Pepe napsal:
To tady nikoho nepřekvapuje repase poloos v nějakých 135tkm??? U Japonce????? S průkaznou servisní historií? Jestli je to tak, tak takový auto bych nechtěl - poměrně fatální závada - tohle jsem řešil u Renaltu Express v nějakých 350 tkm - a to se jezdilo po stavbách, cestou necestou. Prostě "poloteréňák" sjede z asfaltky, a je z toho celej rozlámanej...
Je to divné...ono to s těmi km třeba nakonec nebude až tak "průkazné"...ale jde o to, že s těmito pseudo offroady...tedy SUV vozy se často majitelé nemazlí a snaží se je užívat jako plnohodnotné teréňáky a auta potom trpí. Honda CRV se mi vždy líbila, ale nutno si uvědomit, že do opravdu hrubého terénu toto autíčko prostě není. Proto 9 z 10 ojetých CRV má rozmašírovaný spodek a je vylágrovaných více, než by bylo zdrávo. Opravdu zachovalý 10 let starý kousek je tak trochu umění najít. Jinak už CRV I. generace je pěkné zvenku a vypadá i docela prostorně, ale vnitřek je de facto ze starého Civica a prostoru na rozdávání tu zrovna také dvakrát není. Jízda v 5 dospělých osobách na delší trasu není pohodlný zážitek (zadní sedačky). Známou věcí je i vyšší spotřeba. Jinak je to auto nenáročné a na to, že je to "jen" SUV , tak v přijatelném terénu se rozhodně neztratí...