0
zpět
 

diskuze k tématu: Mercedes-Benz E 320 CDI 4-matic

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.11.2007 00:06, zlepšení?
Snad se mercedesy už lepší, kdekdo říká, že poslední dobré mercedesy byly 124-ky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.11.2007 07:20, Nádhera
Zkušenost s tímto typem Mercedesu majiteli závidím.
Přesně tohle je totiž můj "motoristický sen".
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.11.2007 08:45, mozna je dobre, ze sem posledni dobou pisi lide
se zkusenostmi po tak malem najezdu kilometru...dojde to az do stavu : "...o vikendu jsem mel auto z pujcovny a tady jsou moje zkusenosti..."?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.11.2007 08:50, Prostornost???!!!
Dobrej vtip u mercedesu...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.11.2007 10:31, Hmm
Upřímně zdravě závidím. Mimochodem, neví někdo co je to za zámek na pozadí auta?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.11.2007 10:45, skororeklama
V podstatě autorovi závidím, protože tak jak popsal svou fascinaci luxusním vozem je velmi čtivé. Škoda jen, že místo toho, abychom se dozvěděli něco podstatnéjo jako třeba skušenost se servisem nebo provozními náklady atp., tu autor jen onanunje nad svým vozem...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.11.2007 10:52, Boxer
Chválím pěkné auto i zlatého boxera, taky jsme ho měli, výborné plemeno mající velmi rádo děti.

PS: sorry za OT )
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.11.2007 11:38, fyzikální zákony
Jestli si autor myslí že existují auta pro blbce, která všechny krizovky vyřeší sama, tak se dožil pozoruhodného věku
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.11.2007 16:17, RE: Boxer
zigi napsal:
Chválím pěkné auto i zlatého boxera, taky jsme ho měli, výborné plemeno mající velmi rádo děti.

PS: sorry za OT )
Měl jsem špice, a ten měl naštěstí rád těstoviny, nevím, kde bych sháněl děti ))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.11.2007 18:34,
JE TO NAPROSTA PRAVDA POSLEDNI KVALITNI MERGL BYLA 124, TED UZ SE TO JEVI JAKO DRAHA SPOTREBKA
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.11.2007 18:46, RE: Prostornost???!!!
anonym napsal:
Dobrej vtip u mercedesu...
to je fakt, u tohoto auta by se mělo mluvit spíš o podlahové ploše a počtu místností.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.11.2007 20:36, Draft
Onanuji denně nad svou fotografií.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.11.2007 20:51, Mercedes E- Kombi
mám o trochu menší model E270 CDI, také kombi. Na rozdíl od popisovaného mám však už 190 tkm najeto. Proto je snad zajímavé, co se na tuto dlouhou trasu muselo měnit. Především olej a filtry, interval je asi 15 tkm, může však kolísat, podle kvality oleje a zatížení palubní počítač vyhodnocuje i 20 tkm.
Dále byly vyměněny asi 4 žárovky H7 a dvě H1, žárovky osvětlení zadního čísla, pozor, je tam krátká varianta sufitek!
Osvětlení tachometru muselo být opraveno při 176 tkm. Jinak přední brzdové destičky byly měněny 3x, zadní 2x, všechny kotouče jsou původní. Při 180 tkm jsme preventivně vyměnili náhonový řemen, na předním stabilisátoru obě páčky se silentbloky, gumičky byly opotřebované, cena asi 2000 Kč včetně práce. Po 7 letech bylo obnoveno konservování spodku karoserie, několik menších náběhů k rezavění bylo opraveno odbroušením, odrezovačem a základním nátěrem, potom konzervace. Na vrchní karoserii po 7 letech nejsou žádné náznaky rezu. Lak je ovšem už dost zmatovělý, zejména na předku, novější modely mají lepší kvalitu laku. Vyměněny byly už také veškeré filtry klimatizace a větrání, nasávání a paliva.
Za posledních 5600 km spotřeboval vůz v ČR v průměru 6,3 l dieslu na 100 km. Vůz má šestistupňovou převodovku, proto ta nízká spotřeba.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.11.2007 21:02, RE: Mercedes E- Kombi
anonym napsal:
mám o trochu menší model E270 CDI, také kombi. Na rozdíl od popisovaného mám však už 190 tkm najeto. Proto je snad zajímavé, co se na tuto dlouhou trasu muselo měnit. Především olej a filtry, interval je asi 15 tkm, může však kolísat, podle kvality oleje a zatížení palubní počítač vyhodnocuje i 20 tkm.
Dále byly vyměněny asi 4 žárovky H7 a dvě H1, žárovky osvětlení zadního čísla, pozor, je tam krátká varianta sufitek!
Osvětlení tachometru muselo být opraveno při 176 tkm. Jinak přední brzdové des...
pro informaci: můj předcházející model byl W124, 250D, kombi. Najel jsem s tím vozem 389 tkm, poté byl prodán do Albánie, kde jezdí dodnes bez oprav. Srovnání s mým současným W210 270CDI-T- : jízdní komfort novějšího vozu je o třídu lepší, ve voze je ticho, motor je sotva slyšet. Spotřeba je asi o 2 litry na 100 km nižší. Zrychlení je mnohem vyšší, asi trojnásobný točivý moment motoru, rychlost na německé dálnici dříve 150 km/h, s novým pětiválcem 230 km/h. Dřívějším 92 koním dnes odpovídá 170 koní, i když je vůz o něco těžší, je to dost na konkurování kterémukoliv benziňáku. Zejména se zlepšila aerodynamika, ve voze není slyšet nic, než zvuk pneumatik.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.11.2007 22:25, RE: zlepšení?
anonym napsal:
Snad se mercedesy už lepší, kdekdo říká, že poslední dobré mercedesy byly 124-ky.
koupil jsem si Ecko 270cdi avantgard v roce 2003 u autoriyovaneho dealera v Ostrave ya cenu 1650 000 kc. Po roce uzivani jsem otevrel kapotu a zjistil jsem ze je zacakanz motor, volam Mercedes ti si jej nalozili odvezli , druhy den mne volaji ze je to vadne tesneni pod naftovou hadici , za hodinu volaji ze je to vadna hadice , no a druhy den volaji ze je to vadne cerpadlo , podotykam ze motor mel cca 50 000 km. Tak si jej nechali na 2 mesice na opravu . kdyz jsem vozidlo po teto dobe znacne rozmrzen prebiral ujistili mne ze je vse v poradku . Po ujeti asi 10 km . se najednou zacalo z vozidla hrozne kourit . Volam opet servis , opet vuz nalozili , odvezli s tim ze mne budou kontaktovat . Zavada spocivala v tom ze nejaky mechanik spatne nasadil remen co pohani soustavu vsech moznych kladek , ten se natrhl a zbytkem remenu poskodil hadici od olejoveho chladice prevodovky. oprava ze zaruky stala cca 250 000 kc, dalsi 2 mesice jsem byl bez auta . Rok na to se zacala objevovat uz po zaruce zavada prevodovky , auto cukalo a spatne radilo , stalo me to cca 80 000 kc. 2 mesice na to zacal hucet diferencial , oprava cca 50 000 kc. Tim moje trpelivost dosla , vuz jsem po 3 letech prodal do autobazaru AAA auto , kde mi za nej nabidli 530 000 kc. a obratem v Praze prodali za 690 000 kc. Jen doufam ze novz majitel ktery vuz v Praze koupil a prevezl zpet do Ostravy , auto obcas potkam , jen doufam ze garance autobazaru AAA ze vuz je ve spickovem stavu a takovym zustane .A jestli bych si koupil znovu Mercedes , , prectete si znovu tento clanek , odpoved v nem jiste najdete .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 17.11.2007 00:30, RE: zlepšení?
anonym napsal:
koupil jsem si Ecko 270cdi avantgard v roce 2003 u autoriyovaneho dealera v Ostrave ya cenu 1650 000 kc. Po roce uzivani jsem otevrel kapotu a zjistil jsem ze je zacakanz motor, volam Mercedes ti si jej nalozili odvezli , druhy den mne volaji ze je to vadne tesneni pod naftovou hadici , za hodinu volaji ze je to vadna hadice , no a druhy den volaji ze je to vadne cerpadlo , podotykam ze motor mel cca 50 000 km. Tak si jej nechali na 2 mesice na opravu . kdyz jsem vozidlo po teto dobe znacne rozm...
Zajímavé. Možná je to kus od kusu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 17.11.2007 00:56, RE: zlepšení?
anonym napsal:
Zajímavé. Možná je to kus od kusu.
Me se W211 libi, hlavne ten zavazadelnik:) Na zadnich sedackach docela bida, ale jinak OK. Mit o patnact let vic, tak mam v garazi 270 CDI v automatu.
Spolehlivost teto rady neni tak spatna jak se povida. Podvedome je bohuzel je pokazena reputaci predchudce W210 ktery trpel poruchami elektroniky a korozi!- u Mercedesu do te doby nevidanou. W211 je velmi pohodlne a spolehlive auto, jehoz kvality potvrzuji i taxikari vsech evropskych metropoli.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 17.11.2007 11:08, RE: Váš servis je opravdu dealer
anonym napsal:
koupil jsem si Ecko 270cdi avantgard v roce 2003 u autoriyovaneho dealera v Ostrave ya cenu 1650 000 kc. Po roce uzivani jsem otevrel kapotu a zjistil jsem ze je zacakanz motor, volam Mercedes ti si jej nalozili odvezli , druhy den mne volaji ze je to vadne tesneni pod naftovou hadici , za hodinu volaji ze je to vadna hadice , no a druhy den volaji ze je to vadne cerpadlo , podotykam ze motor mel cca 50 000 km. Tak si jej nechali na 2 mesice na opravu . kdyz jsem vozidlo po teto dobe znacne rozm...
a ne seriózní obchodník. Zřejmě tam tomu také vůbec nerozumí. V Mnichově mají na každý typ vozu specialistu, ten najde závadu i bez kouzlení. Před několika lety mi ještě na W124 vyměňovali řemen ve zdejší autodílně, ovšem špatně, přehnaným tlakem to odnesl alternátor- ložisko vydrželo, ale uvolnilo se v čelní přírubě, takže exitus. Od té doby vše nechám dělat v Mnichově, jenom výměnu oleje tady, ale od auta neodejdu a jdu se podívat, odkud ten olej mají.
Ten dealer asi vyměnil půl auta, nasadil tam díly ze šrotu a ty nové použil pro sebe. Dva měsíce na výměnu součástky, která se vyměňuje výměnným způsobem neexistuje. Najděte si poctivou dílnu, třeba i dále od Ostravy!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 17.11.2007 15:01, RE: Mercedes E- Kombi
anonym napsal:
mám o trochu menší model E270 CDI, také kombi. Na rozdíl od popisovaného mám však už 190 tkm najeto. Proto je snad zajímavé, co se na tuto dlouhou trasu muselo měnit. Především olej a filtry, interval je asi 15 tkm, může však kolísat, podle kvality oleje a zatížení palubní počítač vyhodnocuje i 20 tkm.
Dále byly vyměněny asi 4 žárovky H7 a dvě H1, žárovky osvětlení zadního čísla, pozor, je tam krátká varianta sufitek!
Osvětlení tachometru muselo být opraveno při 176 tkm. Jinak přední brzdové des...
S tim lakem je to opravdu dost problem. Mel jsem pujcenou E-classe (puvodni prefacelift) a ac mela podle papiru necele dva roky, tak puvodni udajne cerna metaliza byla nejenom uz poskrabana jak Skoda 100 po tricetilete sluzbe, ale hlavne uplne sediva a matna. Chapu, ze auto z pujcovny dostava sodu, ale tohle nebylo odrene nebo nijak poskozene, proste zasle.
Dale vim o pripadech, kdy lak zacal odfukovat a auto nasledne reznout. Na tuto tridu dost neobvykle.
Osobne bych si Mercedes nekoupil kombinace nekterych problemu s naprosto prisernou urovni servisu v Cechach je dost smrtici kombinace.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 17.11.2007 15:06, RE: zlepšení?
Krkovicka napsal:
Me se W211 libi, hlavne ten zavazadelnik:) Na zadnich sedackach docela bida, ale jinak OK. Mit o patnact let vic, tak mam v garazi 270 CDI v automatu.
Spolehlivost teto rady neni tak spatna jak se povida. Podvedome je bohuzel je pokazena reputaci predchudce W210 ktery trpel poruchami elektroniky a korozi!- u Mercedesu do te doby nevidanou. W211 je velmi pohodlne a spolehlive auto, jehoz kvality potvrzuji i taxikari vsech evropskych metropoli.
W211 je znama jako velky problem Mercedesu a velka ostuda. Ve skutecnosti problemy s W210 jenom gradovaly a uz jsem videl nekolik odbornych pojednani na tema jestli se konecne Mercedes vzpamatuje nebo bude i nadale hazardovat se svou povesti. Po faceliftu se nicmene situace preci jenom zlepsila a ty nejhorsi problemy byly poresene.
Co se tyce tech taxiku, tak nevim jak jinde v EU, ale v Nemecku jsou vozy vlastnene taxikarskymi firmami, ktere je ridicum pronajimaji. Pro firmu je mnohem dulezitejsi podminky, ktere jako velkoodberatel dostane a ktere ma Mercedes tradicne dobre nez spolehlivost. Navic taxikarske firmy kupuji E200CDI v zakladni vybave + kuze, takze spousta veci, ktere na W211 masove odchazeji (kompresory vzduchoveho odpruzeni, dily 4Maticu atd.) na techto vozech vubec nejsou. Firma ma rovnez uplne jine moznosti jak problemy resit nez nejaky soukromnik, ktery v pripade zavady ma dost problem, protoze Mercedes je znam svym velmi nevstricnym a nekdy az skoro podvodnym ci minimalne velmi neserioznim jednanim pri servisu.
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.