0
zpět
 

diskuze k tématu: Mercedes-Benz třídy S W140

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.12.2008 20:25, rada
Nejlepší vyrobený model řady S a to jsem majitel nového modelu a měl jsem i předchozí model.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.12.2008 20:52, rada
Jo mamut se mi taky vždycky moc líbil. A hlavně to je jeden z posledních pořádných Mercedesů, u kterého neplatilo jen za image ale i za kvalitu. Tu potvrzují i ruští podnikatelé (i ti nejbohatší stále jezdí v mamutech, dobře ví proč) i izraelské výcvikové centrum pro bodyguardy (cvičí na něm hlavně prorážení barikády z aut, vydrží jich totiž hodně). Provozní náklady sice nebudou malé, ale to v dnešní době může být pakatel oproti novému autu střední třídy (když se "zadaří"). Jak už bylo řečeno, občas odejde aut. převodovka, to je ale bolest i jiných Mercedesů vybavených aut. pětikvaltem. Může se stát ale nemusí, záleží na kusu. Jako alternativu bych mohl doporučit BMW 7 E38, byla dělána v podobném duchu jako Mamut, tj. přežít skoro vše, dá se sehnat v dobrém stavu za relativně směšné částky. Jízdní vlastnosti jsou daleko lepší, ale nebude zase tak komfortní. Z motorů stačí kidně i základní šestiválec 2.8 litru. Při klidném stylu jízdy se dá spotřeba udržet kolem 10 litrů a netrpí žádnými chronickými neduhy. Snad kromě problémů s aut. převodovkou. Doporučuji bezproblémový manuál, není problém ho sehnat. Ať už vyberete cokoliv, nekupujte u nás, lidi se tady o taková auta neumí starat. Koukněte se někam na západ od nás. Možná budete mít štestí a narazíte na kousek po bohatém dědovi. Přeji hodně štěstí a každopádně vám fandím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.12.2008 00:19, rada
Možeš se podívat na Hondu legend a nějaky ten větši lexus,možna to bude take stát za zvaženi, určitě to koupiš lěvnějí a spolehlivost,cena servisu a komfort budou take na urovni.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.12.2008 04:54, rada
Měl jsem možnost řídit S280rv.1996 a S500 rv. 1992. Sám v Mercedesech jezdím 6 let, ale pouze v ekonomičtějších třídách C. Mamut je neuvěřitelně velký, pohodlný a tichý auto. Několikrát jsem uvažoval o koupi, ale nějak z toho vždycky sešlo. Pokud bych se ale nakonec rozhoupal, sháněl bych S 500 po posledním faceliftu (1996-1998). Tím nechci naznačit, že by ostatní motory byly špatný, ale oproti pětistovce nejsou výrazně úspornější a strádají v dynamice. Lepší dynamiku má jenom V12, ale ta už jenom pro továrníky. Jak tady někdo psal, že u mercedesů odcházejí automaty(mají je všechny benzínové motory, jenom u S280 se taky dával manuál), to je pravda, ale chyba není v konstrukci, ale v plánu údržby. Mercedes hlásal, že v automatech je doživotní olejová náplň ,ale po X rozbitejch převodovkách předepsal interval výměny na 60 000km. Některý Mercedesy dokonce ani nemají měrku oleje v automatu. Jinak W140 bych moc nesrovnával s BMW 7, nebo A8. To jsou auta, která vznikla jenom proto, aby třída S nebyla v tomhle segmentu sama. Když si vzpomenu, co nabízelo BMW a Audi (Lexus ještě ani neexistoval) v době, kdy MB prodával W126 a W140, tak se musím smát. Takže si vemte něco málo přes 10 000 Eur, což je cena, kde začínají hezčí kousky a hurá do Německa. Na ČR v tomhle směru zapomeňte.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.12.2008 08:38, rada
Obdivuji Vaši odvahu jít do takového automobilu. Asi jste tak trochu masochista. Staré auto = věčně v servisu, v tomto případě extrémně drahém. Pokud tedy nechcete jezdit do Polska, jak Vám tady kolega navrhuje. Trošku si připlaťte a kupte chryslera 300C, auto o desetiletí novější, se stejně masivní karosérií... na tipcars začíná na 380 tisících, ale počítám, že v Německu už budou i lacinější...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.12.2008 10:06, rada
Rada (Rado) samozřejmě měktá blbosti, bo to auto nezná. My ho máme už 10 let (najeto 350tkm, S500) a servis až tak drahý není, tedy alespoň ne v relaci podobných aut - tak do 20ti tisíc ročně se dá vejít + spotřebka jako olej, pneu... Záleží ovšem na kusu a tady platí obezřetnost mnohem víc než jinde - drtivá většina mamutů budou vylítaný kousky, které si vyžádají velké investice, aby byly uvedeny do slušného stavu. Z motorů doporučuji asi jedině pětilitr, ten je na dálnice ideální a při tempomatu na 120kmh si vezme dlouhodobě 9,6 litru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.12.2008 10:34, rada
Reno, už jsi někdy slyšel o tom, že Chrysler C 300 má upravený podvozek z masařky? Pokud ne, tak ti to teď říkám. Proto můžeš srovnávat C 300 s MB E, BMW 5, Audi A 6, Volvo S 80 apod., čemuž samozřejmě odpovídá srovnatelný prostor uvnitř, a ne s auto o číslo většími. C 300 je velmi dobré a pohodlné auto (sám jsem jí několikrát řídil s osmiválcem HEMI), ale trošku klame tělem. Vypadá na první pohled větší než je. Bral bych jí ovšem v CDI-čku, protože ten HEMI si při trošku svižnější jízdě po městě vezme klidně i 28 l /100 km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.12.2008 11:04, rada
Myslim že ani moc upravenej neni, chrysler 300 je prostě minulá generace MB E - zvenku docela velká, uvnitř spíš malá - ale špatný to neni.
S těma nákladama teda nevim, 20 klacků ročně - jasně, ale stačí trocha smůly a je to 70 a to už je docela drahá sranda
Jinak do mamutů je doporučovanej pětilitr benzín, s naftama tehdy byly eště spíš trable.
Osobně bych taky šel spíš do něčeho menšího, typu toho E nebo i vod jiný značky, někdo tu doporučoval Hondu Legend - ta bude asi i levnější a možná i mín poruchová, stejný to bude u citronu C6 a takovejch aut - prostě za mín peněz víc muziky - a hlavně, budou novější
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.12.2008 11:15, rada
Dodnes krásné auto,je fakt že bude mít spoustu kilometru tak bych se radši díval v německu nebo rakousku u nás asi ne!!!A servis normálka nebo spíše levnější měl jsem masařku kombi 3litr td a automat ,stará bolest vadné těsnění pod hlavou takže při volnoběho trošku klapou zdvihátka jinak nádherné svezení, a automat ruzní autoamateři výměnu provádí od 5500 kč do 7000 včetně výměny filtru a jeden dva čekání a je to.Na a v merecedesu na počkání za 4070kč včetně zaplombování převodovky.A že nemá měrku?Ten dotyčnej ji asi neviděl má přes dva metry a sám ji ani nevyndáš a v servisu to zkontrolují,je totiž jen pro servis!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.12.2008 12:18, rada
A co zkusit Camry 2.4 v automatu - bez poruch, dobrá bezpečnost, a bere kolem 9L/100km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 30.12.2008 21:44, rada
KUPTE SI OT64, TO JE ABSOLUTNE BEZPECNE !!! Mel sem vsechny ty w140, e38, a8 atd, ale OT je opravdu nekde jinde ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 31.12.2008 08:55, rada
Ahoj,
Měl jsem Mamuta v dieselu,super auto,super pohodlné ale nedoporučuju diesel motor 350.Byl hrozně poruchový.Jinak co se týče podvozku,na tu váhu i super sedí,
byl jsem s ním hodně spokojený.Teď mám další S 500,z roku 2003,má poctivě najeto jen 38 tisíc ale má hodně elektroniky,sem tam musím do servisu na nějaké banality.Motoricky super,umí jet i za 10 litrů. Když nehlídám spotřebu tak kolem 13.
Myslím že ten mamut nebude mít o moc větší spotřebu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 31.12.2008 11:32, rada
Ahoj, že je mercedes synonymem kvality a bezpečnosti je celkem neoddiskutovatelné. Myslám že nějaké srovnávání v podstatě nepřežitelných situací je zbytečné, realita při nehodě je stejně jiná a kdo boural s mercedesem ví o čem mluvím. Je to opravdu velmi tvrdé a bezpečné auto, a krom toho bezpečnost je zčásti i o tom jak auto sedí při jízdě na našich děravých cestách. Rád jezdím čtrnáctiletým mercedesem co má pod kapotou 162 kw a v automatu si bere venku do 10 a v městě do 12 litrú... Mohu jen doporučit, jen bych ještě chtěl říct ýe nutný je dobrý technický stav a k tomu snad jen toto - nevím jak servis škoda ale autorizovaný servis pro mercedes M3000 v Praze má pro vozy mercedes při stáří nad 10 let má cenu práce tzv. servis ekonom 850 kč včetně DPH a na original díly dá slevu 15 procent při práci u nich, co dodat...?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 31.12.2008 14:43, rada
MB symbolem je to je jasný a souhlasim, ale taky to neni vždycky pravda zrovna v tý vyšší třídě měl v poslednim desetiletí docela nečekaný kvalitativní problemy.
162 kW v automatu? To bylo E 320 W210? To neni špatný auto, jen proti W124 trochu moc rezne. A jestli máš ten V6 někdy z prvních let, tak co olej?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 31.12.2008 15:59, rada
jo tak 28l? mam 5.7 hemi v kombiku, jen cesky narod si mysli ze oznaceni C za 300 je kombi to jen mimochodem a ve meste je spotreba cca.17-20 a pokud hemi honis po meste, tak gratuluju auto vazi pomallu jak dve fabie takze podle toho i dele brzdi, instalace LPG s nadrzi v rezerve nijak kufr nezmensuje a to ze je auto mensi vevnitr je jen diky vyztuham a bezpeci...co se tyka medvedu, nekdo tu psal, ze by se dival mimo cr, no tacho ti pretoci temer vsude, radsi bych sel po kompletni historii auta, nektere typy dieselovych motorou maji detske nemoci, jinak mame na dilne neustale medvedy s problemy s elektrikou, pocitacem, motorem, nesel bych do niceho pod rok 2005 a muzete si koupit treba chrys 300c i verzi pro evropu v dieselu nebo i zminenou toyotu camry je to super kara, rychla, perfektne se ovlada a nebo onu zminenou OT
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 31.12.2008 17:23, rada
Jestli ti mužu poradit tak do něj jdi tyhle žvásty kolem mě fascinujou ano když si neumíš na tom nic udělat tak do toho nechoď ale jinak já bych jinou káru nechtěl mám na ní skoro 400 najeto a je to super. S medvědama se trochu bavím už pomalu přes 25 let a tohle je auto který má něco do sebe.Ty nové jsou pěkné ale tam už je to většinou vše na servis a jdi se podívat do dílen ty vozy tam jsou každou chvíli a většina s elektronikou už to nejsou takové držáky. Když se rozhodneš přeju ti hodně spokojených kilometrů a nedívej se jen na rok výroby ale na kvalitu a výdrž.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 31.12.2008 18:28, rada
Mamut je super kara..velke,bezpecne auto....a jeste k tomu Mercedes.....spolehlive,neni co dodat.Urcite se najde par kousku,ktere byly poruchove,ale to se stava u kazde znacky i u Porsche.Kamarad si koupil uplne nove Porsche a zustal s nim na dalnici,tak ho vratil a koupil si Medveda.Ja jsem mel C200 kompressor,koupil jsem starsi r.v.2001 mel jsem ho dva roky a za ty dva roky jsem nemel ani jeden problem,mel jsem ho predelany na LPG Landirenzo Omegas a byla to supa,paradni spotreba a poruchovost nulova.Ted jsem si koupil R350,tak doufam ze to bude obdobne.Preju dobry vyber.S pozdravem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 31.12.2008 22:49, rada
Pozor, pan Vaculik chce zavest povinnou euthanasii dosluhujicich aut ... tento komentar nepatril nikomu jinemu, nez prave predchozi (nebo predpredchozi) generaci top-limuzin, neb pod honosnym zevnejskem skryvaji hromadu srotu :)))
Kdyz to reknu jinak - tohle auto vas pri mesicnim najezdu 5.000 km bude stat (benzin, neustale opravy, spotrebni chujoviny, atd .. ) 40-50 tisic kazdy mesic, tohle nemam z druhe az ctvrte ruky, jezdim se 750 e38 tyto kilometry uz hodne dlouho. Tohle se z bezneho platu tahnout neda ani pri hodne dobre vuli - to je treba mit na pameti predevsim ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 01.01.2009 08:44, rada
Myslím že by se nemělo zapomínat na to že tento Mercedes byl doposavaď nejnákladněší na vývoj krom legendarního MB600 ze 60-70LET...
Ten to kousek byl ještě dělán podle staré školy.. pochazí z dob kdy nešlo o kvantitu ale o kvalitu.. V te době kdy se prodaval, 90"leta.. tak stával něco 5000 000,- kč Uvědom Te si že v te době stal byt v panelaku ,něco okolo 750-900000 No a vy si myslíte ,že by tento vuz mel dosloužit ,nebo se stat poruchovym po najetí nějakých směšných par set tisících?? To snad ne přatele motorismu... Nechtěl bych působit jako nostalgig.. ale ten to vuz je poslední opravdový Mercedes... Ja sám mám volvo... S70 T5... ale ten to mercedes je opravdu nadherný technický unikát..Dejte si pozor na to ,po kom kupujete... je pravda že případný servis je velice nakladný-tedy alespoň poctivý.. nemyslím tím přímo autorizovanou dílnu ale originální díly.. Zase víte že pokavad tento vuz nemáte jen na to aby jste v něm zamachrovali a pak ho poslali dalšímu... a ted s prominutim(jako nějakou lacinou děvku),ale máte ho na to aby jste se stotožnily s něčím co bylo vyrobeno s maximální precizností a využítím těch nejlepších technologií... neni třeba se těchto investic obávat.. sice to zaplátíte ale netratíte...Dovolim si napsat.. Že tento vuz má nepsanou zaruku celoživotní mobility... SE ZASADNÍ poruchovostí jsem se u těchto vozu nesetkal... bavím se o typech s500 a s600 doporučuji s600 od 1994 je to opravdový vrchol.. a jednou to budou vyhlášene sběratelské kousky.. Bavit se o tom jestli by jste si ho měl nebo neměl koupit je ai zbytečné.. buď ten vuz "jen" chete a nebo ho prostě musíte mít!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 01.01.2009 13:56, rada
jj tohle je dobrý názor proto prst nahoru, auto které tento pán poptává je spíše srdcovka, buďto to auto chce ať už z jakéhokoliv důvodu (bezpečí, pohodlí..) na machrování bych si od mercedesu vybral asi jiné auto než mamuta, ale v jednom z příspěvkůje pravdivá věc, že náklady jsou docela zajímavé - ale opět jsme utoho někdo si koupí škodu, někdo trabanta ale vše proto že to prostě chtějí takže...pokud ho chce, líbí se mu, projel si ho i s rodinou a všem se líbí proč ne?? má žena jezdí nejraději se starou malou mazdou 121 s plátěnou střechou, máme ji doma od nova a máme ji taky jen proto, že je to už člen rodiny..ti co znají pochopí
reagovat
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.