0
zpět
 

diskuze k tématu: Peugeot 406 2,2 16V (už jsem měl dost malých aut)

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.06.2007 00:28, benzin
Myslím, že to je nejlepší volba na benzín.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.06.2007 06:23, příspěvek byl vymazán
apo napsal:
Myslím, že to je nejlepší volba na benzín.
příspěvek byl vymazán
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.06.2007 07:58, Plechy
Na můj vkus má 406ka moc tenké plechy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.06.2007 08:16, RE: benzin
apo napsal:
Myslím, že to je nejlepší volba na benzín.
Zdravim. Dle mého názoru je 406 nejen nejlepšní Peugeot moderní doby, ale je to opravdu jedno z nejlepších aut 90 tých let. Motor, který máte je také velice dobrý. Jedná se konstrukční řadu EW, představenou v roce 1999. V té době to byly 1,8 a dvoulitr a oproti předchozí řadě XU je motor díky celohliníku výrazně lehčí. zatím-co 1,8 a dvolulitr občas trpí vyšší spotřebou oleje, tak 2,2 se toto myslím docela vyhýbá. Těch 160 koní už opravdu stačí, zvláště když je motor díky proměnnému časování velice pružný a dobře táhne již z nízkých otáček. Přesnost řazení není u 406 špatná, avšak na japonce a třeba BMW bohužel nemá. Nejde ani tak o přesnost jako takovou, ale spíše o delší dráhy řadicí páky, na což si lze ale zvyknout. 406 je dosti kvalitně zpracovaný vůz a vím, že ani po 180 000 km ivnitř nic nevrže a většina částí není nijak opotřebené (myslím volant, sedadla a třeba řadící páka), Jezdil jsem teď s kupé 3,0 V6 a bylo to naprosto úžasné a skvělé svezení. 406 je prostě nadčasový vůz, který byl ve své době dosti moderní. Tomáš Dusil.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.06.2007 09:07, RE: benzin
anonym napsal:
Zdravim. Dle mého názoru je 406 nejen nejlepšní Peugeot moderní doby, ale je to opravdu jedno z nejlepších aut 90 tých let. Motor, který máte je také velice dobrý. Jedná se konstrukční řadu EW, představenou v roce 1999. V té době to byly 1,8 a dvoulitr a oproti předchozí řadě XU je motor díky celohliníku výrazně lehčí. zatím-co 1,8 a dvolulitr občas trpí vyšší spotřebou oleje, tak 2,2 se toto myslím docela vyhýbá. Těch 160 koní už opravdu stačí, zvláště když je motor díky proměnnému časování vel...
406 kupé je mistrovské dílo Pininfariny a jedno z vůbec nejkrásnějších aut všech dob.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.06.2007 10:18, RE: benzin
anonym napsal:
Zdravim. Dle mého názoru je 406 nejen nejlepšní Peugeot moderní doby, ale je to opravdu jedno z nejlepších aut 90 tých let. Motor, který máte je také velice dobrý. Jedná se konstrukční řadu EW, představenou v roce 1999. V té době to byly 1,8 a dvoulitr a oproti předchozí řadě XU je motor díky celohliníku výrazně lehčí. zatím-co 1,8 a dvolulitr občas trpí vyšší spotřebou oleje, tak 2,2 se toto myslím docela vyhýbá. Těch 160 koní už opravdu stačí, zvláště když je motor díky proměnnému časování vel...
Mám ve firmě 406 Bk, 2,0i, najeto 230 tkm a přitom zachovalé jak po 100 tkm, zřejmě díky trvanlivým materiálům, i těch 132 k docela stačí až na tu spotřebu, která je dlouhodobě kolem 10l (podíl města 50 - 70%). Teď začal chrčet výfuk, ale má na to právo... Akorát se ve 206 tkm měnil náboj u zadního kola + tyčky zadní nápravy + pakny ruční brzdy. Svezení je dobré, podle mě téměř ideální kompromis mezi tvrdostí a pohodlím. Prostě velké auto s přijatelnými náklady za sranda cenu (myšlena ojetina).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.06.2007 10:38, P 406
Mam 406 1,9 TD, r.v. 1997 kombi, bielej farby. Bola za super cenu.... Az neskorsie som v servise zistil, ze auto bolo v zahranici dvakrat burane a na Slovensku tretikrat. Oprevene bolo dost sledriansky, na tachaci malo 269.000 km! Co by ste si o takom aute pomysleli? Vtedy som zan zaplatil 300. tis Sk! Pod 400 sa v r. 2003 nedal proste diesel 406 zohnat. Nakoniec som este objavil, ze to bolo akesi pomocne zdravotnicke vozidlo s vysielackou, po ktorej zoastali styri dierky od skrutiek v palubovke. Po niekolko nasobnom umyti a navoskovani vystupil cez bok vozidla akysi pas, co tam bol predtym nalepeny a na kapote kriz alebo hviezda, ake maju sanitky. Jednoznacne sluzobne auto. Objavil som casom aj dorabany vypinac tachometra, ktory za jazdy neukazoval prejdene kilometre a ani aktualnu rychlost. Niekto si proste vo francuzsku jazdil aj po pracovnej dobe bez registrovania kilometrov. Na moje zdesenie mi povedali, ze pocitadlo kilometrov je odtocene. Tak teda sumarizacia: na tachaci 269.000 km + nieco odtocene a nebolo to malo, inak by sa odtacanie neoplatilo + nieco jazdene nacierno. Suma sumarum, aj okolo pol miliona. Teraz ma 362.000 km, blizim sa k "mojim" 100.000 za styri roky.
Tolko o povode auta. A teraz k prevadzke: Dlhe cesty vratane dialni (max. 130 km/hod) 5,5-6,5 litra na stovku, v meste okolo 6 litrov. Vypocet veci, ktore som menil: 2x stierace, asi 4-5x olej s filtrom, klinovy remen, brzdove oblozenie, ktore sa obcas zoderie a momentalne ma z financnych vydajov nic viac nenapada, teda okrem nafty. Aha, este som domontovaval tazne zariadenie a dokupil elektrony a pneu, ale to sa k porucham nepocita. Zhrnutie zavad: Absolutne, ale skutocne absolutne bezproblemove auto, napriek jeho veku a technickemu stavu. A predsa este k vydajom: raz som menil ziarovku v smerovke, dokupovany alarm a este som dolieval aj vodu do ostrekovacov, co vsak treba aj v Rollse, takze...
Co sa tyka jazdy: Absolutne pohodlie, super spravanie na ceste, vyborne plysove sedacky, pruzenie na super jednicku. Skutocne lepsi je uz len Citroen s hydropneumatickym pruzenim, kore som mal 3 ks. Mozem porovnavat... K velkosti kufra v tomto kombiku nejdem nic dodavat, riadenie a volant vyborne, volant ma hrubsi veniec, padne dobre do ruky. Riadenie ja po tolkych km trochu vybehane, ale pri zaradovani jednotlivych stupnoch somo sa zatial este nepomylil. Motor iba 66 kW, ale pre rodinku s dvomi detmi a dvomi kocikmi v kufri uplne staci. Predbiehanie pri plne obsadenom trochu horsie... Zvykol som si nan a je teraz uz sucastou nasej rodiny. Neviem si predstavit, ze ho niekedy v buducnosti budem musiet predat. Ale mam vo vyhlade Citroen C5 kombi...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.06.2007 12:37, jouda
add dalkova svetla.
No to da rozum, ze kdyz nekomu posvitim dalkovyma do zpetnych zrcatek, tak mu asi radost neudelam.
Proto je treba dalkova svetla vypnout v pripade protijedoucich a prede mnou jedoucich vozidel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 29.06.2007 15:36, RE: jouda
anonym napsal:
add dalkova svetla.
No to da rozum, ze kdyz nekomu posvitim dalkovyma do zpetnych zrcatek, tak mu asi radost neudelam.
Proto je treba dalkova svetla vypnout v pripade protijedoucich a prede mnou jedoucich vozidel.
V šedesáti devíti už to tolik nepálí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 30.06.2007 07:58, RE: P 406
anonym napsal:
Mam 406 1,9 TD, r.v. 1997 kombi, bielej farby. Bola za super cenu.... Az neskorsie som v servise zistil, ze auto bolo v zahranici dvakrat burane a na Slovensku tretikrat. Oprevene bolo dost sledriansky, na tachaci malo 269.000 km! Co by ste si o takom aute pomysleli? Vtedy som zan zaplatil 300. tis Sk! Pod 400 sa v r. 2003 nedal proste diesel 406 zohnat. Nakoniec som este objavil, ze to bolo akesi pomocne zdravotnicke vozidlo s vysielackou, po ktorej zoastali styri dierky od skrutiek v palubovke...
Dobrý Den
Taky bych se prostřednictvím tohoto postu rád podělil ze svými zkušenostmi
P. 406 2.0 HDI (110k) Break
(model Saint Tropez)
Combi - šedý rv. 2002
Najeto při koupi 132 000
Nyní 212 000
Používám jej 2,5 roku

Spíše klady. Auto sedí dosti dobře na cestě a to i v poměrně krajních mezích.Zásadně používám pneumatiky Bridgestone (Potenza - Touranza) vyplatí se za deště kdy v podstatě necítím změnu chování vozidla na mokré či suché vozovce. Dále po motoristické stránce těch 110k je dostačujících a tah má auto slušný.Není to sice žádný sporták ale tahá pěkně od nákých 2200-2300ot až někam do 4500 pak pomalu výkon vadne. Na předjetí není potřeba podřazovat. Co se týče zvuku v kabině je nádherné ticho a z auta celkově vyzařuje klid , rozvážnost je dobře čitelné , žádná přetáčivost či nervozita.
Co se týče sedadel tak jsou sice mekkčí ale žádný bolezad se ještě nekonal a to jezdím poměrně dlohé trasy do DEU
Max. rychlost kterou jsem zajel s tímto ks bylo kolem 205-210 více auto už opravdu nedá je to limitované omezovačem poněvadž při maximálce točím okolo 4600 na pětku. (zhruba) poněvadž provozní rychlost se pohybuje okolo 180

Více se na těch našich cestíčkách většinou jet nedá a to hlavně z důvodu bezohlednosti ostatních řidičů předemnou kteří si velmi často vjedou do levého pruhu jedou okolo 120-130 a já ve 180 sem cca 50m od nich .Je to na nervy vůbec nechápu jak mohou někteří čecháčci (myšleno celorepublikově) vyjet za hranice. Mám pocit že by měli někteří čepičkáři vrátit papíry a NEOMEZOVAT.
Tedkom tomu asi dám grády ale neodpustím si poznámku že 90% těch co jedou v levých (či rychlejších) pruzích jsou Fabie či Oktavie hlavně ty extra kousky 1.4 MPI či 1.2 apod které prostě JEDOU!!! a za sebe asi nevidííí.Zřejmě to mluví o tom jaký typ člověka si takovéto ''auta'' kupují

Celkový dojem
STABILITA
VYVÁŽENOST
KOMFORT FRANCOUZE
DESIGN
SPOTŘEBA (max do 6,5 více jsem ještě nazažil) a to ani na německých dálnicích kde to kolem 180-200 jede pořád.


ZÁPORY
- kromě vyměn spotřebního materiálu opravdu nic (různé součásty podvozku)

Předchozí vozidla (Opel Omega, Renault Laguna 2.2dT, Renault Laguna 2,2dCI, Peugeot 607 2,2HDI > životní omyl !!! mno a pak 406tka



Prostě slušný partner na cesty :D
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 30.06.2007 10:27, RE: P 406
owner napsal:
Dobrý Den
Taky bych se prostřednictvím tohoto postu rád podělil ze svými zkušenostmi
P. 406 2.0 HDI (110k) Break
(model Saint Tropez)
Combi - šedý rv. 2002
Najeto při koupi 132 000
Nyní 212 000
Používám jej 2,5 roku

Spíše klady. Auto sedí dosti dobře na cestě a to i v poměrně krajních mezích.Zásadně používám pneumatiky Bridgestone (Potenza - Touranza) vyplatí se za deště kdy v podstatě necítím změnu chování vozidla na mokré či suché vozovce. Dále po motoristické stránce těch 110k je dostačuj...
Oblíbyl jsem si stejný model, a doufám že mi bude stát co nejdřív v garáži :))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 30.06.2007 12:17, RE: P 406
Kenník napsal:
Oblíbyl jsem si stejný model, a doufám že mi bude stát co nejdřív v garáži :))
406kal se mi celkem líbí a myslím, že je to auto, které se pažoutu povedlo. Mám sice úplně jiné auto, ale taky na plyn, obsah 2.0i (sekvenční vstřikování) a ta spotřeba LPG je naprosto schodná, takže pánovi tak nějak všechno věřím. Myslím, že tento motor v kombinaci s LPG= pěkné levné svezení. Tak ještě hodně šťastných km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 30.06.2007 20:12, to je nadšení
"Čumte všichni - páni jedou" )) No to bych si nedovolil pronést ani s P607, myslím že to je vyhrazeno úplně jiným autům no ale dobrá aspoń mě to pobavilo... Co musím říct tak 406 se mi strašně líbí z hlediska designu. Co se týče kvality, tak má pán asi štěstí na dobrý kousek co ještě nebyl vyrasován. Pro úplnost by chtělo dodat, čím pán jezdil předtím, protože vidím že mu ta 406 učarovala (což je správné).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 01.07.2007 10:01, RE: P 406
Šakal napsal:
406kal se mi celkem líbí a myslím, že je to auto, které se pažoutu povedlo. Mám sice úplně jiné auto, ale taky na plyn, obsah 2.0i (sekvenční vstřikování) a ta spotřeba LPG je naprosto schodná, takže pánovi tak nějak všechno věřím. Myslím, že tento motor v kombinaci s LPG= pěkné levné svezení. Tak ještě hodně šťastných km.
Sakale kolik jsi platil za to LPG a kde jsi ho nechaval delat? Spokojenost s firmou? Pripadna reklamace? Jakou mas tak spotrebu na LPG minimalni, prumer, a kolik to zere pri ustalenych cca 130 - 140?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 01.07.2007 16:14, RE: to je nadšení
Ráďa napsal:
"Čumte všichni - páni jedou" )) No to bych si nedovolil pronést ani s P607, myslím že to je vyhrazeno úplně jiným autům no ale dobrá aspoń mě to pobavilo... Co musím říct tak 406 se mi strašně líbí z hlediska designu. Co se týče kvality, tak má pán asi štěstí na dobrý kousek co ještě nebyl vyrasován. Pro úplnost by chtělo dodat, čím pán jezdil předtím, protože vidím že mu ta 406 učarovala (což je správné).
Rádo:
Já myslím že to nemyslel špatně. ''Žádní páni'' nikam nejedou... !
Jen chtěl poukázat na určité typy kteřé vyloženě ohrožují na cestě.Prostě sedíÍÍ v tý svý plechovce a neuměj koukat dozadu a to doslova..

Jel si někdy v německu nebo v chorvatsku po dálnicí.Tam by je smetli ve 250 ani by si nešktrli.Když jedu pomalu (a to někdy tak že musí i kamiony JE předjíždět) tak se držím vpavo popř. zůstanu doma.
I když je u nás max. 130 neznamená že se tak jezdí.Prostě je třeba dávat pozor.A né si vklidu říct mno... mám novou Fábii jedu 95 a předjíždím kamion který jede 90
V DEU jsou v táhlých sjezdech taky značky 130-110 nebo i 90 a jezdí se tam běžně okolo 150.

PLYNULOST PLYNULOST PLYNULOST
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 01.07.2007 17:41, RE: P 406
mufik.martin napsal:
Sakale kolik jsi platil za to LPG a kde jsi ho nechaval delat? Spokojenost s firmou? Pripadna reklamace? Jakou mas tak spotrebu na LPG minimalni, prumer, a kolik to zere pri ustalenych cca 130 - 140?
Martine, přestavba mě stála 29100,-Kč, jedná se o sekvenční systém Magic II. Na tomto zařízení mám zatím najeto 24 000km a doposud jsem neměl žádný problém. Jezdím v průměru 9,5-11l/100km. (dle stylu jízdy) Myslím, že při ustálené rychlosti 130-140km/h by si to řelo o nějakých 10l, jelikož mám motor, který točí při 130km cca. 3200rpm. Přestavbu mi prováděla fa. Hensl autoplyn kousek za Moravskou Třebovou. Zatím na ně nemohu říct jediné špatné slovo, co řekli to vždycky platilo, mám za sebou revizi a v pohodě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 01.07.2007 20:20, RE: to je nadšení
anonym napsal:
Rádo:
Já myslím že to nemyslel špatně. ''Žádní páni'' nikam nejedou... !
Jen chtěl poukázat na určité typy kteřé vyloženě ohrožují na cestě.Prostě sedíÍÍ v tý svý plechovce a neuměj koukat dozadu a to doslova..

Jel si někdy v německu nebo v chorvatsku po dálnicí.Tam by je smetli ve 250 ani by si nešktrli.Když jedu pomalu (a to někdy tak že musí i kamiony JE předjíždět) tak se držím vpavo popř. zůstanu doma.
I když je u nás max. 130 neznamená že se tak jezdí.Prostě je třeba dávat pozor.A né si v...
občas jezdím po německých dálnicích s károu a na ní mám naložené auto.Občas se stane,že ňáký auto zbrzdím,ale tam to berou celkem v pohodě,zato u nás na dálnici,blikání,troubení,hrození pěstí.Každý kdo chce dělat řidičák by měl projít pořádnými psichotesty.Zrcátko si hlídám,ale v hustém provozu se mi to sem tam stane.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 01.07.2007 20:29, RE: to je nadšení
anonym napsal:
Rádo:
Já myslím že to nemyslel špatně. ''Žádní páni'' nikam nejedou... !
Jen chtěl poukázat na určité typy kteřé vyloženě ohrožují na cestě.Prostě sedíÍÍ v tý svý plechovce a neuměj koukat dozadu a to doslova..

Jel si někdy v německu nebo v chorvatsku po dálnicí.Tam by je smetli ve 250 ani by si nešktrli.Když jedu pomalu (a to někdy tak že musí i kamiony JE předjíždět) tak se držím vpavo popř. zůstanu doma.
I když je u nás max. 130 neznamená že se tak jezdí.Prostě je třeba dávat pozor.A né si v...
V německu je sice většinou rychlost na dálnici neomezená,ale doporučenou tam mají 130,pokud vám při nehodě prokáží víc,dají vám to vyžrat.Jezdí tam spousta silných aut ohleduplně kolem 150,což se u nás říct nedá.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 10:25, Sid
Po předchozích zkušenostech už nechci žádný žabožroutský auto. Zvěrstvo v podání P605 mi bohatě stačilo !
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.07.2007 13:17, RE: Sid
anonym napsal:
Po předchozích zkušenostech už nechci žádný žabožroutský auto. Zvěrstvo v podání P605 mi bohatě stačilo !
To je dobře. Čím víc lidí tomu bludu podlehne, tím budeme mít ta skvělá auta levnější ;o) Jack
(Jezdím Xantia II a chrochtám si blahem)
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.