0
zpět
 

diskuze k tématu: Honda CR-V - mezigenerační srovnání majitele

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.10.2009 00:47,
pěkná recenze!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.10.2009 06:46, stav tachometru
3. majitel a stav tachometru: 100tis.km, velmi nevěrohodná kombinace, ale když ti kupující tomu prostě chtějí věřit, tak prostě přetáčíme, náš zákazník - náš pán, vaši majitelé autobazarů
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.10.2009 08:25, RE: stav tachometru
soudce napsal:
3. majitel a stav tachometru: 100tis.km, velmi nevěrohodná kombinace, ale když ti kupující tomu prostě chtějí věřit, tak prostě přetáčíme, náš zákazník - náš pán, vaši majitelé autobazarů
Jednak pán píše že tomu nevěřil a druhak vůz této kategorie s touto motorizací si nepořídí někdo kdo se chystá najíždět 40tkm/rok.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.10.2009 09:05, ???
Obsah motoru 2200, palivo nafta. Ten systém LPG je namontován pro nezávislé topení?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.10.2009 09:06, RE: ???
David V napsal:
Obsah motoru 2200, palivo nafta. Ten systém LPG je namontován pro nezávislé topení?
Aha, už jsem to pochopil, to jsou 2 recenze, beru z5.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.10.2009 09:17, homokinetické klouby
Stručná, přehledná ,srozumitelná a objektivní recenze.Gatuluji.Jen s tou cenou homokinetických kloubů mi to trochu vyrazilo dech.Šlo opravdu jen o klouby, nebo celé poloosy + klouby?Mám taky 4x4 (subaru) a "garážista "si řekl za výměnu jednoho kloubu + mažety + práce 2.500Kč.Nebyl to určitě originální díl subaru a manžetu použil z jiného auta ale jezdím s tím již 2 roky a většinou s přívěsěm a drží.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.10.2009 09:20, RE: homokinetické klouby
salix napsal:
Stručná, přehledná ,srozumitelná a objektivní recenze.Gatuluji.Jen s tou cenou homokinetických kloubů mi to trochu vyrazilo dech.Šlo opravdu jen o klouby, nebo celé poloosy + klouby?Mám taky 4x4 (subaru) a "garážista "si řekl za výměnu jednoho kloubu + mažety + práce 2.500Kč.Nebyl to určitě originální díl subaru a manžetu použil z jiného auta ale jezdím s tím již 2 roky a většinou s přívěsěm a drží.
Dobrý den,
V Hondě nacenili celé poloosy - 26 tis kus bez práce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.10.2009 20:35, Poloosy?!?
To tady nikoho nepřekvapuje repase poloos v nějakých 135tkm??? U Japonce????? S průkaznou servisní historií? Jestli je to tak, tak takový auto bych nechtěl - poměrně fatální závada - tohle jsem řešil u Renaltu Express v nějakých 350 tkm - a to se jezdilo po stavbách, cestou necestou. Prostě "poloteréňák" sjede z asfaltky, a je z toho celej rozlámanej...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 15.10.2009 23:11, 2,2i CTDI
dost mi u toho motoru vadila "značná díra" před nástupem turba. Naopak pozitivně bych hodnotil celkově tichý a klidný chod,dokonce i na volnoběh,kde je to u většiny "detoňáků" spíš o zubní sklovinu...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.10.2009 01:19, O radu prosim
Dobry den. Privezla jsem si sve CR-V. rok 2007, automat, ze zahranici kde jsem mnoho let zila. Uvazuji ted o prodeji a porizeni neceho uspornejsiho. Zaujalo me to LCG??? Co to vlastne je. Je jasne ze to setri spotrebu ale o kolik procent. Da se namontovat do noveho modelu? Kde a za kolik se da poridit. Moje honda je skvele auto a pokud by to vyresilo spotrebu tak si ho rada necham.Dekuji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.10.2009 09:57, RE: Poloosy?!?
Pepe napsal:
To tady nikoho nepřekvapuje repase poloos v nějakých 135tkm??? U Japonce????? S průkaznou servisní historií? Jestli je to tak, tak takový auto bych nechtěl - poměrně fatální závada - tohle jsem řešil u Renaltu Express v nějakých 350 tkm - a to se jezdilo po stavbách, cestou necestou. Prostě "poloteréňák" sjede z asfaltky, a je z toho celej rozlámanej...
Je to divné...ono to s těmi km třeba nakonec nebude až tak "průkazné"...ale jde o to, že s těmito pseudo offroady...tedy SUV vozy se často majitelé nemazlí a snaží se je užívat jako plnohodnotné teréňáky a auta potom trpí. Honda CRV se mi vždy líbila, ale nutno si uvědomit, že do opravdu hrubého terénu toto autíčko prostě není. Proto 9 z 10 ojetých CRV má rozmašírovaný spodek a je vylágrovaných více, než by bylo zdrávo. Opravdu zachovalý 10 let starý kousek je tak trochu umění najít. Jinak už CRV I. generace je pěkné zvenku a vypadá i docela prostorně, ale vnitřek je de facto ze starého Civica a prostoru na rozdávání tu zrovna také dvakrát není. Jízda v 5 dospělých osobách na delší trasu není pohodlný zážitek (zadní sedačky). Známou věcí je i vyšší spotřeba. Jinak je to auto nenáročné a na to, že je to "jen" SUV , tak v přijatelném terénu se rozhodně neztratí...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.10.2009 10:16, RE: O radu prosim
titanio napsal:
Dobry den. Privezla jsem si sve CR-V. rok 2007, automat, ze zahranici kde jsem mnoho let zila. Uvazuji ted o prodeji a porizeni neceho uspornejsiho. Zaujalo me to LCG??? Co to vlastne je. Je jasne ze to setri spotrebu ale o kolik procent. Da se namontovat do noveho modelu? Kde a za kolik se da poridit. Moje honda je skvele auto a pokud by to vyresilo spotrebu tak si ho rada necham.Dekuji.
Mám dotaz z čistě ekonomického hlediska. Vyjde Tě laciněji stávající auto prodat a koupit jiné s úspornějším motorem, které bude mít stejné parametry, pouze nižší spotřebu? Nebo plánuješ Hondu z roku 2007 nahradit starším úspornějším modelem, aby k finanční ztrátě nedošlo? V podstatě se ptám, kolik peněz zaplatíš za to, abys jezdila levněji. Pak se po shodnocení ročního nájezdu lze pustit do diskuze, co je nejlepší řešení. Aby to nebylo stylem: "Nechci slevu za darmo.", řekl Zelí a položil na stolek stokorunu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.10.2009 15:47, RE: Poloosy?!?
Pepe napsal:
To tady nikoho nepřekvapuje repase poloos v nějakých 135tkm??? U Japonce????? S průkaznou servisní historií? Jestli je to tak, tak takový auto bych nechtěl - poměrně fatální závada - tohle jsem řešil u Renaltu Express v nějakých 350 tkm - a to se jezdilo po stavbách, cestou necestou. Prostě "poloteréňák" sjede z asfaltky, a je z toho celej rozlámanej...
Homokineťáky jsou silně citlivé na zacházení. Kdo dává často plný plyn v plném rejdu, ten je bude měnit častěji. Takže bych to neviděl na realitu u všech CR-V, ale spíše na tvrdé vytěžování u předchozího majitele.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.10.2009 15:57, RE: O radu prosim
titanio napsal:
Dobry den. Privezla jsem si sve CR-V. rok 2007, automat, ze zahranici kde jsem mnoho let zila. Uvazuji ted o prodeji a porizeni neceho uspornejsiho. Zaujalo me to LCG??? Co to vlastne je. Je jasne ze to setri spotrebu ale o kolik procent. Da se namontovat do noveho modelu? Kde a za kolik se da poridit. Moje honda je skvele auto a pokud by to vyresilo spotrebu tak si ho rada necham.Dekuji.
Máte na mysli přestavbu benzínového motoru na LPG, tedy propanbutan. Přestavba stojí kolem 30 tisíc, spotřebu nesníží, naopak lehce zvýší, ale především LPG stojí polovinu oproti benzínu (i méně). Auto se pak dá provozovat jak na benzín, tak na plyn a díky dvěma nádržím má větší celkový dojezd. Největší komplikací je pak umístění nádrže - dává se do kufru nebo místo rezervy, ale pak zase v kufru zavazí ta rezerva.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.10.2009 20:06, RE: O radu prosim
titanio napsal:
Dobry den. Privezla jsem si sve CR-V. rok 2007, automat, ze zahranici kde jsem mnoho let zila. Uvazuji ted o prodeji a porizeni neceho uspornejsiho. Zaujalo me to LCG??? Co to vlastne je. Je jasne ze to setri spotrebu ale o kolik procent. Da se namontovat do noveho modelu? Kde a za kolik se da poridit. Moje honda je skvele auto a pokud by to vyresilo spotrebu tak si ho rada necham.Dekuji.
Jak píše Koloss, jedná se o přestavbu na propan-butan. Jen bych doplnil jeho informaci. Já bych viděl u vaší CR-V největší problém s umístěním nádrže LPG. Vzhledem k faktu, že rezerva je zvenku na pátých dveřích, musela by se namontovat válcová nádrž (poměrně velký ocelový válec) za zadní sedadla. Pokud se tedy nemýlím a vaše generace vozu nemá pod podlahou kufru prostor pro "rezervu".
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.10.2009 22:42, RE: O radu prosim
Pavlik napsal:
Jak píše Koloss, jedná se o přestavbu na propan-butan. Jen bych doplnil jeho informaci. Já bych viděl u vaší CR-V největší problém s umístěním nádrže LPG. Vzhledem k faktu, že rezerva je zvenku na pátých dveřích, musela by se namontovat válcová nádrž (poměrně velký ocelový válec) za zadní sedadla. Pokud se tedy nemýlím a vaše generace vozu nemá pod podlahou kufru prostor pro "rezervu".
Dekuji za komentar. Rezervu u tohoto modelu uz nemam na dverich ale vevnitr pod zavazadlovym prostorem. Je to bezpecne zarizeni?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.10.2009 22:54, RE: O radu prosim
Koloss napsal:
Máte na mysli přestavbu benzínového motoru na LPG, tedy propanbutan. Přestavba stojí kolem 30 tisíc, spotřebu nesníží, naopak lehce zvýší, ale především LPG stojí polovinu oproti benzínu (i méně). Auto se pak dá provozovat jak na benzín, tak na plyn a díky dvěma nádržím má větší celkový dojezd. Největší komplikací je pak umístění nádrže - dává se do kufru nebo místo rezervy, ale pak zase v kufru zavazí ta rezerva.
Dekuji za odpoved. Vetsi dojezd mi nepripada v nasi zemi kde je benzinka na kazdem kroku asi tak dulezite. Jednou se mi stalo ze jsem zustala bez benzinu v mexickych horach ale uz si to neminim zopakovat. Ale to jsem odbocila. Znamena to ze pokud budu chtit muzu jezdit jen na plyn ktery je levnejsi? A pokud dojde musim bud natankovat a nebo pokracovat s benzinem?
Jaky ma rekneme litr plynu dojezd?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.10.2009 23:01, RE: homokinetické klouby
Kamil 1 napsal:
Dobrý den,
V Hondě nacenili celé poloosy - 26 tis kus bez práce.
cena jak kdyby to montoval original japonec
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.10.2009 23:06, RE: Poloosy?!?
Koloss napsal:
Homokineťáky jsou silně citlivé na zacházení. Kdo dává často plný plyn v plném rejdu, ten je bude měnit častěji. Takže bych to neviděl na realitu u všech CR-V, ale spíše na tvrdé vytěžování u předchozího majitele.
nedelej ze sebe vetsi picu nez jsi, jsem jeste nevidel nikoho kdo by dal plny a jezdil do kolecka, spis mohly byt nacnute (praskla manzeta) a dal to zname vsichni.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.10.2009 23:09, RE: O radu prosim
titanio napsal:
Dekuji za komentar. Rezervu u tohoto modelu uz nemam na dverich ale vevnitr pod zavazadlovym prostorem. Je to bezpecne zarizeni?
boucha to kazdou chvili, hlavne kurackam.
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.