anonym napsal:
Ale jo, no tak je pravda, že pan pisatel disponuje trochu vyšším sebevědomím, ale to nás tady trápit asi nemusí. To že dá většinou bazar slevu, to je jasné. Pokud by mi nedal bazar slevu aspoň 7-10 000,- tak se s nimi ani nebavím. Kdo má v kapse peníze, ten učuje podmníky, tak to prostě je. Galant je levný a dobrý auto, akorát, že to většině lidem nedocvaklo a proto se prodává za tak málo. No a pisateli přeju, aby jednou se svým přístupem nenarazil. 110KG živé váhy zastaví jen tupce, který neví...
Jsem trochu zmatený, proč do záporů píšete hydroštely, když jste sám psal, že s nimi zatím nemáte problém? Musím se přiznat, že jsem ujetý na japonská auta a "pár" jsem jich už měl, ale problémy s hydroštely jsem viděl jen tady na stránkách, v praxi ne. (stejně, jako problém s motorem GDI- v praxi špičkový motor, který se díky pomluvám stal nežádoucím) Měl jsem 2x Galant, Carisma a Mazda 626. Myslím, že pokud se nekoupí už špatné auto a mění se olej, dle serv. intervalů, tak se stát snad ani nemůže. Galanta, co máte Vy měl kámoš, měl najeto přes 220 000km a motor šel jak....však víte V6. Myslím, že se hydroštělů nemusíte fakt bát. Jinak, ať slouží!