0
zpět
 

diskuze k tématu: Peugeot 406 2,2 HDI ST Comfort

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.02.2006 00:31, HDI
A opět si autor rejpnul. Co rezence to nesmiřitelný souboj TDi proti HDi. Jinak věřím, že auto je super.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.02.2006 01:54, RE: HDI
Jirka napsal:
A opět si autor rejpnul. Co rezence to nesmiřitelný souboj TDi proti HDi. Jinak věřím, že auto je super.
No jasně "nesmiřitelný boj" to je a vždycky bude. Nechci aby se to tady nějak zvrtlo, ale já preferuju TDI - prostě se mi s tím líp jede. HDI mi příjde jako takový poloviční benzín - musíš to hnát víc do otáček, aby to jelo (na rozdíl od TDI). Zdar všem příznivcům dieselu! Zajímalo by mne, jak by se prodávaly např. P 307 s PD motory od VW Group...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.02.2006 07:49,
Pro mě je zase lepší plynulý zátah odspodu a nebát se vytočit až za 4000 než dole zatlačit jako hovado a už 4000 řadit docela divný ale uznávám že zátah odspodu a zatlačení do sedaček je GOOD spotřeba mluví ke prosměch TDI,no a zátah dole,jinak vše pro HDI
JEDTE FRANTÍCI JEDTE ZDAR
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.02.2006 10:33, RE: bez předmětu
Dektr1 napsal:
Pro mě je zase lepší plynulý zátah odspodu a nebát se vytočit až za 4000 než dole zatlačit jako hovado a už 4000 řadit docela divný ale uznávám že zátah odspodu a zatlačení do sedaček je GOOD spotřeba mluví ke prosměch TDI,no a zátah dole,jinak vše pro HDI
JEDTE FRANTÍCI JEDTE ZDAR
razeni u 4000? lol ja radim max u 3a pul a to jeste jen zridka
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.02.2006 11:57,
Já neříkám neustále ale je dobrý vědět že tě motor nenechá ve "štichu",když bude nějaká situace,která si bude žádat více točit to je vše.To ti TDi nemůže nabídnout
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.02.2006 13:23, HDI, TDI, atd.....
Jirka napsal:
A opět si autor rejpnul. Co rezence to nesmiřitelný souboj TDi proti HDi. Jinak věřím, že auto je super.
Jestli je v autě HDI, TDI, nebo jiný t-d, pořád spektrum otáček je malý. Řekněme že tyto motory mají rozsah pro ježdění (4000-1500) = 2500. Trochu málo né na jízdu, manévry, atd.?
AŤ ŽIJE BENZÍN

JEŠTĚ JEDNA VĚC MĚ ROZEZMÁLA, JAK AUTOR PÍŠE ŽE TURBO SI VE VYSOKÝCH OTÁČKÁCH HVÍZDÁ! Tak tohle je vrchol. Hvízdající turbo dávat za přednost. To snad ne!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.02.2006 16:03, RE: HDI, TDI, atd.....
M3 napsal:
Jestli je v autě HDI, TDI, nebo jiný t-d, pořád spektrum otáček je malý. Řekněme že tyto motory mají rozsah pro ježdění (4000-1500) = 2500. Trochu málo né na jízdu, manévry, atd.?
AŤ ŽIJE BENZÍN

JEŠTĚ JEDNA VĚC MĚ ROZEZMÁLA, JAK AUTOR PÍŠE ŽE TURBO SI VE VYSOKÝCH OTÁČKÁCH HVÍZDÁ! Tak tohle je vrchol. Hvízdající turbo dávat za přednost. To snad ne!
Já by jsem řekl, že hvízdající turbo je good a kór když tam máš Blow ventil, to je potom fičák.
Já mám A4 1.8T a pískání turby se mi líbí!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.02.2006 17:28, spotřeba
rád bych se zeptal majitelů vozů s těmito motory, zda spotřeba 7,2l při rychlosti do 100 km/h je reálná. nesvědčí to spíše o nějaké závadě popř. poruše palubního počítače?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.02.2006 18:22, Spotřeba HDI 2.0 8O KW
uváděná spotřeba 2.2 HDI bude asi standard ..... já jezdím s 2.0 HDI v 307 SW (pohotovostní hmotnost asi stejná s 406,ale větší čelní plocha) a spotřeba se pohybuje od 6.5 (eko), 7.2 (svižně), 8 (čočka nebo hodně dálnice stabilně kolem 170 km/h)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.02.2006 20:30, TDI
Nemyslím že octavia s motorem TDI je takový traktor za který je považována, jezdím občas s octavii 2003 TDI 90 koní a motor je vcelku dobře odhlučněn, HDI je sice o mho tišší ale myslím, že TDI v octacii není takový traktor jaký autor píše. Spíše se jen snaží urážet vše jiné než HDI. To že TDI je traktor je hlavnš u starších vozidel jako Golf 3, stary passat, vento a Toeldo atd. A tyto motory povazovane za traktory byli sice hlucne ale u Peugeotu neznali zadny dobry naftovy motor. Peugeot v te dobe mel jen 1,9 TD ktery nebyl zdaleka tak vykony ani tak sporivy a spolelhivy jako tehdejis TDI. TAkze bych neurazel zadny motro. Kazdy motor ma sve klady a zapory a hlavne kazdy motor slouzi podle toho, jak se o nej majitel stara. Ale urazet vylozene nejaky motor nejde protoze kazdy motor ma jinou konstrukci a jine klady. Jde jen o to co kdo potrebuje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.02.2006 21:43, TDI vs HDI
Martin napsal:
Nemyslím že octavia s motorem TDI je takový traktor za který je považována, jezdím občas s octavii 2003 TDI 90 koní a motor je vcelku dobře odhlučněn, HDI je sice o mho tišší ale myslím, že TDI v octacii není takový traktor jaký autor píše. Spíše se jen snaží urážet vše jiné než HDI. To že TDI je traktor je hlavnš u starších vozidel jako Golf 3, stary passat, vento a Toeldo atd. A tyto motory povazovane za traktory byli sice hlucne ale u Peugeotu neznali zadny dobry naftovy motor. Peugeot v te d...
Denně jezdím s Peugeot HDI (80kW) a občas Ochcávka I - TDI (66 kW).......... srovnání je z uživatelského pohledu úplně jednoduché .

HDI má výrazně vyšší kulturu chodu (nejen nižší hluk, ale hlavně vibrace). Ve srovnání s TDI-PD by byl rozdíl ještě výraznější. Uznávám ale, že v Ochcávce je to lepší, než bývávalo v Golfu III, či starém Toledu - tam se to opravdu dá srovnat s traktorem.

HDI má o 1.5 ltr - 2 ltr vyšší spotřebu.

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.02.2006 22:15, RE: bez předmětu
Dektr1 napsal:
Já neříkám neustále ale je dobrý vědět že tě motor nenechá ve "štichu",když bude nějaká situace,která si bude žádat více točit to je vše.To ti TDi nemůže nabídnout
no je otázka jestli více točit znamená více jet. Skrátka s dieslem se jezdí jinak než s benzínem. Někde tu byl článek jak se jezdí s TDI, při 100 km/h máš s tdi krouťák v maximu a kousek od max výkonu, kdežto s benzínem jsi hodně daleko, takže musíš podřadit. Lidé koukají po koních, ale jezdí na kroťák.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.02.2006 12:38, RE: HDI, TDI, atd.....
M3 napsal:
Jestli je v autě HDI, TDI, nebo jiný t-d, pořád spektrum otáček je malý. Řekněme že tyto motory mají rozsah pro ježdění (4000-1500) = 2500. Trochu málo né na jízdu, manévry, atd.?
AŤ ŽIJE BENZÍN

JEŠTĚ JEDNA VĚC MĚ ROZEZMÁLA, JAK AUTOR PÍŠE ŽE TURBO SI VE VYSOKÝCH OTÁČKÁCH HVÍZDÁ! Tak tohle je vrchol. Hvízdající turbo dávat za přednost. To snad ne!
A proč by melo být nepříjemné hvízdání turba? např mě se ten zvuk také líbí...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.02.2006 21:01, RE: HDI
Yeti napsal:
No jasně "nesmiřitelný boj" to je a vždycky bude. Nechci aby se to tady nějak zvrtlo, ale já preferuju TDI - prostě se mi s tím líp jede. HDI mi příjde jako takový poloviční benzín - musíš to hnát víc do otáček, aby to jelo (na rozdíl od TDI). Zdar všem příznivcům dieselu! Zajímalo by mne, jak by se prodávaly např. P 307 s PD motory od VW Group...
No nevím, TDi je moc dobré, abys ho narval do takové sračky!! Jel jsem v SW, 2.0 HDi a už nikdy více. Auto za 750 tisíc a taková sračka.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.02.2006 21:41, RE: HDI
Charger napsal:
No nevím, TDi je moc dobré, abys ho narval do takové sračky!! Jel jsem v SW, 2.0 HDi a už nikdy více. Auto za 750 tisíc a taková sračka.
Když přesednu z SW HDI do Octavie I TDI, tak si připadám jak v dětském autíčku s motorem ze Zetoru
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 11.02.2006 22:04, RE: HDI
Co to meleš ?? napsal:
Když přesednu z SW HDI do Octavie I TDI, tak si připadám jak v dětském autíčku s motorem ze Zetoru
Neni nad 2.0 VVT-i 150Hp 3600 max kroutak a da se tocit az do 7000 rpm
Jinac cesta do italie pred tydnem a dom 1638km celkem 115 litru BA95 a prumer 7.02 litru kamarad A4 TDI 150Hp spotreba 6,9 nafty


reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 12.02.2006 16:11, RE: HDI
Co to meleš ?? napsal:
Když přesednu z SW HDI do Octavie I TDI, tak si připadám jak v dětském autíčku s motorem ze Zetoru
To je možný, ale v traktoru, kterej tomu tvýmu HDI vybouchá prdel ty tele
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 12.02.2006 18:42, RE: HDI
Co to meleš ?? napsal:
Když přesednu z SW HDI do Octavie I TDI, tak si připadám jak v dětském autíčku s motorem ze Zetoru
A jak si potom připadáš v tom SW?? Jak v kapotované koloběžce se střešním oknem, ne??!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 12.02.2006 19:00, RE: HDI
Honza napsal:
To je možný, ale v traktoru, kterej tomu tvýmu HDI vybouchá prdel ty tele
for vulgární Honza :
vybouchá mi možná bolení hlavy (od hluku) a ze zapomenutého mlíka máslo (od vibrací)

for Charger :
ne, díky prosvětlému interiéru působí interier výrazně prostorněji ... (ve srovnání,když střechu zatáhnu) .... a hlavně mám kolem sebe i fakticky mnohem více místa, sedím výš. A dozadu můžu posadit i dospělé osoby, které si tam nejen výrazně lépe pohoví, ale dokonce si s nimi můžu při rychlé jízdě po dálnici povídat, protože aerodynamický hluk je výrazně nižší. Jo a také nemusím při proměnlivém dešti furt pajtlovat s páčkou ... dešťový senzor je fakt fajn

Ale abych byl objektivní : SW má výrazně vyšší poruchovost ..... myslím tím hlavně různé drobnosti

reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 12.02.2006 21:06, RE: HDI
anonym napsal:
for vulgární Honza :
vybouchá mi možná bolení hlavy (od hluku) a ze zapomenutého mlíka máslo (od vibrací)

for Charger :
ne, díky prosvětlému interiéru působí interier výrazně prostorněji ... (ve srovnání,když střechu zatáhnu) .... a hlavně mám kolem sebe i fakticky mnohem více místa, sedím výš. A dozadu můžu posadit i dospělé osoby, které si tam nejen výrazně lépe pohoví, ale dokonce si s nimi můžu při rychlé jízdě po dálnici povídat, protože aerodynamický hluk je výrazně nižší. Jo a také ne...
Traktoristy hold nepřesvědčíš. Nesnaž se jim to vysvětlit. Já už jsem dávno přišel na to že to nemá cenu. Každý máme jiné priority.
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.