0
zpět
 

diskuze k tématu: Mercedes-Benz třídy S W140

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.12.2008 02:03, rada
Známá to měla a spokojenost, měla v tom 4litr, žralo to skutečně 15+, stát jí to za 5 let nechalo jen jednou a to kvůli baterii, najela na tom asi 300tis s běžnou údržbou (nic extra), servis díky tomu, že její manžel mechanik nedokážu říct, ale vím, že nárazník (díky nějakejm senzorům na parking či co) stál okolo sta tisíc (zlomila ho),takže bych měl strach z případných oprav. Je to MB luxus obrovský, ale ten nárazník mi vyrazil dech, čekal jsem tak polovinu maximálně...ale nejsou to přímo moje zkušenosti, je to jen zprostředkované. Jinak se připojuji k tazateli, tyhle auta jsou nádherná a též si rád počtu o zkušenostech s nimi....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.12.2008 08:32, rada
w 140 se mi taky vzdy moc libil,ale odvahu ke koupi pro sebe jsem nikdy nenasel.ale kdyz uz, tak bych se shanel po benzinu nejlip 500se s 5st aut.prev.[je drazsi] ale nejlepsi pomer vykon vs spotreba.vuz bych kupoval v d a pak nechal udelat lpg v polsku [vubec by nemusel byt jenom sekvencni].do polska bych taky jezdil na servis.napr.v czenstochowej je skvely neautorizovany servis mercedes.do origo v cz bych nesel ani omylem.za vnitrni sp.zrcatko chteli 19tis bez dph.preji dobrou koupi a moc stastnych km
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.12.2008 08:52, rada
MB 140 sem měl před 13lety jako dvouletou ojetinu najeto bylo 110000km a motor byl 350 turbodiesel auto je pohodlné ale v zimě na sněhu kam sem přijel tam sem zapad zimáky letnáky bylo to jedno motor se v zátěži přehřival v servisu mi řekli takovou raketu že jsem auto raději prodal
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.12.2008 09:54, rada
W140 je charismatické auto, zkusím ve zkratce zhodnotit z mého pohledu:
+ design, pravý Merc se vším všudy, robusnost nadevše, platí to i o interiéru
(jízda v noci, kdy je vidět tmavá přes 2m dlouhá kapota na konci s hvězdou, to je paráda )
+ pasivní bezpečnost, někde jsem četl (na webu), že na zadních sedadlech připásaný pasažér by měl přežít čelní náraz ve 160km/h
+ životnost mechaniky (především V8, R6 benzín jsou taky dobré ale slabé na takové auto, V12 je malá série s nevychytanými mouchami, S350TD nic moc, S300TD je už lepší, ale 180PS je pořád málo na 2t pohot. váhy)
+ pohodlí - měkké pružení, perfektní sedadla, dvojíté zasklení - Merc od toho v dalších modelech upustil - kvůli váze skel
+ díly nejsou až tak drahé, nárazník za 100K, toho bych se nebál, jsou jich plné vrakoviště, nabídka druhovýroby bohatá
+ rychlé na dálnici načip a odblokovaná S500 umí 275km/h
http://www.hs-elektronik.com/datenblatt-d/mercedes-s500.html

- hmotnost, hmotnost, hmotnost - i přes vyspělé zavěšení kol nic moc ovladatelnost 7er E38 je na tom daleko lépe a je nepatrně lehčí
- maticové přeposilované řízení - sice má neomezenou životnost, ale je tam 0 zpětná vazba, řízení v E38 je o něčem jiném
- díky váze a silným motorům je třeba častěji měnit spotřební díly - pneu, kotouče, čepy, destičky, tlumiče, silentbloky ,atd.- 320PS, přes 2t živé váhy vše namáhá více než u auta např. střední třídy - 150PS 1400kg
- brzdy S500 měla v základu pouze 16palcová kola, do kterých se vejdou max. 312mm bzrdové kotouče, čož na dnešní poměry na 2t auto není nic moc
Závěrem - mě se W140 líbí moc (ještě více kupé od W140 přezdívané "hmyzí oči")
je tu však silná konkurence v podobě 7er E38, A8 je trochu slabší konkurent, ale pro někoho má taky svoje přednosti - quattro a o 200kg lehčí hliníková nikdy nekorodujíc kastle.
Takže přeju šťastný výběr a rozhodně bych si pro auto zajel do dojčlandu.
O.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.12.2008 09:57, rada
Doporučuji se podívat po webech prodejců "neorigo" dílů ( elit, autokelly atd) na ceny spotřebáku a pak si říct jestli do toho jít nebo ne. Jedna věc je spotřeba druhá servisní náklady. Na vašem místě (chcete li bezpečí a nehledíte na spotřebu) bych sáhnul po nejaké americe typu Ford explorer atd. kde spotřeba je podobná ale servisní náklady a díly cenově úplně jinde.
Druhá věc je že se asi horko těžko bude shánět za příznivou cenu kousek který bude mít najetý nějaký přijatelný km a bude v alespoň uspokojivém stavu.
Přeji hodně štěstí
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.12.2008 10:43, rada
ano je to krasne auto. co se tyce bezpeci, tak kupovat nejaky americky, nebo jakykoliv off-road je nesmysl. ano pri samotnem narazu byvaji nektera suv bezpecna, ale s normalnim osobnim autem le mnohem lepe vubec predejit kolizi, tak aby vubec k nejakemu narazu doslo. pokud Vam jde opravdu o bezpecnost v prve rade( a nejste vylozene jen na MB), pak si kupte SAAB9-5 nejlepe motor 2,3TS AERO 230-260PS. Dle statistik to je REALNE nejbezpecnejsi vozidlo sveta!! Spotreba v tomto konkretnim vozidle je na dalnici do 160km/h realnych 10l/100km a dynamika stejna jako u S500!! mejte se...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.12.2008 11:54, rada
U té S-klasy bych šel do S320CDI, spotřeba kolem 7 až 8 litrů na 100 a přijatelné výkony. Odpovídá to zhruba mému E270CDI, ten je asi o 200 kilo lehčí. Jede mi také v Německu 220 km/h, ale pohoda je při 160, není slyšet nic než gumy a spotřeba je pod 8 litrů. Mám něco přes 200 tisíc najeto, koupil jsem se 138 tisíci a 4 roky starý. Kupovat doporučuji pouze v Německu a ještě lépe v okolí Stuttgartu od soukromníka, ne od Turka. Tam se ty vozy vyrábějí a také nejvíce používají. S- klasa nemá kombi, tak se držím toho svého E-čka, velmi spolehlivé, jenom jednou jsem musel měnit akumulátor, jinak jenom brzdové obložení. Znám taxikáře, který s původním motorem a převodovkou (automat) najel skoro 700 tisíc km. Zlobí spíš maličkosti jako stahování oken ve dveřích nebo silentbloky na stabilizátoru vpředu, náklady pod tisíc korun včetně práce. Na tachometru někdy zlobí displej pro hodinky nebo teplotu venku. Domů jsem dojel dosud vždycky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.12.2008 12:01, rada
nechci být rejpal, ale S320CDI se jako W140 nevyráběla ne? Až v následujícím modelu???? )
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.12.2008 12:06, rada
SAMOZREJME BYTELNE AUTO ALE POZOR NA ZADNI NAHON.NAPROSTO NEVHODNY DO CESKYCH ZEMI.
S MERCEDESEM SE DA JEZDIT TAK PO ROVINE ALE MENSI KOPECKY V ZIME = KATASTROFA.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.12.2008 12:06, rada
Jasně že ne! Ve W140 320CDi nebyl, tam se dával 350TD - pěkně blbej motor! Snad dokonce ten nejhorší co kdy mercedes udělal.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.12.2008 12:20, rada
mily Martine, ja napsal zvlast velkym pismenem REALNE nejbezpecnejsi!! auto, ktere ma (dnes to maji uz skoro vsichni) 5 hvezdicek neznamena, ze je realne opravdu velmi bezpecne, protoze, jak jiste vis v EuroNCAP probiha test ze 4 narazu a na zaklade toho se udeluji hvezdicky. ale realne nehody vypadaji z 99% jinak nez ty idealne namodelovane v EuroNCAP a prav eja o tomto pisu, ze dle REALNYCH NEHOD A Z TOHO STATISTIK JE SAAB 9-5 NEJBEZPECNEJSI AUTO SVETA!!!! V USA, kde maji nejvetsi trh i ve svedsku, kde jezdi nejvice Volvo, je SAAB vseobecne stale vyhodnocovan jako nejbezpecnejsi znacka!! a jak rikam, je to vyhodnoceni na zaklade skutecnych nehod, ne testu!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.12.2008 12:51, rada
9-5 Aero jako ojetina, tak není dobrej nápad, nahoněný čtyčválec 2.3 s poměrně dost silným turbem = 250PS, tak to každýmu asi dojde,že nemůže moc vydržet, při stušným zacházení tak 250K, atmosférická V8 (s500) pak několikanásobně víc, min 500K.
Navíc Saab už není to co býval, 9000 to bylo AUTO, jenže pak se Saab spojil s GM a už to je jen vylepšená vectra, prostě stejná sračka prodávaná za víc peněz pod zn. Saab, mimichodem Merc co se spojil s Chryslerem tak ta kvalita šla dost dolů, dobře že se už zas rozkmotřily.
Pasivní bezpečnost - bylo by to zajímavý udělat takovej crashtestík kdyby se srazila stará S500 (rv. 1994) versus moderní 5* auto (ale menší a lechčí) třeba laguna nebo tak něco. Můj tip že posažeři z S500 by na to byly daleko lepší.
To auto prostě stálo nový 3M CZK a nešetřilo se na ničem, sice nemá tolik bagů ale ta kastle je ukrutně masivní a proto je tak těžký.

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.12.2008 12:55, rada
9-5 Aero jako ojetina, tak není dobrej nápad, nahoněný čtyčválec 2.3 s poměrně dost silným turbem = 250PS, tak to každýmu asi dojde,že nemůže moc vydržet, při stušným zacházení tak 250K, atmosférická V8 (s500) pak několikanásobně víc, min 500K.
Navíc Saab už není to co býval, 9000 to bylo AUTO, jenže pak se Saab spojil s GM a už to je jen vylepšená vectra, prostě stejná sračka prodávaná za víc peněz pod zn. Saab, mimichodem Merc co se spojil s Chryslerem tak ta kvalita šla dost dolů, dobře že se už zas rozkmotřily.
Pasivní bezpečnost - bylo by to zajímavý udělat takovej crashtestík kdyby se srazila stará S500 (rv. 1994) versus moderní 5* auto (ale menší a lechčí) třeba laguna nebo tak něco. Můj tip že posažeři z S500 by na to byly daleko lepší.
To auto prostě stálo nový 3M CZK a nešetřilo se na ničem, sice nemá tolik bagů ale ta kastle je ukrutně masivní a proto je tak těžký.

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.12.2008 13:13, rada
Dobrý den, s MAMUTEM Vám bohužel nepomůžu, protože vlastním pouze W 202 v automatu, zkušenosti bohužel špatné (automat již nikdy více, jinak auto je to moc fajn). Ale pokud jde o bezpečnost, tak si vzpomínám, že tuším někdy v roce 1994 jsem viděl v MF přetištěný zajímavý test tuším z Auto Bildu, který se pro úspěch v různých obměnách opakuje dodnes. Tehdy pustili proti sobě s úhlu Mamuta a Opel Corsa II. Oplík se při nárazu vznesl, no byl na odpis (i když řidič by to tuším přežil, ale bůhví, jestli by ještě někdy chodil). Kabina v Mamutovi byla vcelku neporušená, myslím, že šofér by se uhodil do A sloupku, jinak nic. Pokud jde o spolehlivost, tak jsem také slyšel, že 350 TD je o ničem, doporučujeme se buď 300 nebo 500 v benzínu. Jinak známá bolest MB - pozor na netrvanlivé a záludné automaty, byť řadí nádherně. Opravy se prodraží. Předpokládám ovšem, že se k silnějším motorizacím manuály stejně nedodávaly. Jako na raritu můžu upozornit na předpotopní asistent při couvání ve formě jakýchsi tykadel, která se vysouvala z nárazníku. Tohle se montovalo z počátku produkce. Vypadá to dost srandovně (asi jako Niva u Návštěvníků), o trvanlivosti nic netuším, ale nedělám si moc iluze.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.12.2008 13:42, rada
máte pravdu, W140 je ale už opravdu zastaralý. Nejde o opotřebení, spíše ty staré motory už dnes nejsou atraktivní. Ostatně tehdy zlobily i automaty. Já si vybral s klasickou převodovkou, spotřeba nižší a o jeden zdroj problémů méně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.12.2008 13:42, rada
Nápad na mamuta je - skvělej a originální, ale pořid si zvláštní fond na drobnej servis a pneumatiky a tak
Jo a na velkem servis si dej bokem stavební spoření za celou rodinu a pro jistotu i za všechny příbuzný
Já bych koupil něco novějšího a taky dost bezpečnýho, Kylie tu v létě zmiňovala drsnou bouračku na R4 u Dobříše kde to do sebe čelně napálili Megan a C5 a v tý skoro 240ce do zdi dopadli 3 pasažeři citronu ok. Teda 2 úplně ten třetí hůř, ale stejně. Podle mě tenhle kočár koupíš levnějc budeš ho provozovat levnějš a bezpečnej je možná eště víc
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.12.2008 13:52, rada
Zdravím, W140 stale patři k nejlepším autam i když jeho vyroba skončila před 10 lety.
Osobně myslím ze je to spolehlivé auto, ale kdyz uz něco se pokazí tak levné se to nezdá, je to porad trida S. Bezpečnost u tohoto modelu bych postavil jako vzorec pro vše auta, co kdy byli vyrobeny. V 90 letech těchto aut v Rusku bylo vice než v ostatním světe a bourali se hlavně kvůli "špatnemu" stavu řidiče, ale bezpečnost se vždy ukazovala na 1*. Prevrat, dojezd pod kamion, betonovy sloup, čelni naraz, do budovy a vždy na šilene rychlosti. A každy se divil jak po takovém nárazu cestující z Mamutu vystoupej skoro v klidu a vetšinou bez zraněni. Na D1 Mamut je nejlepší pojistka.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.12.2008 16:43, rada
Škoda že nejsem málo úspěšný, rusky mluvící majitel bordelu... též bych si jednoho Mamuta pořídil.
A poslední skutečně "poctivý Mercedes" ve třídě S byla předchozí generace. Tohle už je jen supertěžké monstrózní howado.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.12.2008 17:55, rada
Jezdím druhé W140 během 14-ti let. Naprostá spokojenost, bezva auto, spolehlivé, nadčasové. Doporučuji koupit ojetinu z Německa, r.v. 97 nebo 98 ve výbavě určitě xenony a parkovací senzory. Provozní náklady jsou na úrovni luxusního vozu, nelze očekávat lidové ceny. Servisovat pouze ve značkovém servisu, opět doporučuji hlavně v Německu nebo Rakousku, ale i některé tuzemské značkové servisy jsou na úrovni a zvládají i "starého" mamuta. Image auta je ovšem v tuzemsku kaženo všelijakými majiteli ojetin, kteří tato auto tak trochu dojíždí do mrtva..., navíc lidová veřejnost je vůči tomuto auto je zaujatí a má ho za mafiánské a všelijaké ty nesmysly co si pavlačová a návesní šuškanda poloidotů ráda sděluje. Nástupce W140 - W220 vůbec nedoporučuji ani zkoušet, je to zmetek od pohledu. Dalším důstojným S je až současné W221. Hodně štěstí a spokojených kilometrů s mamutem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.12.2008 20:23, rada
bavit se zde o Saabu nebo Citroenu je dost mimo, to jsou vozy střední a nižší třídy. Ve skoro třítunové limuzíně se cestuje dost jinak, než v takovém lehkém a úsporném voze. Moje E-čko s plným nákladem má 2,33 tuny podle papírů, S- íčko bude o dobrých 200 kilo těžší. Takže je to při srážce třeba s tím Saabem poměr hybností 1:2.
Zatím, co Mamut jenom zbrzdí, Saab by byl hozen zpět.
reagovat
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.