anonym napsal:
mám o trochu menší model E270 CDI, také kombi. Na rozdíl od popisovaného mám však už 190 tkm najeto. Proto je snad zajímavé, co se na tuto dlouhou trasu muselo měnit. Především olej a filtry, interval je asi 15 tkm, může však kolísat, podle kvality oleje a zatížení palubní počítač vyhodnocuje i 20 tkm.
Dále byly vyměněny asi 4 žárovky H7 a dvě H1, žárovky osvětlení zadního čísla, pozor, je tam krátká varianta sufitek!
Osvětlení tachometru muselo být opraveno při 176 tkm. Jinak přední brzdové des...
pro informaci: můj předcházející model byl W124, 250D, kombi. Najel jsem s tím vozem 389 tkm, poté byl prodán do Albánie, kde jezdí dodnes bez oprav. Srovnání s mým současným W210 270CDI-T- : jízdní komfort novějšího vozu je o třídu lepší, ve voze je ticho, motor je sotva slyšet. Spotřeba je asi o 2 litry na 100 km nižší. Zrychlení je mnohem vyšší, asi trojnásobný točivý moment motoru, rychlost na německé dálnici dříve 150 km/h, s novým pětiválcem 230 km/h. Dřívějším 92 koním dnes odpovídá 170 koní, i když je vůz o něco těžší, je to dost na konkurování kterémukoliv benziňáku. Zejména se zlepšila aerodynamika, ve voze není slyšet nic, než zvuk pneumatik.