Šakal napsal:
No Vy to nechápete, protože TDI je samo o sobě dost hlučné, ale pokud by tento motor byl v Ceedu, tak byste teprve slyšel, co je to hluk. CR je daleko tišší a proto i v Ceedu se zdá být proti Octávii daleko větší akustická pohoda. Srovnat to můžete, když se svzete v Oktávii s motorem 1,6i a v Ceedu s motorem 1,6 v benzínu. Uvidíte, že když se ten benzínový motor v Ceedu víc vytočí, tak bude hlučnější, než ten v Oktávii. Hluk od podvozku vysvětlovat snad nemusím a pokud ano, tak už nevím jak.Je t...
Je to pravda. Německá a Francouzská auto jsou pokud jde o odhlučnění pořád někde jinde. S hlučností TDi též souhlasím. Dát do Fábie nebo Octavie CR, tak neslyšíte nic. Řízení, řazení i brzdy - mechanika je též lepší. (škoda, že si VW nechalo na přelomu milénia ujet ty podvozky - Al nápravy...) Když v Octavii2 zabouchnete dveře, zazní tlumivý zvuk "puf" a jste naprosto izolován od okolí. Neslyšíte venku štěkat psa. U ceedu, ja to zažil u mazdy6 je to více plechový zvuk, neřikám jak u felicie, ale dost podobný......a to jsou právě detaily, proč mě odrazují od koupě corejského auta. Pak je to hlavně kvůli značce...nevim ale jezdit v kia je jako jezdit ve fiatu nebo ladě. Je to můj názor, a vím, že hodně lidí to tak vnímá taky.