0
zpět
 

diskuze k tématu: Lada 2103

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.12.2005 09:34, RE: ach jo
anonym napsal:
diskuze byla o Lade tak nevim proc končí u poučování že tdi jede líp než sdi nebo Lada tak si do něho sední a dělej si ty prudký rozjezdy ala tdi když je to podle tebe nejdůležitější na světě
TAKŽE OPĚT se ozval nějaký pan trubka, který neumí číst, píšu to už asi po padesátý, podívej se na historii týhle diskuze a dozvíš se proč to došlo až k TDi. Pak tady házej argumentama ...Jinak návratu k tématu a tím pádem diskuzi o Ladě se nebráním, takže můžete pánové začít psát, rád se přidám...ale prosím konstruktivně a né jako strécu které napsal, že lada je lepší než 2 roky starý auta...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.12.2005 19:17, RE: ach jo
Honza napsal:
AHA, tak těch pár KW bylo z mé strany navíc, za to se omlouvám, nehledal jsem to z žádných zdrojů, ale spoléhal se na paměť z recenze těchto motorů :o) jak říkáte, každému vyhovuje něco jiného a proto se v tomhle těžko schodnem, je ale vidět, že jak říkáte máme v oboru blízko, protože se umíte zorientovat a o motorech máte přehled. Můžu se zaptat z jaké oblast jste v kontaktu s auty a motory :o)) ?
FOR KUZA: pane Stalin fando, nebaví mě se s váma hádat o hloupostech naučte se nejdříve číst , p...
Nezlobte se. Nechtel bych to blize specifikovat. A co se tyce aut. Je to me obrovske hoby. Lezim v katalozich a casopisech od ditete Nyni mne auta zivi. Co vic si prat nez zivit se konickem. Preji Vam i vsem ostatnim motoristum nezasnezene cesty
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.12.2005 19:18, RE: ach jo
Radek napsal:
Nezlobte se. Nechtel bych to blize specifikovat. A co se tyce aut. Je to me obrovske hoby. Lezim v katalozich a casopisech od ditete Nyni mne auta zivi. Co vic si prat nez zivit se konickem. Preji Vam i vsem ostatnim motoristum nezasnezene cesty
Jo a jeste tem co se diskuse nezda. Diskuse zacala u Lady a skoncila u naftovych motoru. Proste se vyvijela. Nevidim na tom nic zleho.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.12.2005 21:02, RE: ach jo
Radek napsal:
Jo a jeste tem co se diskuse nezda. Diskuse zacala u Lady a skoncila u naftovych motoru. Proste se vyvijela. Nevidim na tom nic zleho.
jasný, nenutím vás :o)) tak to jsme na tom podobně, starejma Světama Motorů z předlistopadový éry bych mohl tapetovat :o)) ( mám je ještě po tátovi). Dělat v oboru, který je zároveň koníčkem je fakt super...
Preji hlavně hodně km bez nehody a pak klidně i zasněžené cesty, ale bez těch "umělců", který na sněhu neumějí jezdit:o))
A k diskuzi mám to samé...nevidím rovněž nic špatného na podobném vývoji ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.12.2005 16:40, RE: ach jo
honza napsal:
jasný, nenutím vás :o)) tak to jsme na tom podobně, starejma Světama Motorů z předlistopadový éry bych mohl tapetovat :o)) ( mám je ještě po tátovi). Dělat v oboru, který je zároveň koníčkem je fakt super...
Preji hlavně hodně km bez nehody a pak klidně i zasněžené cesty, ale bez těch "umělců", který na sněhu neumějí jezdit:o))
A k diskuzi mám to samé...nevidím rovněž nic špatného na podobném vývoji ...
Ja tiež patrím ako vy k milovníkom áut a všetkého čo s nimi súvisí (aj keď máme odlišné názory hlavne na VW TDi). Od malička som čítal otcove AUTO TIPY a dodnes ma to pri autách drží. Bohužial mne sa zatial nesplnil sen pracovať v tomto obore ( (až na pár pokusov s dovážaním áut). Inak vám všetkým prajem všetko dobré v novom roku a ať vám tie TDička fachčia )

Mohli by sme nahodiť niejaku novú tému lebo táto super diskusia už končí (mám taký pocit ,ŠKODA)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.12.2005 16:42, RE: ach jo
anonym napsal:
Ja tiež patrím ako vy k milovníkom áut a všetkého čo s nimi súvisí (aj keď máme odlišné názory hlavne na VW TDi). Od malička som čítal otcove AUTO TIPY a dodnes ma to pri autách drží. Bohužial mne sa zatial nesplnil sen pracovať v tomto obore ( (až na pár pokusov s dovážaním áut). Inak vám všetkým prajem všetko dobré v novom roku a ať vám tie TDička fachčia )

Mohli by sme nahodiť niejaku novú tému lebo táto super diskusia už končí (mám taký pocit ,ŠKODA)
Ach pardon predchvílkou som to napísal samozrejme ja :KOLEGA SO SLOVENSKA
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.12.2005 16:45, RE: ach jo
Kolega so Slovenska napsal:
Ach pardon predchvílkou som to napísal samozrejme ja :KOLEGA SO SLOVENSKA
Bože ja somár samozrejme Kolega ZO Slovenska a ne SO. (určite by niekto do toho vŕtal............
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.12.2005 18:13, Lada 1500 - srovnávání nesrovnatelného
Lada 1500 je vůz ze zcela jiné doby a jeho srovnávání s dnešními auty a přidělování hvězdiček za bezpečnost je nesmysl.
Lada 1500 se k nám začala dovážet počátkem sedmdesátých let, kdy jejími konkurenty byly Škodovky stovky (první 105/120 přišly až v roce 1976), Polské Fiaty, Moskviče, Wartburgy a Dacie. Tehdy opravdu neměla mezi vozy prodávanými za koruny (tedy mimo Tuzex) konkurenci. Díky její ceně kolem 80 tisíc korun, která byla pro naprostou většinu řadových občanů naprosto nedostupná, byli jejími majiteli většinou lidé s vysoce nadstandardními příjmy ze šedé ekonomiky (vrchní číšníci, vedoucí autoservisů apod). Pověstní komunističtí funkcionáři si kupovali základní provedení Lada 1200 za cca 60 tisíc.
Vyvážela se i do západní Evropy, kde byla považována za solidní vůz střední třídy. Kruhové přístroje a celkový styl interiéru, které zmiňuje pisatel článku, pocházejí ze sportovních provedení Fiatů ze šedesátých let. Stejné přístroje mělo i Dino, nejdražší Fiat všech dob. Mimochodem, i Dino Spider bylo uvnitř koženkové, žádná kůže. Tak kritizovanou tuhou zadní nápravu měly italské Fiaty až do druhé poloviny osmdesátých let (Fiat 131 Mirafiori, Fiat 132). V Itálii se používala proto, že na převážně suchých silnicích s dobrým povrchem vyhovovala, v Rusku pro její jenoduchost a robustnost.
To, že se někdo vůbec dnes pokouší o srovnání 35 let staré Lady 1500 s dnešními vozy, je důkazem její tehdejší výjimečnosti. U stejně staré Škody 100, Wartburgu nebo Moskviče by to nikoho ani nenapadlo.
P.S.
Ještě Škoda 1000 MB měla jednookruhové bubnové brzdy a byla bez bezpečnostních pásů, posilovač brzd se objevil až u dražších provedení Š 120 LS a smrtelných nehod nebylo tolik, co dnes. Bezpečnost asi závisí víc na řidičích, než na výbavě aut, která je dnes z komerčních důvodů tolik propagována.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.12.2005 19:09, Lada 1500 - srovnávání nesrovnatelného, dodatek
O tehdejším postavení Lady 1500 velmi dobře vypovídá film Vrchní, prchni. Když hlavní představitel zbohatl, jako symbol luxusu si koupil Ladu 1600. Potom ji ukrýval před sousedy, protože by okamžitě vzbudil podezření, kde na ni vzal.
P.S.
Fiat 131 Mirafiori, který se ve filmu rovněž objevil, stával v Mototechně tehdy astronomických 160 tisíc korun. Bylo jich dovezeno jen několik desítek kusů, takže je pravděpodobné, že k ceně bylo nutno připočítat tučné "všimné".
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.01.2006 11:11, RE: Lada 1500 - srovnávání nesrovnatelného, dodatek
anonym napsal:
O tehdejším postavení Lady 1500 velmi dobře vypovídá film Vrchní, prchni. Když hlavní představitel zbohatl, jako symbol luxusu si koupil Ladu 1600. Potom ji ukrýval před sousedy, protože by okamžitě vzbudil podezření, kde na ni vzal.
P.S.
Fiat 131 Mirafiori, který se ve filmu rovněž objevil, stával v Mototechně tehdy astronomických 160 tisíc korun. Bylo jich dovezeno jen několik desítek kusů, takže je pravděpodobné, že k ceně bylo nutno připočítat tučné "všimné".
Pánové, zajímavá diskuse!
Srovnávat Ladu se dnešními vozy je téměř nemožné. Přesto několik postřehů. Jsem majitelem Lady 1600 z r. 1978, kterou máme v rodině od začátku. Nejsem žádný "strýc", je mi něco přes 30let, přesto nedám na Ladu dopustit. Při rozumném ježdění se dají jízdní vlastnost snést, se smykem zadku je prostě potřeba počítat, naopak na sněhu dle mého názoru zatáčí lépe než např. Felicie. Bydlím na horách a jezdím s tímto auten denně, nikdy jsem nepotřeboval zátěž do kufru ani sněhové řetězy. Mě stačí kvalitní zimní pneu. Co mi na autě vadí je jeho pasivní bezpečnost - bohužel vývoji a pokroku nikdo nezabrání. Provozní náklady jsou minimální - jezdím na LPG takže spotřeba (ca 9-10l/LPG)přepočítaná na peníze je možná ještě nižší než u TDI - což jsou jedny z velmi dobrých motorů (jen odbočení: VW je nucen odejít postupně od TDI minimálně v provedení PD, nahradí ho Comonrail kvůli filtru pevných částic). Má Lada je stará 27 let, má původní!! nezkorodovanou plechařinu, nikdy mne nenechala na holičkách (najedu ca 13.000km/rok a vždy ,když jsem se nadchl např. pro Favorit do r.1993 i 1994, vždy jsem se zase rád vrátil do pohodlného vozu. S Ladou jsem najel ca 120 tis. km a jsem spokojen. Svůj názor nikomu nevnucuji, jen sděluji zážitky. PS: Poslední novon Octávii combi jsem si kupoval v 2004 ale ne TDI - "jen 1.6 MPI/75kw se kterou jezdím za ca 6l benzinu, a jsem s ní také spokojen.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.01.2006 23:33, RE: Lada 1500 - srovnávání nesrovnatelného, dodatek
anonym napsal:
Pánové, zajímavá diskuse!
Srovnávat Ladu se dnešními vozy je téměř nemožné. Přesto několik postřehů. Jsem majitelem Lady 1600 z r. 1978, kterou máme v rodině od začátku. Nejsem žádný "strýc", je mi něco přes 30let, přesto nedám na Ladu dopustit. Při rozumném ježdění se dají jízdní vlastnost snést, se smykem zadku je prostě potřeba počítat, naopak na sněhu dle mého názoru zatáčí lépe než např. Felicie. Bydlím na horách a jezdím s tímto auten denně, nikdy jsem nepotřeboval zátěž do kufru ani sněho...
No jen k tomu že VW přestává s výrobou TDi PD, ale info o filtru je trošku zcestné, motory PD dosáhly už maximálního vstřikovacího tlaku a dál již nelze jít, ale nové emisní normy chtějí, aby se dál šlo, tudíž se muselo přejít na Comonrail.Snad to nebude takový průser jako u Mercedesu CDI, kde se mění žhaviče a vstřikovače jak na běžícím pásu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 03.01.2006 10:49, jsem rád
Jsem rád za všechny názory za kladné i negativní, důvod proč jsem to psal je ten, že jsem chtěl abychom se ohlédli zpátky a objketibně si říct co je dobré a špatné - to ukáže jen čas. A také jsem chtěl aby jste se dokázali nad věcí zamyslet. Ono totiž bez Lad, Wartburgů, Škodovek, Trabantů.... by nebylo nových aut - to je vývoj. Mám jen pocit, že si začínáme moc vymýšlet zvykat na luxus. Já jsem psal o tom, co znám a co jsem mohl srovnat. Bohužel mám pocit, že někteří kritizují a neznají. Neříkám, že nechci nové auto, vím že Lada je dnes pojízdná rakev atd... ale mám úctu k minulosti a pamatujte vše se vrací a jen se přizpůsobuje době.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.01.2006 12:12, RE: jsem rád
autor napsal:
Jsem rád za všechny názory za kladné i negativní, důvod proč jsem to psal je ten, že jsem chtěl abychom se ohlédli zpátky a objketibně si říct co je dobré a špatné - to ukáže jen čas. A také jsem chtěl aby jste se dokázali nad věcí zamyslet. Ono totiž bez Lad, Wartburgů, Škodovek, Trabantů.... by nebylo nových aut - to je vývoj. Mám jen pocit, že si začínáme moc vymýšlet zvykat na luxus. Já jsem psal o tom, co znám a co jsem mohl srovnat. Bohužel mám pocit, že někteří kritizují a neznají. Neřík...
lada je pojazdna rakva? tak to si sa sekol. Mame uz 4. Ladu a je to spolahlive silne auto v porovnani s inymi starsimi autami. Skuste si ludia sadnut do skodovky a do lady a hodit si to v nejakej 40 do stromu. Najprv ale chodte v Lade, lebo po naraze skodovky si uz nikde nesadnete... KED UZ POJAZDNA RAKVA, TAK JEDNOZNACNE SKODOVKY S MOTOROM VZADU-TAM SA ZABIJAJU CELE RODINY... (viem o com hovorim... susedia v 125 tak zomreli vsetci okrem 1...)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.01.2006 16:25, RE: ach jo
Honza napsal:
AHA, tak těch pár KW bylo z mé strany navíc, za to se omlouvám, nehledal jsem to z žádných zdrojů, ale spoléhal se na paměť z recenze těchto motorů :o) jak říkáte, každému vyhovuje něco jiného a proto se v tomhle těžko schodnem, je ale vidět, že jak říkáte máme v oboru blízko, protože se umíte zorientovat a o motorech máte přehled. Můžu se zaptat z jaké oblast jste v kontaktu s auty a motory :o)) ?
FOR KUZA: pane Stalin fando, nebaví mě se s váma hádat o hloupostech naučte se nejdříve číst , p...
Tady se snad sešly konečně odborníci na TD motory... Mám jen otázku zda má někdo zkušenosti s motorem z R Safrane 2.5 litr TD 85KW později byl používaný převrt. 2.6 litr v R Trafic. Zajímá mě poruchovost atd. Předem říkáááám mě by těch 85 KW v poho stačilo uvažuji o koupi. Dík za odpověd.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 24.02.2007 00:15, RE: ach jo
Zdenek napsal:
Autor si z nás dělá snad prdel, jak může u tak starého pekáče napsat, že má krásný interier a že má slušnou výbavu a kdo ví jaké další výhody a to prý na dnešní poměry.Bože viděl ten člověk auto s rokem výroby mladším než ten jeho ruskej škopek?Je to auto snad s nejhoršíma jízdníma vlastnostma co u nás jezdí.A to nemuluvím o emisích a pasivní a aktivní bezpečnosti.To auto nemá na silnicích co dělat!!
Ale, ale, proč ten pesimismus ! I když nelze souhlasit ze vším,co autor testované Lady napsal, vůz rozhodně nemá nárok na tak kritický odsudek. Sám jsem jej leta vlastnil a ráno za extrémních mrazů cca. 20-25 stupňů roztahoval daleko mladší, dalo by se říct soudobé pekáče.
Po pár minutách jízdy teplo a kdo měl lehkou a citlivou nohu na plynovém pedálu, mohl se v zimě dosyta vyřádit v řízených smycích.
Údržba minimální, v kabině relativně ticho. Celý VÁŠ problém je ten, že vůz posuzujete prismatem současné doby, což je absolutně nesrovnatelné. NA SVOU DOBU DOCELA DOBRÝ VŮZ !,nicméně je ve šrotu a není mi ho ani trochu líto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 28.11.2007 11:57, RE: ach jo
anonym napsal:
TO SNAD NENÍ MOŽNÝ !!!?? Ty už si asi zapoměl, co si tady ve svém prvním příspěvku psal ??? psal si tady slátaniny, že 2 roky starý auta z dnešní doby jsou na odpis, tím si taky rozpoutal tuhle diskuzi ty pako(omlouvám se , nechci urážet, ale teď mi tak připadáš) !!!! Předpokládám , že ani sám nevěříš svojí pohádce o odstavených oktávkách na dálnici a tvém žigulu, který je hrdě míjel. ty možná jo, ale já rozhodně ne. nebo možná říkáš oktávka stodvacítkám, protože tě také předjíždějí ??? nevím, ...
Ty jsi ale arogantní debil
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 17.06.2008 23:39, Lana 2101
Ahoj,
čtu zde příspěvky nestačím se divit. Ano - z pohledu běžného uživatele je tento vůz již šrotem, ale každý máme jiný názor na vozidla a pro mne je Lada 2101 tak trochu "srdeční" záležitost. Každý máme svého koníčka, tak se, prosím, nenavážejte do těchto vozů. Mohu porovnat ještě s mým Peugeotem 406, který má sice nižší spotřebu, je to vskutku "hezké" auto, ale je to nespolehlivé a drahé na opravy. Tu přestane fungovat imobilizér a nejedete, nebo zase otočíte klíčkem a ono nic (startér v pr...)... Elektronické ovládání okének?? Checht - funguje už jen u 1 dveří. Pořád vypadávala hadička od ostřikovače předního skla, až jsem ji musel přilepit lepidlem.
Říkejte si co chcete, ale každý auto je nějaký. Lada mě nikde zatím (narozdíl od P 406) nenechala a tak i přes vyšší spotřebu, horší dynamiku atd. jezdím s ní. Nemluvě o tom, že se v podstatě jedná o auto za 4 roky zralé na zápis jako veterán a jízda v tomto voze je prostě i jakýmsi zážitkem. (a to už nemluvím o tom, že můžete naložit třeba i jednu tunu stavebního materiálu a odvézt)
reagovat
1 2 3


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.