0
zpět
 

diskuze k tématu: Ojetý Peugeot 607 – jaká je francouzská limuzína?

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
kubular
počet příspěvků15
datum registrace05.08.2014
Úterý 05.08.2014 19:39, peugeot ? ! ...
Také bych trošku zareagoval na téma.Vlastním peugeota 407 2.0 hdi 4 rok ,najeto má 253 tisíc km a vyčetl bych zhruba nastin jeho oprav.Je to rok 05 a mám ho od 160 tis.km.
Hned po nákupu výměna displeje za 7000 tis i s monáží a novým softwerem,pak ve 170 tis.nove přední čepy 4000 ,-kč
190 tis nové přední kotouče 2500,-kč
200 tis zadní tlumiče 3400,-kč
222 tis nové klapky klimatizace za 6000,-kč i s prací
234 tis snímač tlaku vzduchu -senzor 800,-kč
243 tis tyčky stabilizatoru předek zadek+ prace 3000,-kč a to bylo 26.2.14
k tomu samozřejmě oleje a filtry
Takže že by to byl takovej propadák katastrofickaj se nedá žadném případá říct.
Původní turbo,vstřiky,dvojhmota a stále regenerující filtr pevných částic.

Měl jsem za svou dobu života spousty aut,desítky a čestný pionýrský musím říct,že nejsou auta bez vad.I ten slavný caddy co tady byl zminován má spousty much.Měl jsem jich ve firmě asi 6.Turbo nepočítám,to je standartní věc co se na koncernu posere,to měly všechny caddy do 200 t km ,ale překvapily mě destrukcí převodovek.
Vím,že je všeobecná averze proti francouzům,možná si za to můžou sami svou neochotou to jaksi doladit některé věci,ale vadí mě taková lidská krátkozrakost nebo zaslepenost.Když se pokazí něco na francouzi tak je to zesměšnující a jakmile se to stane na němci,tak to se prostě stává.No komment.
Zpět k 607.Francouzi stejně jak italové mají krásněj design,to prostě němci neumějí.Pokud tedy nějakou vybíráte,tak vybírejte s velkou rozvahou,rozumem i srdcem S 607 do davu určitě nezapadnete. Ale ještě něco co je nej,nejdůležitější a to napříč všech automobilových značek je kdo a jak s tím před váma jezdil....
Lovu zdar!
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1248
datum registrace08.09.2009
Středa 06.08.2014 05:28, RE: na každým šprochu pravdy trochu....
tomaskrtek napsal:
Pavlik napsal:
subarák napsal:
Pavlik napsal:
subarák napsal:
Pažouta jsem nikdy neměl a asi nikdy mít nebudu, ale mám klienta, který měl 607dmičku, dvakrát jsem byl svědkem, když ke mě přijel, zmíněného efektu "barevná hudba". Auto třeba začalo troubit a stírat (stojící vůz s vypnutým motorem, nepršelo), kromě odpojení baterie se s tím nedalo hnout. Podruhé zase blikalo a troubilo, ale nestíralo. V opravě 10x za rok, furt to zlobilo. Jednalo se o 3litr benzin. Neumíte si představit šťastnějšího člověka, když se toho zbavil. Teď má superb 3,6.
Tak s tím Supem 3,6 litru si opravdu "pomohl". Elektrika možná drží, ale zase se sype motor .
Kupoval to nový, pokud se zamyslíš, a budeš chtít benzin 6ti válec, nový auto co si vybereš?Znám i člověka, kterému měnili motor v BMW 530i ještě před 100tis najetými, a údajně není sám. |Dneska si fakt nevybereš.
Šestiválců je ještě celkem dost, jen ve střední třídě (kam patří superb) vymírají, protože je v Evropě skoro nikdo nechce. A nikdo si při dnešních cenách aut nedovolí vyvíjet něco, čeho prodá pár set v lepším případě pár tisíc kousků. O servisovaném BMW 530i s vadným motorem jsem ještě neslyšel, ale stát se to určitě může. Hlavní rozdíl bude v servisu, kde BMW motor vymění bez problémů na záruku a u škodovky (a celého koncernu snad s výjimkou Audi) půjdeš s velkou pravděpodobností na kulanci i v době záruky.
kdybych chtěl šestivál do nižší střední tak jedině Infiniti G37, do střední M37 a nebo M35h. bohužel v dnešní době je to skutečně bída


Ano, mohu potvrdit, coby majitel Infiniti G37 4WD. Je to dobré auto, ale má svých pár ale. Například na to, jak je velké zvenčí, tak do kufru je bída něco naložit, mám verzi s CD mechanikou navigace v kufru, která zasahuje dost nesmyslně do profilu otvoru kufru. Dále - za sebe si nesedne člověk nad ca 180cm. Vzadu je tragicky málo místa (což ale v BMW 3er také, což jsou vlastně dva přímí konkurenti v odovídajících motoritacích). Nelze zobrazit údaj o rychlosti na navigaci - toto nechápu a mám dojem, že konstruktér musel být notně pod nějakou návykovou látkou. Ovládání BC je také dost - ehm, nelogické, resetovat údaje o km, spotřebě a níjezdu se musí 2 různými tlačítky, prostě palubní dyzajn elektroniky je unterhunt.
Ale v čem auto dostává jednoznačně plusy, jsou jízdní vlastnosti podvozku, řízení, brz a zejména motoru. Pravda, 3,7 nebude jezdit za 6/100, ale dynamika za těch 9-10 litrů stojí, při 12 už člověk přetéká emocemi z jízdy Jo a ještě xenony-svíčka svítí v noci líp...

Jinak G37 a zejména 4WD verze je slušný kompromis mezi cestovním autem (uvnitř je velmi tiché, komfortní), ale dokáže být i pěkně jedovaté. Navíc, protože Japonec, nestojí jako ojetina nesmysl, jako konkurent BMW.
reagovat
elza
počet příspěvků15
datum registrace23.06.2012
Středa 06.08.2014 22:28, 607
ak môžem prispieť so svojimi skúsenosťami s 607, 2,2 HD, r.v. 2004, 6 st. manual, i:/kupovaná na SVK, mam ju vyše 9 rokov

Dnes má okolo 455-460.000 km, spojka, 2-hmota, vstreky pôvodné, spotreba pod 6 litrov, udržba prakticky nulová, na P 406 2.0 HDi 66 kw, 2000 r.v, kupovana nova, je cca 500.000 a až na 1 kus žhaviča je na motore VSETKO pôvodné, aj spojka, kedže som mal aj 405 TD, 1,8, 1,9 TD, 306 1,9, 106, 206 benzíny, okrem nich japonské benzíny, nemecké diesle + benzíny, stredná a vyššia stredna trieda, aj X5, 2007 by sa našla, resp. 1 "Talian" na pritrafil..., dovoľujem si tvrdiť, že 607 sa bud vydarí..., to je vtedy, ked pri PRVOM väčšom probléme, napr. pri 180-200.000 km sa vymení FAP, podľa vyrobcu..., vtedy bude vrčať dalších 150-200.000 bez problémov, resp. odíde smímač referenčných tlakov a nejaké maličkosti....


...., alebo: ked to kúpi nejaký zúfalec, ktorý chce "ušetriť", vykuchá FAP a elektronika sa po čase zblázni a motor je KO.

Odchádzajú el. okná..., padajú...NEMECKY šmejd, na 405-406 ani po vyše 600.000 km,, na nápravu som prvý krát siahol po 300.000 km, 1 x spodný guľový čap, pri 200. 000 km tyčky stabilizátora.

xenony, na rozdiel od BMW nešedivejú, ani ich neleptá voda z ostrekovača, koža je POCTIVA.., ani po skoro 460.000 nie je popraskaná, posledné 2 roky som ju nečistil, ani nedával včelí vosk.

výfuk je stále OK, pôvodný, po vyše 10 rokoch, hrdzavie nápravnica, nikdy som nič nedával na podvozok.

servis je smiešne lacný..., hlavná baterka vydržala 9 rokov, v kufri je pôvodná.

je pravd, že jazdne nemá na BMW 5, či M E.., ale na diaľnici sa šoferuje vééééľmi pohodlne a LEPŠIE ako spomínané BMW, či A 6, A 8, pričom výhľad na dlhú kapotu je upokojujúci..:)

ale W Passat, či X5 vam na diaľnici NEUJDE..., vyskúšané za tie roky xxxx.

Treba dávať pozor, či nebolo búrané, ked sa dá, drať výbavu PACK, 2-ité bočné okná, samostmavovacie VSETKY spätné, samonaklanacie pri cúvaní. el. roletka, svetla s funkciou "home" a podobne.

vadia mi automatické stierače, tie maju Nemci vymakané lepšie, tento tu striera na môj vkus oveľa viac.

šíber je veľmi dobrý, aj pod ním sa zmestí 2 metrový jedinec, sedadlá sú neuveritelne pohodlné, vyše 1000 km BEZ zastavenia nie je problém !

treba si dávať pozor pri nastupovaní, je to nízka limuzínka, občas sa človek neznalý tresne do hlavy.

výhodou je veľa miesta a NIZKA prístrojovka, aj mäkčené plasty prakticky všade.

to sa už dnes nevidí...:(.

treba kupovať po r.v.2005, po facelifte, 2,2 HDI so 100 kw jw nezmar, 2,2 HDi 125 kw už ide lepšie, ale spotrebu som nevedel nejako extra stlačiť, 2,7 je vééééľmi dobrá, ale v OK stave pod 10-15.000 eur sa nedá zohnať, s málo km, mysím.

ak je 2,7 OK...., ste prakticky rovnocenní s BMW 5, či A 6...a cez Nemecko v pokoji a relaxovane prebehnete 170-190 km/h. Známy na nej vytlačil vyše 230 km/h, podľa GPS, zvažujuca sa rovinka..., ale to už bolo NESTABILNE a bolo cítiť, že sa auto "láme", do tých 200-210...úplne v pohode, aj spotreba sa dala urobiť do 8 litrov, samozrejme, nie pri 200...:), tam to už bolo okolo 15, čo je stále smiešne nízka.

Štastnú ruku prajem.
reagovat
eTeflon
počet příspěvků173
datum registrace04.11.2008
Čtvrtek 07.08.2014 04:46, RE: Kecy kecy a jen kecy
to Zdeny60: No asi takto: 205GRD 1,9D cca 10.000km - jako ridic, cca 50.000km jako spolujezdec - rezla a trpela na zadni napravu-motor paradni, 505 2,8i V6 cca 500km jako ridic a cca 3-4000km jako spolujezdec (byla na prodej-svetle modra v automatu cca 8let nazpet), 406 2,0HDi má kamaraduv tata od novoty a moc jsem totho nenaridil tak 200km, jako spolujezdec tak 5-10.000km, ale vzhledem k tomu, ze ma servis, tak jsem byl u oprav. 307 2,0i cca 1000km a ted nedávno ji kamarad zrusil, z boku ho trefil borec v microspanku.

Nerikam, ze jsem odbornik na Peugeoty, ale na vsech se kazila elektrika. Nerikam, ze vzdycky nedojely (az na 505 - tam strasne zlobily relatka na palivove cerpadlo a packa blinkru/zapinani svetel ), ale proste zlobi elektrika. Ja osobne bych si Peugeota nekoupil. Je to jen muj nazor a nikomu ho nenutim.

reagovat
Citroenak
počet příspěvků727
datum registrace13.04.2012
Pátek 08.08.2014 08:58, Motory
Medzi motormi vam chyba 2.7 HDI (nie som si isty, ci nie aj 3.0 HDI). A o motore 2.2 HDI len tolko, ze svojho casu to bol motor roka. Este som na neho nepocul kritiku. FAP ak je vymeneny, co asi bude, vydrzi dnes podstatne viac. Celkovo je to dobre auto. Problemy s elektrikou dnes ma takmer kazde vybavenejsie auto (neratam homeless edition jedneho koncernu, kde je len priprava na autoradio), a nie je problem na youtube najst video horiaceho passatu po skrate elektriky. Tento peugeot ma elektriku riesenu podobne ako moja c5. Jediny problem, co som zatial ja na 9 rocnom aute mal, bola vypalena ziarovka v zadnych svetlach. Jedine, na co si pri starsich peugeotoch a citroenoch treba zvykat, je prevodovka. Ma trochu dlhsie a nepresne drahy. Inak je to auto ako kazde ine (za cenu omnoho starsieho vylietaneho koncernoveho stroja). Problemy s elektrikou su najcastejsie sposobene havarovanym autom..
reagovat
Citroenak
počet příspěvků727
datum registrace13.04.2012
Pátek 08.08.2014 11:56, Nesportove jazdne vlastnosti
Este mi udrelo do oci v minusoch 'nesportove jazdne vlastnosti'.
Neviem si to nejako vylozit, myslite tym, ze sa auto chova nesportovo (podvadza), alebo nebodaj ze to nie je okruhovy special? To auto bolo predsa robene ako pohodlne auto, a nie pretekarske. Vy mate doma urcite octaviu RS...
reagovat
MisoF
počet příspěvků6
datum registrace04.07.2013
Sobota 09.08.2014 00:57, 2.2 HDI
K motoru 3.0i V6 nič? Nevýhoda motora 2.2 HDi je FAP filter? Iné autá nepoužívali FAP? Zaujímavé by bolo porovnanie koľko stojí náhradný FAP filter pre autá PSA, pre koncern a povedzme pre nejakého Japonca...
reagovat
MisoF
počet příspěvků6
datum registrace04.07.2013
Sobota 09.08.2014 01:07, FAP
Akurát som to pozeral priemerná cena nového FAP filtra na Škodovku (2.0 TDI) je okolo 550€ , pre P 607 je to okolo 350 €, Mazda podobne, Toyota okolo 700 €...
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Sobota 09.08.2014 14:23, Automat
Ze zkušenosti v rodině musím varovat před automatem. Vozidlo nemá najeto ani 200 000 km a do automatické převodovky bylo vraženo už několik desítek tisíc a stále blbne. Bohužel podrobnější informace o závadě nemám.
reagovat
elza
počet příspěvků15
datum registrace23.06.2012
Sobota 09.08.2014 22:45, RE: 2.2 HDI
MisoF napsal:
K motoru 3.0i V6 nič? Nevýhoda motora 2.2 HDi je FAP filter? Iné autá nepoužívali FAP? Zaujímavé by bolo porovnanie koľko stojí náhradný FAP filter pre autá PSA, pre koncern a povedzme pre nejakého Japonca...



Neber vážne tieto "autoojetiny"..., autor , ktorý "radí", iba opísal BLABOLY "experta" na všetko p. Vaculíka a ľudia mu to žerú.
2,2 je na svetelné roky PRED slávnymi BMW, má napr. solenoidové vstrekovače, ku ktorým sa vrátilo aj BMW..., FAP je lacný, dá sa ľahko vyčistiť, alebo vymeniť, cca 250 eur plus aditívum.

spotreba oleja..., 0,0005, možno 2-3 x som dolial 1-3 deci, počas 20.000 km, ale aj to iba PO výmenach.

Novinárikovia sa tvária ako majstri sveta, ale v skutočnosti iba OPISUJU jeden od druhého a NEMA ZMYSEL !! sa nejakými "radami" vôbec riadiť.

mám vyše miliona na diesloch od PSA, aj na iných značkách/ celkovo cca 1,7-1,8 mil.ale , také blbuvzdorné motory /až na nepodarok 1,6 s Fordom -Mazdou/, resp. 1,6 benzín od BMW, to je prúser, ako PSA má asi už iba Toyota benzín, či Nissan benzín.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1248
datum registrace08.09.2009
Neděle 10.08.2014 08:16, problém s převodovkou
To, co popisuješ, to není chyba převodovky, ale fatální chyba způsobená trubcem, který do ní začal rejpat. Myslím si, že že šlo o Lojzu z Horní Dolní, který se pustil do něčeho, na co eměl gebíry a výslůedek na sebe nenechal čekat.
Naopak budu tvrdit - opět na základě své vlastní zkušenosti - že automat od PSA je to poslední, co se asi vysype. Ovšem chce to je jednu drobnost - chovat se k tomu jako k automatu se vším všudy. Víc netřeba komentovat. Kolikrát, když vidím, co lidi dělají za zvěrstva s automatem, bych je mlátil trubkou do palice. Holt, co dodat, no?

Jinak plně souhslasím s příspěvkem, co napsal Elza.

reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1248
datum registrace08.09.2009
Neděle 10.08.2014 08:19, RE: problém s převodovkou
Zdeny60 napsal:
To, co popisuješ, to není chyba převodovky, ale fatální chyba způsobená trubcem, který do ní začal rejpat. Myslím si, že že šlo o Lojzu z Horní Dolní, který se pustil do něčeho, na co eměl gebíry a výslůedek na sebe nenechal čekat.Naopak budu tvrdit - opět na základě své vlastní zkušenosti - že automat od PSA je to poslední, co se asi vysype. Ovšem chce to je jednu drobnost - chovat se k tomu jako k automatu se vším všudy. Víc netřeba komentovat. Kolikrát, když vidím, co lidi dělají za zvěrstva s automatem, bych je mlátil trubkou do palice. Holt, co dodat, no?Jinak plně souhslasím s příspěvkem, co napsal Elza.


Jen se zeptám, jak může novinář - ve vší úctě k nim, dávají nam informace- o autě, které měl pár dní v ruce napsat věrohodnou a objektivnější informaci, než tem, co s ním najel 250-300tkm a po dobu 3-4 let?
Informace je dnes třeba silně filtrovat a zamýšlet se nad okamžikem, dky informaci ještě uvěřím a když už poznám, že jde o snůšku kydů.
reagovat
emper
počet příspěvků1
datum registrace10.08.2014
Neděle 10.08.2014 13:59, Motor 2.2i 16V 116kW- nedoporučuji!
Tento motor jsem měl v Citroenu C8 a při 150.000 km se zadřel - navzdory předepsané a vzorné péči.
Začal jsem zjišťovat proč a z více stran mi bylo sděleno, že se to stávalo docela často. Jeho spotřeba i výkon byly o.k. Bohužel sehnat tento motor za rozumné peníze mi trvalo 4 měsíce + spousta problémů s elektrikou po jeho výměně, takže běh na dlouhou trať...
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1248
datum registrace08.09.2009
Pondělí 11.08.2014 13:55, RE: Motor 2.2i 16V 116kW- nedoporučuji!
emper napsal:
Tento motor jsem měl v Citroenu C8 a při 150.000 km se zadřel - navzdory předepsané a vzorné péči.Začal jsem zjišťovat proč a z více stran mi bylo sděleno, že se to stávalo docela často. Jeho spotřeba i výkon byly o.k. Bohužel sehnat tento motor za rozumné peníze mi trvalo 4 měsíce + spousta problémů s elektrikou po jeho výměně, takže běh na dlouhou trať...


I to se bohužel může stát - je to jednak jen stroj a hlavně, vyrábí ho člověk, tvor omylný.
Přesto stojím za svým tvrzením,l že ve srovnání s mnoha jinými dýzly zejména německé provenience patří HDI k tomu nejlepšímu.
A o tom, že by se pravidelně HDI zadíraly, slyším prvně až tu a od vás.
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Pondělí 11.08.2014 14:07, RE: problém s převodovkou
Zdeny60 napsal:
To, co popisuješ, to není chyba převodovky, ale fatální chyba způsobená trubcem, který do ní začal rejpat. Myslím si, že že šlo o Lojzu z Horní Dolní, který se pustil do něčeho, na co eměl gebíry a výslůedek na sebe nenechal čekat.Naopak budu tvrdit - opět na základě své vlastní zkušenosti - že automat od PSA je to poslední, co se asi vysype. Ovšem chce to je jednu drobnost - chovat se k tomu jako k automatu se vším všudy. Víc netřeba komentovat. Kolikrát, když vidím, co lidi dělají za zvěrstva s automatem, bych je mlátil trubkou do palice. Holt, co dodat, no?Jinak plně souhslasím s příspěvkem, co napsal Elza.


Jestli ono to nebude tim, ze to neni zadny "automat od PSA", protoze vsechny HDM automaty v Peugeotech jsou japonske Aisiny.
reagovat
bulawaio
počet příspěvků62
datum registrace18.06.2013
Pondělí 11.08.2014 15:19, RE: Motor 2.2i 16V 116kW- nedoporučuji!
Zdeny60 napsal:
emper napsal:
Tento motor jsem měl v Citroenu C8 a při 150.000 km se zadřel - navzdory předepsané a vzorné péči.Začal jsem zjišťovat proč a z více stran mi bylo sděleno, že se to stávalo docela často. Jeho spotřeba i výkon byly o.k. Bohužel sehnat tento motor za rozumné peníze mi trvalo 4 měsíce + spousta problémů s elektrikou po jeho výměně, takže běh na dlouhou trať...
I to se bohužel může stát - je to jednak jen stroj a hlavně, vyrábí ho člověk, tvor omylný. Přesto stojím za svým tvrzením,l že ve srovnání s mnoha jinými dýzly zejména německé provenience patří HDI k tomu nejlepšímu. A o tom, že by se pravidelně HDI zadíraly, slyším prvně až tu a od vás.


Kolega mluvil dle nadpisu o benzínové 2.2i
reagovat
MisoF
počet příspěvků6
datum registrace04.07.2013
Středa 13.08.2014 19:48, Re elza
Presne preto som reagoval, neviem veľmi porovnať PSA motory s inými, jazdili sme okrem nich doma ešte s dvoma Fiatmi (nafta/benzín) a spokojnosť. Ani s 2.2 HDI veľa skúsenosti nemám (pár desiatok km)... Ale ak novinár od stola odpíše motor kvôli FAP filtru, ktorý dnes majú hádam všetky nafty tak mi to príde hrubo neprofesionálne... To môže rovno napísať že je zlý, lebo z neho ide dym po naštartovaní. Mimochodom, všimol som si napríklad, že môj 16 ročný td motor od PSA dymí (ak vôbec) oveľa menej ako vačšina rovnako starých áut, a to nielen koncernových a to má najmenej 270 000...
V tomto článku stačilo záujemcu odkázať na prebiehajúcu diskusiu, kde som našiel oveľa lepšie a dôveryhodnejšie informácie ako v článku. Kvôli tajto diskusii tu chodím...
reagovat
spolkmic
počet příspěvků1
datum registrace20.10.2014
Pondělí 20.10.2014 19:30, Peugeot-607/22hdi135platinium
Já si nemohu stěžovat, dosud jem lepší auto neměl.
Jukněte se sem jaký je to fešák
http://x2t.com/Peugeot-607
reagovat
free78
počet příspěvků300
datum registrace19.09.2008
Úterý 21.10.2014 10:11, RE: Peugeot-607/22hdi135platinium
spolkmic napsal:
Já si nemohu stěžovat, dosud jem lepší auto neměl. Jukněte se sem jaký je to fešákhttp://x2t.com/Peugeot-607


Což o to, na fotce pěknej, ale mě by třeba HNED zarazilo, jak může mít diesel v autě vyšší střední třídy najeto po 9 letech provozu jen 118tkm.
Podle mne jde asi spíše o stočeninu s "resetem" km na universální prodejní bazarní údaj.
reagovat
SpykeR
počet příspěvků16
datum registrace07.02.2020
Pátek 07.02.2020 01:53, Obecná informační iluze
Dobrý den, vím že už je to starší příspěvek, ale dovolte mi oponovat prakticky ve všem. Ve spoustě věcech záleží na tom co od toho čekáš. Za předpokladu že si vybiras takovýto typ vozu, předpokládám, že to asi nechceš do města a auto bude jezdit delší vzdálenosti. Ono samo o sobě 15 000 km ročně vypovídá pouze o tom že najedes málo, ale vůbec mi to neřekne jestli krátké trasy nebo dlouhé. A proč to vlastně píšu. Hanite tu 2.2hdi aniž byste si o ni cokoliv zjistili. Obecně vzato, VSECHNY motory PSA v Peugeotu mají cca o 0,5-1l nižší spotřebu než ten samý motor v citroenu a je to dáno hardwarem RJ, nikoliv jejím softwarem jak si mnozí myslí. A FAP filtr(filtr pevných částic) umíme okolo 4000 Kč a s aditivami a práci do 8000kc. A další podstatná věc je, že od roku 2002-3 měli 2.2Hdi druhou generaci ADGO a FAP vydrží 160000km a aditivacni jednotka si hlásí sama stav nízké hladiny nezavisle. Prakticky u všech PSA motorech je údržba DPF systému mezi ostatními značkami mezi nejlepšími. U tohoto modelu je později i automaticka převodovka, její údržba je podstatně levnější než spojka. Ano přiznávám že dvouhmota je drahá a nezbytná, těžké auto a síla motoru, spíš ne-síla, výdrži spojky taky moc nepřinese. 2.2Hdi opravdu není závodník a jedinou nějakou vadu, obsac proletlo těsnění pod hlavou, ale není to až tak časté, jinak motory vydrželi 500k km a pořád běželi. O řádek dále, motor 2.7Hdi, 130k km v průměru a děláš zadní hlavu, dovedou zaklepat na klice a to je nepravidelné. Polomotor za 90000kc nechceš, obloukem vyhnout. Co dál, benzín 2.2i...no tuto recenzi máme nahoře, tu už sme viděli a v podstatě s ní souhlasím. Ale rozhodně bych to ne-nazýval ekonomickým motorem, 11l oproti 6,5-7l je rozdíl. U 3.0i je to ale zcela jiné kafíčko. Její spotřeba na pražské taxislužby okolo 9l a s automatem. Určitě počítej ale s dražší cenou rozvodů, zlobí občas termostat, a musíš k tomu motoru přistupovat s úctou. Je to silné srdce ale nesmíš mu dát pod ocas za studena, musí se prohřát ač je to velký motor překvapivě rychle topí. Dělali 2 verze těchto V6 a to o výkonu 152kw a 170kw, obě jsem zkoušel, taxi bylo 170kw, 152kw jsem měl v plynu a tam byla spotřeba 12,5l plynu a cca 9,5l při jízdě na benzín, obě v automatu. No plyn, na rovinu, nepoznáš to na tom a opravdu hodně ušetříš. Musíš se starat a on vydrží 500k km taky. Svíčky jsou drahý, musíš dát iridiove. Ale celkově bych já osobně bych doporučil benzinovou V6. Jen si ale při výběru nech dobře zkontrolovat jestli ten motor někdo honil za studena, to se totiž projevuje tím, že se zkrouti víka na hlavách, hlavně zadní, a uniká prez ne olej. Ten pak zatopi časem zapalovací cívky, právě proto odcházejí. Stejně tak trpí i ten automat, kvůli hustému oleji se vydre olejové čerpadlo. NIKDY NEDÁVAT ZA STUDENA. A pro doplnění, automaty jsou tam 4HP20, výborný 4 kvalt který má poruchovost nízkou. Již zmíněný japonským aisin to AM6, které má 6 rychlostních stupňů, se montovalo až v roce 2005-6 a v roce 2006 se začali objevovat první 2.2Hdi byturbo se 125Kw. Pro mě osobně, mám 3 byturba s najezdama 550k 260k 405k a tatuv krasavec se 147k km. Bez problémů. Je jich ale málo a podstatně dražší na pořízení, ale vydrží. Manuál jsem dělal spojku ve 350k km a to jen proto, že se porouchalo spojkové prasátko (cca 200k km taxi Praha) spojka by ještě něco dala. Byturba mají zesílenou dvouhmotu. Automat vydržel 405 tisíc. Pokud ještě někdo shání 607 nebo citroën c5 tak motorizace které bych já doporučil:
3.0i V6
Dražší údržba, a mezi plusy lepší výbava a spotreba je nižší, což z části srovnává celkové provozní náklady srovnatelné s 2.2i
2.2Hdi
Výdrž a spotřeba dobrý, ale já moc nemusím tyhle líný motory, ale rok 2004 s automatem asi jo.
2.2Hdi byturbo
Nejnižší provozní náklady, nebrat v automatu, ve městě jsi na 9,5l, manuál jezdí okolo 7,5l

Nic jiného do 607 nebrat. Jo a kufr v zimě opravdu neotevres, jediná cizí vestavba co schvaluji - dodělat dálku na otevření kufru, to tlačítko v nule (607) je zákeřný. Toť za 12 let zkušeností s jejich opravami.
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.