výše napsala, některé automobilky když svůj "klasický" model třídy/kategorie C upravují např. na sedan, alespoň prodlouží rozvor ... podvozek octavia patří k těm (nej)menším i ve SVÉ třídě - srovnávat jí např. se současným modelem Ford Mondeo či Citroën C5 či Opel Insignia - to opravdu NEjde
"... její bytelností" - to je už skoro KOMEDIE (OPRAVDU si myslíte, že je zrovna "levnější" rodinně zaměřená varianta vw golf/jetta BYTELNĚJŠí než jiné vozy v segmentu, jedno zda se jmenují hyundai i30 či subaru impreza, nebo lancia delta, vw jetta, seat leon či jakkoliv jinak?
"... opravdu stojí za to vysolit 200 papouchů navíc?" - to je přeci STEJNÉ jako s čímkoliv jiným ... jedno zda se bavíme o tv, oblečení či autech. Na druhou stranu vůz nižší střední třídy "rozumně" splňuje vše - může být vhodným jak na příměstské popojíždění a rozumně zvládne i delší dálniční trasy (a je jedno zda má na pudelce napsáno octavia, golf, leon či mazda 3) - prostě marketingoví stratégové vw se s upravenou variantou mexického vw bora/jetta "trefili" do místního vkusu/nároků - o tom ŽÁDNÁ a OPRAVDU si svůj plat zaslouží (já bych ale ve třídě dala přednost např. bmw 1 - což v Deutschland dělá poměrně HODNĚ lidí, a NEopomněla bych porovnat i klady/zápory mazda 3 a subaru impreza .. a docela se mi líbí i lancia delta, která má několik až VYNIKAJÍCÍCH motorů - např. ty naftové "DRTí" nabídku vw až NEuvěřitelným způsobem ... (opravdu si myslím, že se VYPLATí "vysolit" těch pár set papouchů a místo C5 mít C6, ale je to je "příběh" našich peněženek, to NEní o autech... ,-)
"... pohon 4x4" - já osobně bych si tuto "variantu" asi NEvybrala, ale možnost koupit si takovou variantu opravdu "pochvalyhodná" JE!
" ...třídní zarputilci nikdy nepochopí" - tohle je možná to NEJzásadnější. Když se na to podíváte z pohledu TEORIE - vlastně není "o čem" se bavit (to je taková "konstruktérská" první třída .-) - ten ZÁSADNí PODSTATNÝ NEJDŮLEŽITĚJŠí rozdíl mezi třídami vozů je POCIT z jízdy po jízdě - jedno zda srovnáváte segment A s B či B s C atd. (popravdě já si - PRO SEBE - také říkám, že v praxi Brumla/C5 "splňuje" vpodstatě to co znám z dražších vozů vyšších kategorií, ale jen to jen "napůl" - stejně jako v případě Octavia versus vozy střední třídy). Prostě v česku v posledních 13 let "frčí/je v kurzu/je žádaný" tento "typ" vozu, ale SROVNÁVAT ho např. se současným Ford Monde, Citroën C5, Opel Insignia atd. je "bubost/nesmysl/chyba" - (zrovna tak NEmůžete srovnávat ono Mondeo s Jaguar XF atd.)
Ty KATEGORIE - to totiž NENí nějaké "direktivní" či "umělé" rozdělení - to je o použité TECHNICE - a NE(jen) o velikosti (natož velikosti zavazadelníku, a v NIČEM jiném octavia ostatní NE"drtí" NE"poráží" - to NEznamená, že je nějaký "shit", jen to prostě NENí vůz střední třídy (stejně jako Thalia není vozem nižší střední a minulý Superb nebyl vyšší střední atd/atp.)
Pěkný den
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.