anonym napsal:
Mě spíš otravuje závodník v HTTP nebo TDI než někdo kdo jede krásným starym autem, protože vim, že to bude normální člověk a nebude schválně bránit předjetí atd. A navíc člověk se aspoň podivá na něco jiného než na šeď co se prohání na našich silnicích.
"Mě spíš otravuje závodník v HTTP nebo TDI než někdo kdo jede krásným starym autem, protože vim, že to bude normální člověk "
Mně zas připadá hodně hloupé hodnotit kohokoliv jako řidiče podle auta ve kterém sedí, nebo dokonce podle tří blbých písmenek na zádi.
Jinak s auty s nápisem TDi jsem najel dost nato (stylem, který by někteří závodníci označili za důchodcovský, ač to není pravda), abych si nemohl nevyšimnout nevyskákaných mladíků, které ta tři písemenka na zádi iritovala k hrdininému přejíždění za každou cenu, protože ta jejich třicetitsícová plechovka je přeci lepší- třeba na nepřehledném železničním přejezdu a tak podobně. Někteří se ještě hrozně divili, že s nimi nezávodím, ba jim dokonce pokorně uhnu ke krajnici
Jinak kté IFě - to nebyla kopie, ale jakási podivná licence v rámci pomoci západního Měmecka tomu východnímu. Znalci vědí, že motory IFA používané v náklaďácích, traktotech či kombajnech made in DDR nejsou IFy ale MANy a že za jejich počáteční potíže nemohli východoněmčtí soudruzi, ale paradoxně ti západoněmečtí a bylo to dovychytáváno v NDR. To že v piánu ty vložky vydrží tak málo mě celkem zaráží, ač vím že Multikára je noční můra pracovníků STK (ty ale dráždí hlavně brzdy).