anonym napsal:
pokud nejste závodník a při vaši volbě motoru 1.9D asi nejste.Tak je to dle mě dobrý motor.Sám jsme najel s renaultem Kango 1.9D za 6let 380 tis a až na běžné opravy motor držel.Moc to nejede,předjíždení asi jako se Š120, jen z kopce či s rozmyslem po rovince.Spotřeba okolo 5,5-6L.
Tak že bych se této motorizace nebál.A jediná slabina je jen nízký výkon.
Jj, podobné zkušenosti mám s P. Partner v 1.4, s kterým jsem ve firmě 2 roky jezdil. Hlavní nevýhodou byl slaboučký motor, kontrolka airbagů skutečně blikala nebo svítila snad pořád, tak jak je psáno v recenzi a ani v servisu toto nebyli schopni odstranit. Po sklopení zadních sedaček nabízí vůz skutečně velký prostor, ale stačí jej naložit třeba paletami (prázdnými)a zadek okamžitě taháte po zemi, takže na těžší materiál, zboží, raději skutečnou dodávku, pro rodinné potřeby ale jistě ideální-dostačující. Měli jsme model se "zadními" dveřmi výklopnými směrem nahoru a jak jsem slyšel, je oblíbenější ( u některých řidičů) z důvodu poskytnutí jakési stříšky, při zastavení na odpočívadle a případné svačince "za zádí" vozidla:) Značkové servisy nedoporučuji, hodina práce se pohybovala okolo 800,-Kč za hodinu a že nám v případě oprav těch hodin vždy napočítali:))) Jinak z poruch nebylo snad nic extra vážného, když připočteme skutečnost, že jakožto s firemním vozidlem se s autíčkem nikdo nemazlil. Až časem a po najetí asi 150 tisíc km na sebe začala upozorňovat ložiska na přední nápravě, dále se dělala výměna zadního dílu výfuku a odešlo jakési čidlo tlaku paliva (za 4tis.Kč). Za menší nevýhodu ještě považuji umístění rezervy pod vozidlem, ale to je u Peugeotů klasika, jde asi jen o zvyk. Přeji šťastnou ruku při výběru.