0
zpět
 

diskuze k tématu: Majitel ojetého Land Roveru neskrývá smutek...

kategorie zařazení tématu: ostatní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 25.02.2009 19:51, LR jedině nový.
Najezdit 80 tis. a ven z baráku. Ojetý jedině na parádu. Až mi seberou řidičák, tak si ho koupím postavím na zahradu a budu v něm dělat vrm, vrm. Kamarád měl nový, za rok ( 86 t. km) byl pryč.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 25.02.2009 21:00, změň servis
No ono Land Rover sice není žádnej med, Freelander nic moc, nejhorší je nový Discovery, to se se*e pořád. Nicméně toto je moc, něco je evidentně špatně !!! Zaprvé bych vyměnil servis, jak jsem viděl jak opravují medvědy (zejména u věcí kterým rozumím) tak já do servisů jezdit přestal. Kamarád co v rámci krize přišel o místo teď dělá pro změnu v servise pro koncern a co on pouští za historky, i kdyby děleno dvěma, tak pořád důvod do servisu nejezdit. Range je pěkné auto (byť osobně bych vzal Cruiser 80 či 100) ale součet je tristní až neuvěřitelný. Závadu vůbec nenašli a něco tam zlobí. Mě třeba kdysi zlobil volnověh, vyměnili mi tedy mé zánovní platinové svíčky, za nějaké levné šunky a prý OK. Jenže nepomohlo. Až pak doma jsem si sám pak všiml, že zoxidovaný vnitřek rozdělovače přehlédli a rázem bylo po problému. Však on to někdo kdo tomu nerozumí zaplatí. Stop takovým praktikám.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 25.02.2009 21:14, RE: Stav kilometrů
Pavlik napsal:
Ne, rozumný člověk skončí u japonců. U němců skončí jen blázen okouzlený reklamou - reklama je to jediné co němec umí skvěle.
Mám sice taky Japonce, ale už jsem se z vlastní zkušenosti přesvědčil, že ani ty německé vozy nejsou tak špatné. Dá se mezi nimi najít spoustu spolehlivých kusu a má to jednu velkou výhodu oproti japoncům. Řadu dílů, vzhledem k tomu, že německých aut jezdí po našich cestách drtivá většina, seženete mnohem levněi a rychleji než některé díly na japonce a navíc VW a jiné němčoury opraví každý vesnický PEPA-servis, protože s tím má spoustu lidí zkušenosti a je to denní chleba. Toto se o japoncích říct nedá, pokud nejdete přímo do autorizáku, kde jsou ceny opět mnohdy trochu vyšší. Takže nakonec to výjde, co se týče těch provozních nákldů, celkem šul nul....

Uvedu třeba příklad mého Avensise. Tady u nás (Ostravsko) jich je jako šafránu, možnost něco sehnat na vrakovišti je nulová takže v podstatě všechny díly je potřeba koupit origo či druhovýrobu, což u některých srandiček (ďíly karoserie, převodové ústrojí, spojka, ale i prkotiny jako různé lanka, páčky, čudlíky atd) nepříjde zrovna levně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 25.02.2009 21:52, RE: změň servis
Ráďa napsal:
No ono Land Rover sice není žádnej med, Freelander nic moc, nejhorší je nový Discovery, to se se*e pořád. Nicméně toto je moc, něco je evidentně špatně !!! Zaprvé bych vyměnil servis, jak jsem viděl jak opravují medvědy (zejména u věcí kterým rozumím) tak já do servisů jezdit přestal. Kamarád co v rámci krize přišel o místo teď dělá pro změnu v servise pro koncern a co on pouští za historky, i kdyby děleno dvěma, tak pořád důvod do servisu nejezdit. Range je pěkné auto (byť osobně bych vz...
Jeden nejmenovaný prodejce jedné nejmenované značky s jistým geometrickým tvarem ve zanku mi sdělil, že z prodeje nových vozů prakticky nic nemají a živí je tak víceméně výlučně servis. Tudíž jejich jediný zdroj příjmu dojí co to dá. Jiný servis nejmenované domácí automobilky prozměnu z jednoho servisovaného vozu namontoval díl do jiného, aby mohl odjet ten jiný vůz... Není nad autorizovaný servis v ČR.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 25.02.2009 23:20, RE: Nemělo to tu viset až zítra?
Muroň napsal:
Pokud správně počítám (a zahrnuji do výčtu nákladů i uváděný přípatek 10k za lepší měněný motor), vychází mi to za servisní výdaje 260 000,-. Což není za rok provozu málo! Člověk s průměrným příjmem si na to vydělává déle než rok.
Zdravim, tak 260 za rok ... ? To odnekud znam, moje posledni e38 750 spolkla 230 za 10 mesicu :))) , ale aspon jezdi ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 26.02.2009 00:50, RE: Stav kilometrů
Kepo napsal:
Mám sice taky Japonce, ale už jsem se z vlastní zkušenosti přesvědčil, že ani ty německé vozy nejsou tak špatné. Dá se mezi nimi najít spoustu spolehlivých kusu a má to jednu velkou výhodu oproti japoncům. Řadu dílů, vzhledem k tomu, že německých aut jezdí po našich cestách drtivá většina, seženete mnohem levněi a rychleji než některé díly na japonce a navíc VW a jiné němčoury opraví každý vesnický PEPA-servis, protože s tím má spoustu lidí zkušenosti a je to denní chleba. Toto se o japoncích ř...
No spojku z vrakace bych zrovna nekupoval.
Vy jste menil v Avensisovi prevodovku nebo to planujete? No chapu ze orig. je draha, ale ze by se na vrakovisti nedala sehnat...
Mel jsem 6 let 626ku a nikdy jsem nemel problem na vrakovisti v Uvalech sehnat co jsem potreboval. Ale je fakt ze jsem tam potreboval jen predni naraznik, blinkr a zadni svetlo. Ale jinak mi prislo ze v regalech maji ruznych soucastek dost. Jinak co jsem potreboval jsem vetsinou sehnal v Auto Kelly a drahe mi to neprislo. Napr. chladic za 4000. Vyfuk za cca 2000.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 26.02.2009 08:28, Range Rover
Vlastním Range Rover 2.5 DSEr.v. 1997, za celou dobu co ho vlastním jsem se nesetkal s jedinou větší závadou. A pokud jsem něco kupoval, tak za pár korun přez ebay přímo z Anglie. Náhradní díl který se v Anglii prodává za 1000,-kč se u nás prodává za 5000,-kč. Co mě trápilo, tak byl nízký výkon. 130 ps na 2,8t vážící auto je opravdu málo. Auto jsem nechal načipovat na cca. 165ps a jsem spokojen. Pohodlné, prostorné a luxusní svezení.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 26.02.2009 09:12, RE: náhoda?
rohYpnol napsal:
Neřekl bych, že závady nečekají i ostatní. Pokud např. takhle odcházejí různé hadičky a expanzní nádobky, pak je evidentně něco špatně. Na takovýchto částech auta se prostě nemá co pokazit, ty jsou buďto kvalitní a vydrží a nebo to jsou cetky a pak to vypadá takhle...
nemuzu uverit ze by jakakoliv spolecnost vypustila ven neco co muze mit takovy interval poruch a zakladat si na sve dobre povesti. proste neni mozne aby to nikdo nezjistil a neni mozne aby pote co to zjisti s klidnym svedomim zacli vyrabet. pokud nekolikrat za sebou odejde hadice chlazeni pripadne expanzka tak bych urcite nevidel problem v originalnich hadicich apod. od vyrobce, ale spise v nejakem problemu na chladici soustave, pripadne motoru,,, co ja vim tlak teplota cokoliv. myslim ze kdyby takove poruchy musel resit kazd ymajitel LR nebo klidne i kazdy desaty tak otom uslysime vic a tezko by si polovina selebrit vozila svoje prdylky v LR
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 26.02.2009 09:20, RE: No nevím...
TOM napsal:
..samozřejmě každý uživatel se nemůže dobře vyznat v opravách,ale zas by měl být někdo kdo dobře poradí....A nevím proč jezdit s tak starým autem do značkového nespolehlivého sevisu...
Takže-prasklá hadice, znova, expanzka, hadice.....celkem 5 hadic. Už u druhé mělo někomu dojít,že vám jde tlak do vody (zřejmě prasklý blok - já vím odvážná diagnoza na dálku), proto ta první oprava hlavy nebyla k ničemu.
Nejsem zastánce LR, ale ty reakce zde o špatné značce - prostě koupil auto s prdlým blokem......
Tak to je přesně moje řeč !!!!!!!!!!!!!(sám bych to tak dobře nenapsal)
v tom servise nejsou opraváři ale výmněnáři.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 26.02.2009 10:02, RE: náhoda?
metaux napsal:
nemuzu uverit ze by jakakoliv spolecnost vypustila ven neco co muze mit takovy interval poruch a zakladat si na sve dobre povesti. proste neni mozne aby to nikdo nezjistil a neni mozne aby pote co to zjisti s klidnym svedomim zacli vyrabet. pokud nekolikrat za sebou odejde hadice chlazeni pripadne expanzka tak bych urcite nevidel problem v originalnich hadicich apod. od vyrobce, ale spise v nejakem problemu na chladici soustave, pripadne motoru,,, co ja vim tlak teplota cokoliv. myslim ze kdyby ...
Tak ono především dnešní L-R je (alespoň doufám) zcela o něčem jiném - vedení BMW snad udělalo své. Já jen chtěl říct, že pokud tato situace není ojedinělá, pak by byla evidentně nekvalitní výroba. To, co tady níž napsal TOM, dává víc než smysl. Takže asi tak.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 26.02.2009 10:02, RE: Range Rover
franta77 napsal:
Vlastním Range Rover 2.5 DSEr.v. 1997, za celou dobu co ho vlastním jsem se nesetkal s jedinou větší závadou. A pokud jsem něco kupoval, tak za pár korun přez ebay přímo z Anglie. Náhradní díl který se v Anglii prodává za 1000,-kč se u nás prodává za 5000,-kč. Co mě trápilo, tak byl nízký výkon. 130 ps na 2,8t vážící auto je opravdu málo. Auto jsem nechal načipovat na cca. 165ps a jsem spokojen. Pohodlné, prostorné a luxusní svezení.
Tvrzení autora článku NEMOHU ani věřit !! Troch tam něco zavání !! Koupil si dle mého názoru pěkného mrzáka za málo peněz a dovršil to volbou servisu , kde podělali co se dalo !!!! Ty auta normálně fungují a je divné , teda dost ,že se ser... u jen v ČR a hlavně v PRAZE !!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 26.02.2009 10:21, RE: náhoda?
rohYpnol napsal:
Tak ono především dnešní L-R je (alespoň doufám) zcela o něčem jiném - vedení BMW snad udělalo své. Já jen chtěl říct, že pokud tato situace není ojedinělá, pak by byla evidentně nekvalitní výroba. To, co tady níž napsal TOM, dává víc než smysl. Takže asi tak.
jo to co napsal TOM smysl dava, ale jen v pripade ze ti mechanici z autorizovaneho servisu kam majitel jezdil jsou uplni oslove a nedokoncili ani jesle.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 26.02.2009 10:59, RE: Range Rover
sukouš napsal:
Tvrzení autora článku NEMOHU ani věřit !! Troch tam něco zavání !! Koupil si dle mého názoru pěkného mrzáka za málo peněz a dovršil to volbou servisu , kde podělali co se dalo !!!! Ty auta normálně fungují a je divné , teda dost ,že se ser... u jen v ČR a hlavně v PRAZE !!!
Todle všechno co popisuje majitel RR se mému kamáradovi stalo také rok aut v servise,motor se hřál atd.nakonec to vyřešil také now.motorem a ihned to prodal sice byl mínus 100.000,-ale bylo pryč.
Benzínové motory měly tyto vady jsou totíž původně dělané z menšího obsahu a poté se převrtávali va větší obsah 4.6i.Proto bloky praskají,problémy s chlazením atd...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 26.02.2009 11:15, RE: Range Rover
BMWE61 napsal:
Todle všechno co popisuje majitel RR se mému kamáradovi stalo také rok aut v servise,motor se hřál atd.nakonec to vyřešil také now.motorem a ihned to prodal sice byl mínus 100.000,-ale bylo pryč.
Benzínové motory měly tyto vady jsou totíž původně dělané z menšího obsahu a poté se převrtávali va větší obsah 4.6i.Proto bloky praskají,problémy s chlazením atd...
pan ma diesela, jak jste si jiste povsimnul
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 26.02.2009 11:58, Servisy
Reno napsal:
pan ma diesela, jak jste si jiste povsimnul
Děláte si to sami. Za všechno si můžete sami a jedině sami. Já beru jako překladatel z němčiny a do němčiny 150 Kč na hodinu a jsem za to považován za nějvětší zrůdu, zloděje, nelidskou bytost......a to mám vzdělání. Takový primitivní mechanik s IQ 79,2 hovno umí, vyhodili ho ve druhém ročníku z učňáku kvůli tomu, že onanoval neustále před dámskými záchodky. A tenhle buran dost často dělá ve všech těch "značkových" servisech. Viděl jsem takové lidi na vlastní oči. A tam se nestydí říct si 7000, 800, 1000, 1200....Kč za hodinu práce spočívající ve výměně!!! Nikoli v opravě. Kdyby si lidé dupli a rázně řekli, co si myslí, ale samozřejmě inteligentně, tak by bylo lépe. Jenomže u nás do podobných servisů nejezdí normální člověk, ale restituent, prodavač pervitinu, holohlavý vymahač dluhů, bankéř....v Německu je to úplně jinka. Tam si koupí často takové auto nějaký nadšený důchodce Walter Cermak nebo postarší manželksý pár, aby měl čím táhnout svůj obytňák na Rujanu.

Takže vítám krizi! Ta pár těhle servisů položí. Vítám konec Saabu. Jejich arogance a stupidita GM byla do nebe volající. Už by mohlo dojít i na Opel. A to sám jezdím v Opelu....překvapivě velmi spolehlivém. Ale to jednnání ve značkovém servisu....donutilo mě koupit si knížku o údržbě a spoustu menších věcí si dělám sám. Kdysi jsem se bál zubaře, ale dnes mám větší strach jet do servisu nebo kupovat auto. Typický prodavač nebo servisák je hovado s melírem, piercingem v držce a nedokončeným sttředoškolským vzděláním.

Dodatek k opravě Mercedesu, jak tu někdo psal. V servise nedaleko mého bydliště opravovali E-klasse švagra našeho souseda. Opravili, vypustili olej........chlap dojel ke křižovatce a motor na maděru....tak chápu, že mechanik s náušnicí v nose nemá mozek na to, aby vypuštěný olej zase nalil zpátky a zašrouboval nádrž.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 26.02.2009 12:40, RE: Stav kilometrů
Petr S napsal:
No spojku z vrakace bych zrovna nekupoval.
Vy jste menil v Avensisovi prevodovku nebo to planujete? No chapu ze orig. je draha, ale ze by se na vrakovisti nedala sehnat...
Mel jsem 6 let 626ku a nikdy jsem nemel problem na vrakovisti v Uvalech sehnat co jsem potreboval. Ale je fakt ze jsem tam potreboval jen predni naraznik, blinkr a zadni svetlo. Ale jinak mi prislo ze v regalech maji ruznych soucastek dost. Jinak co jsem potreboval jsem vetsinou sehnal v Auto Kelly a drahe mi to neprislo. Nap...
Musím zaklepat na dřevo, ale žádný takový díl, jake je třeba převodovka jsem zatím nepotřeboval a ani to neplánuju. Ale třeba když jsem měnil rozvody, tak mi to v neautorizovaných servisech nikdo nechtěl udělat, že je to příliš složité, a když už se někdo našel, tak za to chtěli nehorázné pálky, v podstatě stejnou sumu jako přímo v Toyotě, takže jsem to samozřejmě nakonec dal do autorizáku.

Chtěl jsem tím spíše říct, že až takový rozdíl mezi spolehlivostí japonců a němců možná nebude (kdo ví). Vybral jsem si japonské auto protože nesnáším mainstreamové věci, ať už se jedná o cokoliv, a nesnesl bych jezdit v autě které na cestě potkám za 5 minut 20x A taky mám ten pocit že japonci pořád ještě přistupujou k autům více jako k věcem které by měly něco vydržet a dobře sloužit, kdežto němci (jmenovitě koncern, ne BMW a M-B) chrlí vyloženě spotřební zboží. Podle toho taky vypadá většina německých ojetin.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 26.02.2009 12:47, RE: Servisy
gablenz napsal:
Děláte si to sami. Za všechno si můžete sami a jedině sami. Já beru jako překladatel z němčiny a do němčiny 150 Kč na hodinu a jsem za to považován za nějvětší zrůdu, zloděje, nelidskou bytost......a to mám vzdělání. Takový primitivní mechanik s IQ 79,2 hovno umí, vyhodili ho ve druhém ročníku z učňáku kvůli tomu, že onanoval neustále před dámskými záchodky. A tenhle buran dost často dělá ve všech těch "značkových" servisech. Viděl jsem takové lidi na vlastní oči. A tam se nestydí říct si 7...
Velmi vtipně a výstižně napsaný příspěvěk. Nezbývá mi než souhlasit... Není nad malé, poctivé soukromé dílny, kde jsou mechanici ještě rádi, že jste dali auto opravit zrovna k nim. A za 300 Kč na hodinu včetně DPH
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 26.02.2009 13:26, RE: Range Rover
Reno napsal:
pan ma diesela, jak jste si jiste povsimnul
Asi jste si nevšimnul titulku o jakém typ motoru se tady diskutuje tj. 2.5D a 4.6i benzín.......a já mluvil o 4.6i
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 26.02.2009 15:10, RE: Servisy
gablenz napsal:
Děláte si to sami. Za všechno si můžete sami a jedině sami. Já beru jako překladatel z němčiny a do němčiny 150 Kč na hodinu a jsem za to považován za nějvětší zrůdu, zloděje, nelidskou bytost......a to mám vzdělání. Takový primitivní mechanik s IQ 79,2 hovno umí, vyhodili ho ve druhém ročníku z učňáku kvůli tomu, že onanoval neustále před dámskými záchodky. A tenhle buran dost často dělá ve všech těch "značkových" servisech. Viděl jsem takové lidi na vlastní oči. A tam se nestydí říct si 7...
S dovolením bych se se souhlasem připojil. A to i k tomu, že pokud automobilka GM nemá na to, aby se udržela, ať jde klidně ke dnu, byť též jezdím Opelem, který mi 6 let dobře slouží (ťuk, ťuk). Jsem proti zachraňování jakékoliv instituce státem. Knihu Jak na to mám též a její cena se mi už několikanásobně vrátila, i když s rozvody k tomu Opelovi zajedu. Ne kvůli kvalitě nebo značce, ale kvůli tomu, že to snad znají, a že se tam něčeho dořvu spíše než jinde - zatím ale dobrý.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 26.02.2009 16:34, RE: Range Rover
BMWE61 napsal:
Asi jste si nevšimnul titulku o jakém typ motoru se tady diskutuje tj. 2.5D a 4.6i benzín.......a já mluvil o 4.6i
Titulek je titulek, evidentně nelze sedět na dvou židlích zároveň a pán taktéž neměl obě motorizace, jen tu dieselovou. Nevím, proč to v nadpisu píše.
reagovat
1 2 3


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.