anonym napsal:
Mam 406 1,9 TD, r.v. 1997 kombi, bielej farby. Bola za super cenu.... Az neskorsie som v servise zistil, ze auto bolo v zahranici dvakrat burane a na Slovensku tretikrat. Oprevene bolo dost sledriansky, na tachaci malo 269.000 km! Co by ste si o takom aute pomysleli? Vtedy som zan zaplatil 300. tis Sk! Pod 400 sa v r. 2003 nedal proste diesel 406 zohnat. Nakoniec som este objavil, ze to bolo akesi pomocne zdravotnicke vozidlo s vysielackou, po ktorej zoastali styri dierky od skrutiek v palubovke...
Dobrý Den
Taky bych se prostřednictvím tohoto postu rád podělil ze svými zkušenostmi
P. 406 2.0 HDI (110k) Break
(model Saint Tropez)
Combi - šedý rv. 2002
Najeto při koupi 132 000
Nyní 212 000
Používám jej 2,5 roku
Spíše klady. Auto sedí dosti dobře na cestě a to i v poměrně krajních mezích.Zásadně používám pneumatiky Bridgestone (Potenza - Touranza) vyplatí se za deště kdy v podstatě necítím změnu chování vozidla na mokré či suché vozovce. Dále po motoristické stránce těch 110k je dostačujících a tah má auto slušný.Není to sice žádný sporták ale tahá pěkně od nákých 2200-2300ot až někam do 4500 pak pomalu výkon vadne. Na předjetí není potřeba podřazovat. Co se týče zvuku v kabině je nádherné ticho a z auta celkově vyzařuje klid , rozvážnost je dobře čitelné , žádná přetáčivost či nervozita.
Co se týče sedadel tak jsou sice mekkčí ale žádný bolezad se ještě nekonal a to jezdím poměrně dlohé trasy do DEU
Max. rychlost kterou jsem zajel s tímto ks bylo kolem 205-210 více auto už opravdu nedá je to limitované omezovačem poněvadž při maximálce točím okolo 4600 na pětku. (zhruba) poněvadž provozní rychlost se pohybuje okolo 180
Více se na těch našich cestíčkách většinou jet nedá a to hlavně z důvodu bezohlednosti ostatních řidičů předemnou kteří si velmi často vjedou do levého pruhu jedou okolo 120-130 a já ve 180 sem cca 50m od nich .Je to na nervy vůbec nechápu jak mohou někteří čecháčci (myšleno celorepublikově) vyjet za hranice. Mám pocit že by měli někteří čepičkáři vrátit papíry a NEOMEZOVAT.
Tedkom tomu asi dám grády ale neodpustím si poznámku že 90% těch co jedou v levých (či rychlejších) pruzích jsou Fabie či Oktavie hlavně ty extra kousky 1.4 MPI či 1.2 apod které prostě JEDOU!!! a za sebe asi nevidííí.Zřejmě to mluví o tom jaký typ člověka si takovéto ''auta'' kupují
Celkový dojem
STABILITA
VYVÁŽENOST
KOMFORT FRANCOUZE
DESIGN
SPOTŘEBA (max do 6,5 více jsem ještě nazažil) a to ani na německých dálnicích kde to kolem 180-200 jede pořád.
ZÁPORY
- kromě vyměn spotřebního materiálu opravdu nic (různé součásty podvozku)
Předchozí vozidla (Opel Omega, Renault Laguna 2.2dT, Renault Laguna 2,2dCI, Peugeot 607 2,2HDI > životní omyl !!! mno a pak 406tka
Prostě slušný partner na cesty :D