0
zpět
 

diskuze k tématu: Hyundai i20 - jezdí levněji než Fabia?

kategorie zařazení tématu: korejská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.05.2009 11:10, Napsali to sami
Hyundai x Škoda 3:0. Možná že to pár motoristům otevře oči.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.05.2009 13:20, RE: Napsali to sami
donald napsal:
Hyundai x Škoda 3:0. Možná že to pár motoristům otevře oči.
.... a možná také NE ,-(
PS: Co jsem o tomhle vozítku slyšela/četla - je místní prodejní "star" škoda Fabia VÍCE než "vážným" konkurentem (a MOTORově jí skoro "drtí" - a cenově alespoň "trápí" .-)
Pěkný den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.05.2009 13:27, RE: Napsali to sami
donald napsal:
Hyundai x Škoda 3:0. Možná že to pár motoristům otevře oči.
obávám se, že neotevře ... a kdyby snad ano, bude stejně velká skupina lidí nadávat, že je to jen "pouhej korejec" (tedy dle nich něco horšího), že se nedělá v kombíku a nebo že prostě výhoda servisní sítě a cena dílů je přeci u Škodky lepší a opraví ji každej na dvoře :) ... u těchto malých aut, tam se po chvilce orientuje každej lepší mechanik, navíc stejně většinu času se u toho řeší jen základní a provozní výměny, teď když je to novinka a v záruce, tak tuplem. Někdo se prostě bojí a nevidí výhody/nevýhody. Vlastně jsem zapoměl, Fabia ma ty skvělé měkčené plasty :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.05.2009 16:04, už i Getz byl slušný
"3 válce jsou v tuzemsku vždy úspornější, protože na jedno otočení klikou nasají benzín pouze 3x, kdežto ostatní 4x" to je známý fakt Náhodou ten i20 v reálu nevypadá vůbec špatně !!! Už Getz bylo mezi prckolety slušné auto. Yaris má stále budíky blbě, tak bohužel. Zbývá Corsa ale 1.2 nejde a 1.4 je drahá. P207 má ten předek moc kulatý tak se s tím blbě parkuje, takže v dané kategorii opravdu snad jen i20 popřípadě nová Ibiza.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.05.2009 16:04, RE: Napsali to sami
jiFi napsal:
obávám se, že neotevře ... a kdyby snad ano, bude stejně velká skupina lidí nadávat, že je to jen "pouhej korejec" (tedy dle nich něco horšího), že se nedělá v kombíku a nebo že prostě výhoda servisní sítě a cena dílů je přeci u Škodky lepší a opraví ji každej na dvoře :) ... u těchto malých aut, tam se po chvilce orientuje každej lepší mechanik, navíc stejně většinu času se u toho řeší jen základní a provozní výměny, teď když je to novinka a v záruce, tak tuplem. Někdo se prostě bojí a nevidí v...
Nechci se tady Fabie nějak zastávat, ale co se interiéru týká, pak je podle mě Fabia dál než tento Korejec z Indie nebo kde to bastlí. Prostě i20 na mě (z fotek) působí dost plastově. Kvalita čalounění také nevypadá, že by měla Fabii nějak zatopit.
Jasně, kvůli lepšímu interiéru si nekoupí žádný soudný člověk mrzáka s polomotorem. Ale to je zcela jiná debata. Podle mě by si Fabia zasloužila modernější motorizace a v tom to celé je. HTP jede, ale to je asi tak vše, co od ní může člověk chtít. Taková 1.2TSI, to by byla jiná káva...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.05.2009 16:06, RE: už i Getz byl slušný
Ráďa napsal:
"3 válce jsou v tuzemsku vždy úspornější, protože na jedno otočení klikou nasají benzín pouze 3x, kdežto ostatní 4x" to je známý fakt Náhodou ten i20 v reálu nevypadá vůbec špatně !!! Už Getz bylo mezi prckolety slušné auto. Yaris má stále budíky blbě, tak bohužel. Zbývá Corsa ale 1.2 nejde a 1.4 je drahá. P207 má ten předek moc kulatý tak se s tím blbě parkuje, takže v dané kategorii opravdu snad jen i20 popřípadě nová Ibiza.
Nové Polo - na to vsázím já. Podle mě nejpovedenější prcek. Samozřejmě ne s 1.2HTP.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.05.2009 16:55, RE: Napsali to sami
rohYpnol napsal:
Nechci se tady Fabie nějak zastávat, ale co se interiéru týká, pak je podle mě Fabia dál než tento Korejec z Indie nebo kde to bastlí. Prostě i20 na mě (z fotek) působí dost plastově. Kvalita čalounění také nevypadá, že by měla Fabii nějak zatopit.
Jasně, kvůli lepšímu interiéru si nekoupí žádný soudný člověk mrzáka s polomotorem. Ale to je zcela jiná debata. Podle mě by si Fabia zasloužila modernější motorizace a v tom to celé je. HTP jede, ale to je asi tak vše, co od ní může člověk chtít. Tak...
Neřekl bych, že HTP jede - přesnější výraz je plouží se. Jinak kvalitu plastů v malém autě nikdo moc neřeší, mne spíše zajímá bezpečnost a ta je u Fabie na hranici bídy a únosnosti, jsem zvědavý jak si povede i20.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.05.2009 17:27, RE: Napsali to sami
rohYpnol napsal:
Nechci se tady Fabie nějak zastávat, ale co se interiéru týká, pak je podle mě Fabia dál než tento Korejec z Indie nebo kde to bastlí. Prostě i20 na mě (z fotek) působí dost plastově. Kvalita čalounění také nevypadá, že by měla Fabii nějak zatopit.
Jasně, kvůli lepšímu interiéru si nekoupí žádný soudný člověk mrzáka s polomotorem. Ale to je zcela jiná debata. Podle mě by si Fabia zasloužila modernější motorizace a v tom to celé je. HTP jede, ale to je asi tak vše, co od ní může člověk chtít. Tak...
Na co turbo (např TSI) v malém autě, které má mít nízké servisní náklady a nízkou pořizovací cenu? Pochybuju že by průměrnou spotřebu 5.1 L/100 malé turbo výrazně překonalo, aby mělo smysl prodražovat motor o turbo. Navíc by to znamenalo mít v autě víc komponent, které se můžou porouchat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.05.2009 18:12, RE: Napsali to sami
Petr S napsal:
Na co turbo (např TSI) v malém autě, které má mít nízké servisní náklady a nízkou pořizovací cenu? Pochybuju že by průměrnou spotřebu 5.1 L/100 malé turbo výrazně překonalo, aby mělo smysl prodražovat motor o turbo. Navíc by to znamenalo mít v autě víc komponent, které se můžou porouchat.
Předně ono to stejně podle mě vede k tomu, že motory s turbem se stanou standartem. Stejně jako u dehtu. Před 15-20 lety byl turbodiesel něco extra, dnes má turbo každý diesel.
1. Masová výroba turbomotoru - zlevní výrobu samotnou a rozpustí náklady na vývoj. To je klasika.
2. Náklady navíc? A v čem prosím? Je to samozřejmě díl navíc, který se může porouchat. Ale pokud to konstruktéři nezpackají, pak v tom nevidím problém. Takový 1.8 T u koncernu slouží a slouží. Bez problému.
3. Plochá křivka točivého momentu podle mě za ten špás stojí. Motor se nemusí tak točit, aby to jelo - tzn. nižší emise i spotřeba - tudíž výhoda pro zákazníka.
Já bych v tom viděl jen a jen přínos. A těch 15 tisíc bych navrch klidně přihodil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.05.2009 20:44, RE: už i Getz byl slušný
rohYpnol napsal:
Nové Polo - na to vsázím já. Podle mě nejpovedenější prcek. Samozřejmě ne s 1.2HTP.
No musím trochu doplnit výběr i když není každýmu po chuti.Mazda2,Ford Fiesta,Ren.Clio,Seat Ibi,Hondy Jazz a Nissan Micra.Každý z nich je lepší než best celer Fabia2.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.05.2009 11:48, RE: už i Getz byl slušný
Kobyla napsal:
No musím trochu doplnit výběr i když není každýmu po chuti.Mazda2,Ford Fiesta,Ren.Clio,Seat Ibi,Hondy Jazz a Nissan Micra.Každý z nich je lepší než best celer Fabia2.
Já ale na druhou stranu chápu, proč je Fabia best celer. U nás ji nabízí za 189000. A to je podle mě víc než odpovídající cena. Místo Dejvoletu Spark nebo jiných pidiaut či nepozinkovaného Logana s nelakovanými nárazníky a bez posilovače či předražených kolínských trojiček nebo obstarožního a pr'tavého Clio Storia či P206+ jezdit Fábií? To bych se opravdu vůbec nerozmýšlel. Ano, 1.2htp žádná sláva, ale za tu cenu? To člověk nemůže čekat krevety. Úspěchu Fabie dost dobře rozumím. Kdybych chtěl v podobné cenové kategorii (do 200 tis.) vůz, byla by i pro mne Fabia kandidát č.1. Konkurence podle mě nabízí znatelně méně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.05.2009 12:01, RE: Napsali to sami
rohYpnol napsal:
Předně ono to stejně podle mě vede k tomu, že motory s turbem se stanou standartem. Stejně jako u dehtu. Před 15-20 lety byl turbodiesel něco extra, dnes má turbo každý diesel.
1. Masová výroba turbomotoru - zlevní výrobu samotnou a rozpustí náklady na vývoj. To je klasika.
2. Náklady navíc? A v čem prosím? Je to samozřejmě díl navíc, který se může porouchat. Ale pokud to konstruktéři nezpackají, pak v tom nevidím problém. Takový 1.8 T u koncernu slouží a slouží. Bez problému.
3. Plochá křivka t...
No uvidime jestli tady bude platit analogie s naftou. Naftaky potrebuji turbo protoze jinak jsou liny.

Kazdopadne vzdy bude platit ze to co v aute je neco stoji a muze se porouchat. Proto pokud mi neco neprinese jasnou vyhodu, tak to nechci.

Co se tyce spotreby, kdyz se na turbo benzin trochu slapne tak zere vic nez atmosfera, to je znamy fakt. A prumerna uspory paliva... kolik ocekavate ze jeste usporite oproti 5.1 L/100, aby melo smysl priplacet?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.05.2009 12:56, RE: Napsali to sami
Petr S napsal:
No uvidime jestli tady bude platit analogie s naftou. Naftaky potrebuji turbo protoze jinak jsou liny.

Kazdopadne vzdy bude platit ze to co v aute je neco stoji a muze se porouchat. Proto pokud mi neco neprinese jasnou vyhodu, tak to nechci.

Co se tyce spotreby, kdyz se na turbo benzin trochu slapne tak zere vic nez atmosfera, to je znamy fakt. A prumerna uspory paliva... kolik ocekavate ze jeste usporite oproti 5.1 L/100, aby melo smysl priplacet?
S vašimi argumenty souhlasím. Co se spotřeby týká, pak je podle mě v delším horizontu reálná meta 4,5l/100 km. Je to jen můj odhad, možná spíše tip.
K poruchovosti - ono pak nemá cenu mít v autě ABS, klima apod. také je to zařízení navíc, které se může rozbít/porouchat. Tento argument tedy příliš neberu. O tom, že turbo bude mít pro provoz větší přínos než nějaký šuplík pro iPod tu nehodlám diskutovat ;)
Ale čas ukáže. Já osobně si myslím, že benzinovým atmosférám pomalu zvoní umíráček.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.05.2009 13:36, RE: už i Getz byl slušný
rohYpnol napsal:
Já ale na druhou stranu chápu, proč je Fabia best celer. U nás ji nabízí za 189000. A to je podle mě víc než odpovídající cena. Místo Dejvoletu Spark nebo jiných pidiaut či nepozinkovaného Logana s nelakovanými nárazníky a bez posilovače či předražených kolínských trojiček nebo obstarožního a pr'tavého Clio Storia či P206+ jezdit Fábií? To bych se opravdu vůbec nerozmýšlel. Ano, 1.2htp žádná sláva, ale za tu cenu? To člověk nemůže čekat krevety. Úspěchu Fabie dost dobře rozumím. Kdybych chtěl v ...
Obávam se že Fóbie za cenu do dvouset tisíc nenabídne ani víko schránky před spolujezdcem ale nechci vás děsit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.05.2009 13:50, RE: už i Getz byl slušný
rohYpnol napsal:
Já ale na druhou stranu chápu, proč je Fabia best celer. U nás ji nabízí za 189000. A to je podle mě víc než odpovídající cena. Místo Dejvoletu Spark nebo jiných pidiaut či nepozinkovaného Logana s nelakovanými nárazníky a bez posilovače či předražených kolínských trojiček nebo obstarožního a pr'tavého Clio Storia či P206+ jezdit Fábií? To bych se opravdu vůbec nerozmýšlel. Ano, 1.2htp žádná sláva, ale za tu cenu? To člověk nemůže čekat krevety. Úspěchu Fabie dost dobře rozumím. Kdybych chtěl v ...
Nejlevnější Fabii pořídíte podle oficiálního ceníku za 229.900 Kč (1.2 HTP, 44 kW, Classic). Za stejný peníz pořidíte i20 s 1.2i a 57 kW taktéž ve výbavě Classic, která je však bohatší. Rozdíl ve výkonu je více než znatelný.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.05.2009 18:23, RE: Napsali to sami
rohYpnol napsal:
S vašimi argumenty souhlasím. Co se spotřeby týká, pak je podle mě v delším horizontu reálná meta 4,5l/100 km. Je to jen můj odhad, možná spíše tip.
K poruchovosti - ono pak nemá cenu mít v autě ABS, klima apod. také je to zařízení navíc, které se může rozbít/porouchat. Tento argument tedy příliš neberu. O tom, že turbo bude mít pro provoz větší přínos než nějaký šuplík pro iPod tu nehodlám diskutovat ;)
Ale čas ukáže. Já osobně si myslím, že benzinovým atmosférám pomalu zvoní umíráček.
Klimu mam proto, abych mel prijemne klima v lete. ABS a ESP kvuli bezpecnosti. Ale turbo, pokud bude zrat stejne a v zatezi vic nez atmosfera, ja osobne v malem aute (do mesta) vubec nepotrebuju. Ale chapu ze nekdo jo, a rad si za tu plochou krivku tociveho momentu priplati.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.05.2009 18:25, RE: už i Getz byl slušný
Petr - TipCars.com napsal:
Nejlevnější Fabii pořídíte podle oficiálního ceníku za 229.900 Kč (1.2 HTP, 44 kW, Classic). Za stejný peníz pořidíte i20 s 1.2i a 57 kW taktéž ve výbavě Classic, která je však bohatší. Rozdíl ve výkonu je více než znatelný.
Jo tech 189000 bude asi na leasing. Viz. neco jako popisovane zde: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009041901
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.05.2009 18:40, co tak levněji a lépe ?
Asi nejde jen o výraz levněji, protože rozdíl "hřebců " v i20 je významně vyšší. Tedy, nechci li se jen ploužit jako "důchodce (důchodce promine), ale chci se aspoň v rámci možností malého vozu svézt, volím jasně Hyunďase. Fabča bohužel neumí (či snad nechce ?!) vyřešit problém s konkurencí, a to cenou a výkonem motorů současně. Ale, kdyby byla nejlevnější Fabča na ceně cca150 tisíc, tak odhaduji, že konkurence padne na ústa. No a do dražších modelů když dají "onačejší" motory s odpovídajícím výkonem a výbavou, tak konkurence bude mít opět big problem. Jak prosté, tedy, pokud ale těmto - či podobným úvahám chybí chuť k realizaci, nebo naopak, pokud si v MB stále chtějí vést tu svou obchodní politiku, tak sorry, ale pak není CO porovnávat. Hezký den všem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.05.2009 20:04, RE: už i Getz byl slušný
rohYpnol napsal:
Já ale na druhou stranu chápu, proč je Fabia best celer. U nás ji nabízí za 189000. A to je podle mě víc než odpovídající cena. Místo Dejvoletu Spark nebo jiných pidiaut či nepozinkovaného Logana s nelakovanými nárazníky a bez posilovače či předražených kolínských trojiček nebo obstarožního a pr'tavého Clio Storia či P206+ jezdit Fábií? To bych se opravdu vůbec nerozmýšlel. Ano, 1.2htp žádná sláva, ale za tu cenu? To člověk nemůže čekat krevety. Úspěchu Fabie dost dobře rozumím. Kdybych chtěl v ...
Úplně souhlasím, že Fobia je celer - jestli best to nevím, protože celer nemám rád . Vaše logika je krásně zmanipulovaná reklamou. Pokuste si porovnat techniku/ceny/výbavu u konkurence firmy škoda a nebudete se stačit divit. Za stejnou cenu je mnoho lépe vybavených aut se srovnatelnou kvalitou a lepší technikou, některá i o třídu výše. Jediné co u koncernu mohu pochválit je oddělení PR (public relations - pro celery a podobné "angličtináře" - vztahy s veřejností/reklama), protože prodávat "šrot" za ceny koncernu VW je obdivuhodný výkon - chlapci bravo. Ale já Vám jinak rozumím fobia je přece velký vůz "nižší střední třídy" jako třeba kia Ceed.... hahaha.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.05.2009 22:02, RE: už i Getz byl slušný
rohYpnol napsal:
Já ale na druhou stranu chápu, proč je Fabia best celer. U nás ji nabízí za 189000. A to je podle mě víc než odpovídající cena. Místo Dejvoletu Spark nebo jiných pidiaut či nepozinkovaného Logana s nelakovanými nárazníky a bez posilovače či předražených kolínských trojiček nebo obstarožního a pr'tavého Clio Storia či P206+ jezdit Fábií? To bych se opravdu vůbec nerozmýšlel. Ano, 1.2htp žádná sláva, ale za tu cenu? To člověk nemůže čekat krevety. Úspěchu Fabie dost dobře rozumím. Kdybych chtěl v ...
Jen doplním: mám samozřejmě na mysli Renault Clio (nové) a to stojí kolem 200 tis..Ovšem každý má možnost si stáhnout ceníky a porovnat výbavu.A český best celer-jako zelenina Fabia2 je 220tis.Vyzkoušel jsem si jí,abych ukojil svojí zvědavost a je opravdu tragická.Ovšem reklama dělá zázraky a brnká na patroismus.Pokud někde chybí písmeno,tak se omlouvám,nemám podsvícenou klávesu u notesu.
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.