Jan Vaníček napsal:
O počtu kilometrů netřeba polemizovat. Další věcí je specifičnost slovenského trhu s ojetinami, díky značným restrikcím tam byl (možná ještě je) poměrně velký problém dovézt i 5 let starý vůz, jeho dovoz se ohromě prodraží(l), proto ta cena. Autor píše o velkém skoku z předcházejícího vozidla - nedivím se.
Berte prosím v úvahu, že je to auto, které se začalo prodávat v době, kdy naše škoda chrlila výborné užovky typu 105 a 120 (tedy 1983).
Sám jsem tu čest měl, bylo to mé první vysněné (již za...
Přesně tak. 205 bylo na svoji dobu velmi moderní a pokrokové auto. To že plave a řazení je hrozné, tak stačí vyměnit komponenty zadní nápravy a plavání většinou přestane. A řazení se zlepší koupí nových táhel (Jsou celkem 3 u převodovky MA)-206 má to samé řešení. Při najetých 300000 km nebude žádné auto, možná vyjma BMW řady 7 a Mercedesu S Klasse jezdit dobře. Je to prostě moc km.