D-O-M napsal:
1180 kilo, 160 koni v 6900, omezovac 7300, do 4000 to prakticky jede jako ZR 120, pak se plynule meni casovani ventilu, na vyfuku se otevre klapka a auto vyrazi kupredu s ponekud nevybiravym apetitem, je dobre mit dobre obuti a je velmi fajn kdyz je sucho, dvojka jde pres kilo, 160 je tam hned, pak uz to trochu trva, spotreba prumer 8 litru, min 7, max 11 - 12, vic ne, japan technika je na spotrebe znat, prekvapive Naturalu 95, netreba 98. Motor z tenkostenneho hliniku vazici zhruba polovinu hmotnosti 1.8T od VW, ma celkem kroutak i odspodu, k cemuz pravdepodobne prispiva i kratka skrin PG-1, kterou ma ZR 160 spolecnou s prvnimi Lotusy Elise potazmo Exige. Auto neni dalnicni dostavnik, v rychlomerovych 100 totiz na petku toci 3000, da se jet celkem v klidu tech 130 - 140, kdy motor toci tesne pod 4 tisice, pak zacina papat a vyrvavat na lesy. Pokud se mezi Prahou a Brnem na mistech, kde jsou vpravo ty fajn panely, ktere zavrazdi vasi pater i auto, pokusite drzet levy pruh, bude vam pak mozna chvili hucet v hlave. Krome par veci koupite vse v CR za ceny srovnatelne nebo nizsi s dily na koncern. Je to pecicka co si zaslouzi udrzovat, nema smysl na to lepit hovna a pak to rozstrelit. Auto bych doporucil vyjezdenemu cloveku, ktery ma auta rad, umi ridit a ma prirozenou potrebu vedet, co muze od sveho auta cekat.
"do 4000 to prakticky jede jako ZR 120, pak se plynule meni casovani ventilu" to je trochu nesmysl, ale budiž, pro představu chodu to zhruba ujde. Variabilní časování ventilů funguje v celém rozsahu otáček a kdo chce, ať si najde výkonostní křivky obou verzí
A další nesmysl je to o té japan technice. Motor nemá s japane technikou vůbec nic společného, jak jsem už psal
Nešiřte prosím bludy pánové...