dattlik napsal:
jen se divím,že někdo jde z Toyoty do něčeho takového!! Pokud bych se takové auto po několikáté závadě nesnažil vrátit,tak bych ho zcela určitě co nejdřív hodil ze skály....když už nic jinýho,aspon bych ušetřil!!
No já původně měl 2,5DSE, ale jelikož byl neustále v servisu, koupil jsem to samé, ale novější s motorem V8 2001 - to nějakou dobu trochu fungovalo, ale jen proto, že bylo po prvním majiteli v CH. Pak až se začali věci vybarvovat..., sem jej raději prodal. Nový majitel má pomalu a jistě problémy s topením, zámky dveří, ztrácí se voda (to postihne každou 4,0, nebo 4,6 V8 - mají konstrukční vadu) Neoriginální díly se dají opravdu koupit až o 50% levněji přes různé sprostředkovatele, nebo sám v GB, ale už to není přirozená cesta. Nervy, čas a neustálé čekání, dohadování, prosby o dodání... stejně dříve než do týdne nedorazí a to je expres.
Jedno si pamatujte. Pokud jezdíte kolem 40-60.000km ročně, a chcete vlastnit Range Rover, musíte mít dva, jelikož jeden z nich parkuje v servisu. Zase nemusíte nikoho žádat, aby vás do, nebo ze servisu odvezl - máte tam prostě své auto pořád a své parkovací místo.
Koupil jsem si zase zpátky Land Criser 4,2TD 2002 (nový nevyzkoušený typ V8 jsem raději nechtěl) a kromě servisu oleje a destiček pořád jezdím a funguje ťuky, ťuk :)