anonym napsal:
nubira byl totální průšvih, aspoň pokud vím, Lanos se naproti tomu docela povedl. Nečekaně velký prostor uvnitř, docela pohodlí, výkoné benzíny 1,5. Na druhou stranu spotřeba by mohla být nižší (pochopitelně záleží hodně na stylu jízdy) a naladění podvozku příliž neodpovídá možnostem motoru. Auto není nějaký sypák, servis a náhradní díly relativně dostupné a levné...
Moje Nubira nebyl průšvih . Celkem spokojenost. Mouchy měla, ráda se napila, celková spotřeba 7,8, v kabině byl nad 130 větší kravál než třeba ve Focusu (spíše od kol než motoru), jednou mi zamrzl centrál, po 90 000 jsem musel vyměnit oba přední tlumiče, dvakrát jsem měnil jakejsi čep na podvozku (pokaždé jiný), vždy za 1300 s prací u garážníka a podovozek sem tam koroze zasáhla (řešeno nástřikem jakýhosi sajrajtu v šestém nebo sedmém roku věku). Kaste ovšem navenek zdravá i po 9 letech, jak uvnitř, nevím. Korejská baterka měněna po šesti letech. Vejfuk shnít nestačil, páč ho Oslice urazila na jednom zvláště vypečeným parkovišti, kde se zrovna kopaly protitankový zátarasy, a musel se vyměnit. Přirozeně olej, kapaliny, destičky atd. dle servisního manuálu. Mazda 6 to není ani náhodou, ale podle mého katastrofa vypadá jinak.
Osel
PS: Jo a odřenej pravej blatník, oprava a metla lak za 3 500. Za to ale autí nemohlo, protože to vyoslil Osel.