anonym napsal:
No já myslím i bez klímy to je slabej motor,a těch 210 km/h?to musel bejt kurevskej kopec a ten vítr to musel bejt nejspíš uragán,hm a opět menší rejpnutí do oktávky to by jinak nebyla recenze,co?
Nekritizuj, když tomu nerozumíš. V pořádných testech uvádí dojezd z ustálené rychlosti (třeba 80 km/h). To je údaj, který se zjišťuje za určitých podmínek s vyřazenou rychlostí. Najdi si to, uvidíš co dokáží Japonci. Jejich auta mají tak malé mechanické ztráty, že dokáží ujet až dvojnásobnou vzdálenost proti Evropským. Při rozebrání převodovky, náprav zjistíš konstrukci ložisek, jejich počet, žádné zbytečné hmoty na setrvačných dílech a pod. Prostě tam není navíc nic co zvyšuje mechanické ztráty. Kdy, třeba v Evropě začali dělat duté vačkové hřídele a jiné podobné vychytávky, co snižují setrvačné hmoty? Ještě je třeba se podívat na konstrukci podvozku. Vše perfektně hladké. Žádné příčné tyče, nosníky a jiné věci, které způsobují turbulence pod vozidlem. To je při rychlostech nad 100km/h hodně znát. Prostě je třeba auta rozebrat a potom kecat.