anonym napsal:
Ano, kdo někdy vlastnil Hondu, tak u ní většinou zůstává a ono je taky proč. Četl jsem tady, že je to auto příliš obyčejné, ale já si naopak myslím, že je to něco docela jiného, než co se vyrábělo a proto se mi taky tato Honda líbí. Je škoda, že pisatel zmínil tu 210ku na dálnici. Pilot fábie s motorem 1,4i této rychlosti sice niky nedosáhne, ale chování je to to stejné, škoda. Jinak auto jsem řídil, ale osobně mi sedí víc motor 1,6 - 81KW, to už je cvrkot
)
přesně tak. Moje 1,4 66Kw jede na ten objem a výkon docela svižně (i když žádná raketa to není
a krásně se vytáčí až k 7000tis. otáček, ale je fakt že motory 1,5 (6. generace civicu) a 1,6 jsou úplně o něčem jiném. Na druhou stranu chápu, že nemusí každému vyhovovat vysokootáčkové motory. Moje 1,4 zabírá až tak od 3500 - 4000tis. otáček, do té doby je to lenoch
Půjčil jsem ji kamarádovi zvyklému na tdi a než si zvykl byl vyloženě nešťastný