anonym napsal:
Tohle nechápu. Prostě podle mně pisatel článku není dostatečně přesvědčivý. Udělat ostudu, bengál, seřvat je tam tak, až se na showroomu budou lidi otáčet, oni si to rozmyslí. Auto je v záruce, takže neexistuje aby něco neuznali, neopravili. U bmw mi upadl z klíče emblém, servisní technik mlel něco o tom, že to nemá vliv na funkci, ale asi tak třicet sekund. Pak mi ho radši vyměnil.
Souhlas, zjevně je největší problém v servisu, v jeho laxním přístupu. Špatný softvér je myslím celkem běžná závada i u jiných značek, a určitě tam na to mají technické vybavení aby s tím něco udělali.
Vrzající autorádio - nevím, já jsem si taky dokupoval rádio (přes internet, tam jsou ceny trošku jinde než v prodejně). Bylo bez problémů, po cca 2 letech začal trošku vrzat rám který se tam dává kolem toho panelu, než jsem se ale dostal k tomu to přilepit (ne páskou na koberec, stačilo by sekundový) tam mi ho ukradli. Takže znova - přes internet, malý prodejce, který mi to na místě za kilo i namontoval (kdybych věděl že je to tak jednoduché udělám to sám, ale nevěděl jsem jestli jsou kabely ok) a všechno OK.
Je potřeba přitlačit na servis. Když to jinak nepůjde, zavolat si šéfa (přijímací technik bude asi jenom zaměstnanec, takže to má na háku), případně klidně nadhodit alternativu řešění právní cestou. Člověk nemusí být vulgární, stačí když bude působit odhodlaně.
Hodně zdaru.