0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaký je ojetý Peugeot Partner nebo Citroen Berlingo?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla, francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.09.2008 11:16, RE: 1.9D
anonym napsal:
No jasně že rezerva vevnitř má jen samé výhody. Není totiž nad to, když musíš při defektu vyskládat obsah kufru na krajnici (a pokud bys měl v dodávce paletu se zbožím, cháchá!), a potom to píchlé špinavé kolo hodit dovnitř mezi ty věci. Vůbec nejlepší to je, když se to stane v/po dešti, to je pak ten nejvječí orgáč ;o) Zatímco rezerva pod autem má tu obrovskou nevýhodu, že je stejně špinavá jako ostatní kola.

Jack
Nejprve děkuji za označení "hloupý čtenář", inteligentní pane řidiči:) Ale s vozidlem jsem jezdil 2 roky a naštěstí jsem rezervu potřeboval jenom jednou, ale i tak to byl boj a vozidlo se muselo stejně vyložit, aby jste se dostal k heveru uloženém v pravé boční "kapse" . Dále je zde velice nešikovně vymyšlený způsob nasazování kliky do výřezu v závitové tyči, kterou "klec" s kolem uvolníte a pokud je tyč zarezlá, často k ní napadá špína- do závitů, tak to je potom opravdu na zbláznění. Je mi jasné, proč toto Peugeot dělá...rovná podlaha...konstrukce, povaha, vozidla atd., ale z hlediska pohodlí jistě nic extra. Ale to samozřejmě nepovažuji za důvod, proč si toto auto nekoupit a nechápu vaši afektovanou reakci :)))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.09.2008 11:19, RE: 1.9D
anonym napsal:
Nejprve děkuji za označení "hloupý čtenář", inteligentní pane řidiči:) Ale s vozidlem jsem jezdil 2 roky a naštěstí jsem rezervu potřeboval jenom jednou, ale i tak to byl boj a vozidlo se muselo stejně vyložit, aby jste se dostal k heveru uloženém v pravé boční "kapse" . Dále je zde velice nešikovně vymyšlený způsob nasazování kliky do výřezu v závitové tyči, kterou "klec" s kolem uvolníte a pokud je tyč zarezlá, často k ní napadá špína- do závitů, tak to je potom opravdu na zbláznění. Je mi ...
...a pozdravujte kolegu:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.09.2008 11:27, RE: 1.9D
anonym napsal:
Teď jsem opravdu nepochopil, jestli si děláš prdel?

Nebo že by debil?
Buď si dělám prdel nebo jsem debil. Teď už chápeš?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.09.2008 11:33, RE: 1.9D
anonym napsal:
Nejprve děkuji za označení "hloupý čtenář", inteligentní pane řidiči:) Ale s vozidlem jsem jezdil 2 roky a naštěstí jsem rezervu potřeboval jenom jednou, ale i tak to byl boj a vozidlo se muselo stejně vyložit, aby jste se dostal k heveru uloženém v pravé boční "kapse" . Dále je zde velice nešikovně vymyšlený způsob nasazování kliky do výřezu v závitové tyči, kterou "klec" s kolem uvolníte a pokud je tyč zarezlá, často k ní napadá špína- do závitů, tak to je potom opravdu na zbláznění. Je mi ...
Berlingo jsem používal jako auto v práci. Defekty jsem měl snad dva a pokaždé výměna kola proběhla naprosto v pohodě. Ještě jsem v žádném autě s rezervou pod autem neměl problém s jejím vyjmutím a že to byla často auta už něco pamatující. Proti krádeži bych dal na rezervu gumu z vrakoviště s 2 mm vzorkem a žádný čórkař si ji nevšimne.

Motor 1,9D není zase tak špatný a i to předjíždění se dá naučit. Pokud tazatel jezdí v klidu, nemá potřebu všechny před sebou předjíždět a závodit, tak mu bude věrně sloužit. Někdy se ještě kritizují jízdní vlastnosti - já žádný problém neměl. Dá se s tím projíždět prudké zatáčky po 3 kolech a auto drží. Řekl bych, že je to hodně čitelné a nezáludné auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.09.2008 11:34, RE: jedině němec
anonym napsal:
Rudlíku, omluva netřeba, "překlep" udělá každý, a že jsi do množiny "věčných" dieslů (vedle 1.9 TDi 66 kW) zahrnul i (pra)výrobky koncernu PSA je obdivuhodné. Můj respekt patří tobě Muroňi!
Pěkný den Kylie
Kylie! Úplně se rdím! Diesely PSA patřily a patří ke špičce. Francouzská auta se mi designově líbí úplně nejvíc. Nedoporučuju je kvůli nižší spolehlivosti a problémům s elektronikou (na základě svých pracovních zkušeností u jedné franc. značky a na základě servisních zkušeností mechaniků). Ale kdybych teď uvažoval o novém autě, půjdu nejdřív k Citroenu (líbí se mi a má zajímavou cenovou politiku). Ojeté bych však hledal mezi japončíky či právě u VW. Neuvažuji ani o jednom, jsem s Poldinou spokojený a ještě bych jí rád pár let proháněl. Pak stejně dojde ropa...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.09.2008 11:55, RE: 1.9D
anonym napsal:
Berlingo jsem používal jako auto v práci. Defekty jsem měl snad dva a pokaždé výměna kola proběhla naprosto v pohodě. Ještě jsem v žádném autě s rezervou pod autem neměl problém s jejím vyjmutím a že to byla často auta už něco pamatující. Proti krádeži bych dal na rezervu gumu z vrakoviště s 2 mm vzorkem a žádný čórkař si ji nevšimne.

Motor 1,9D není zase tak špatný a i to předjíždění se dá naučit. Pokud tazatel jezdí v klidu, nemá potřebu všechny před sebou předjíždět a závodit, tak mu bude vě...
věřím, přeju...¨jen nechápu, proč zmíňka o rezervě pod autem někoho ihned provokuje k nadávkám a urážení druhých. Rezerva je pod autem a to je určitě dobré zmínit a vědět:), osobně to považuju za nevýhodu, jinému se to líbí a vyhovuje mu to, já to beru...
Je dobré na toto myslet a v případě "nacpaného" kufru k prasknutí mít hever umístěný třeba pod sedačkou spolujezdce a závitovou tyč udržovat v čistotě a promazanou, pak jistě žádný problém nehrozí. A jak jsem už psal, určitě bych toto při koupi vozidla nezohledňoval...když kupuji auto, tak určitě ne podle umístění rezervy:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.09.2008 12:09, RE: 1.9D
anonym napsal:
věřím, přeju...¨jen nechápu, proč zmíňka o rezervě pod autem někoho ihned provokuje k nadávkám a urážení druhých. Rezerva je pod autem a to je určitě dobré zmínit a vědět:), osobně to považuju za nevýhodu, jinému se to líbí a vyhovuje mu to, já to beru...
Je dobré na toto myslet a v případě "nacpaného" kufru k prasknutí mít hever umístěný třeba pod sedačkou spolujezdce a závitovou tyč udržovat v čistotě a promazanou, pak jistě žádný problém nehrozí. A jak jsem už psal, určitě bych toto při ko...
Já Vás pane kolego nechtěl urazit.
Jen jsem se opět pozastavil na dtím, že to někomu může vadit. Neboť já a ni moji přátelé s francouzskými vozy, nemají s tímto problém. Spíše naopak, všichni to považujeme za drobnou výhodu.Ostatně takové úkony, jako je výměna kola, se dějí opravdu ojediněle. Ještě jednou se omlouvám, pokus se Vás to nějak dotklo. Nabyl jsem patrně neprávem, že se snažíte slepičit názor novinářů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.09.2008 12:10, RE: jedině němec
Muroň napsal:
Kylie! Úplně se rdím! Diesely PSA patřily a patří ke špičce. Francouzská auta se mi designově líbí úplně nejvíc. Nedoporučuju je kvůli nižší spolehlivosti a problémům s elektronikou (na základě svých pracovních zkušeností u jedné franc. značky a na základě servisních zkušeností mechaniků). Ale kdybych teď uvažoval o novém autě, půjdu nejdřív k Citroenu (líbí se mi a má zajímavou cenovou politiku). Ojeté bych však hledal mezi japončíky či právě u VW. Neuvažuji ani o jednom, jsem s Poldinou spokoj...
Milý Rudlíku! To s tou ropou bych nebrala ta vážně, to je jen taková hra pro "masy". Už jsem ve vyhnanství na této planetě přeci jen pár let a co si pamatuji, vždy byly zásoby ropy na přibližně třicet let. Ano, auta se určitě budou dále posouvat k hybridním modelům a určitě se dále posílí segment malých nízkospotřebových vozů, ale důvodně se domnívám, že v dobách kdy MY dva se v prach obrátíme, světové zásoby ropy budou odhadovány na ... cca 30 let.
Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.09.2008 12:20, RE: 1.9D
anonym napsal:
Já Vás pane kolego nechtěl urazit.
Jen jsem se opět pozastavil na dtím, že to někomu může vadit. Neboť já a ni moji přátelé s francouzskými vozy, nemají s tímto problém. Spíše naopak, všichni to považujeme za drobnou výhodu.Ostatně takové úkony, jako je výměna kola, se dějí opravdu ojediněle. Ještě jednou se omlouvám, pokus se Vás to nějak dotklo. Nabyl jsem patrně neprávem, že se snažíte slepičit názor novinářů.
Je příjemné vidět, že se tu vracíme do sluníčkové a smajlíkové atmosféry. Věřím, že Vy a Vaši přátelé s francouzskými vozy máte úplně jiné starosti, než kde máte uložené náhradní kolo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.09.2008 12:38, RE: jedině němec
anonym napsal:
Milý Rudlíku! To s tou ropou bych nebrala ta vážně, to je jen taková hra pro "masy". Už jsem ve vyhnanství na této planetě přeci jen pár let a co si pamatuji, vždy byly zásoby ropy na přibližně třicet let. Ano, auta se určitě budou dále posouvat k hybridním modelům a určitě se dále posílí segment malých nízkospotřebových vozů, ale důvodně se domnívám, že v dobách kdy MY dva se v prach obrátíme, světové zásoby ropy budou odhadovány na ... cca 30 let.
Kylie
Ono je to tak že je spousta ložisek ve kterých se nevyplatilo těžit dokud byla ropa za 20USD/barel, ale při nynějších cenách už ano, a je jich více než dost. Tudíž nemám strach že by pro naše benzínové šestiválce došlo krmení.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.09.2008 16:04, dobré auto
Mám služební partner 11/2003 nové . Teď najeto 212 000 . Na autě se nemá co pokazit poněvadž je bez výbavy . Motor 1,4 benzín . Krom bežných servisních prohlídek a doplnění kapalin a výměny rozvodů , se opravoval pouze výfuk a přední tlumiče , pružiny a tyč stabilyzátoru . Vždy na doporučení jako prevence . Což na našich silnicích je je asi nutnost . Jediná vážnější závada byla nefunkčnost sepnutí ventilátoru u chlazení kdy i značkovému servisu chvíly trvalo než našel závadu / špatná část kabelu / . Závěrem auto není luxus a závoďák ale účel plní dokonale . Doporučuji .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.09.2008 20:46, RE: jedině němec
anonym napsal:
Kylie nikdy nezklame...
Ne, vždy mě natáhne, když vidím ty jeho "řeči"...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.09.2008 02:54, v poho
jooo, Berlingo 1.9D 51kw, jsme v práci taky kdysi měli. Byť já s tím jel jen párkrát. Strach z posměchu z užitkáče není na místě !!! Dokud není bílý, tak mě příměr zásobování ani nenapadne. Ve městě to bylo neuveřitelně obratné, na dlouhé cesty se ale taky dalo. Jen při dálničních rychlostech nebylo prázdné auto směrově moc stabilní. A ten 1.9D 51kw měl slabou akceleraci. (v novém Berlingu máme už 1.6HDI 55kw a je proti tomu velmi pružný). Ale nějaké dálniční stoupání udržel zatížený statečně i starý, jen ta akcelerace. Sezení trochu vzpřímené, ale místa dost. Celých 300tkm než šel pryč to kupodivu přežilo +- dobře. Obavy že raději smrt než frantíka se tentokrát nenaplnily. Dle knihy jízd vyšla průměrná spotřeba za celé roky 6,5L , ale byl velký podíl města. Ze zkušenosti doporučuji vytrvat a chtít aspoň jedny zadní boční dveře! Dříve jsme neměli a na novém už máme a věc k nezaplacení. Ze zadních je lepší dvoukřídlé doboku, než jednokřídlé nahoru. I když je pak přes prostřední zrcátko horší výhled. Jezdí se s tím ale celkem příjemně. Vyšší vzpřímený posaz dává trošku pocit malého SUV. Středně velkých předmětů se tam dá nastrkat fakt naprosto neuvěřitelné množství !!! Že kdejaké větší kombi byť s papírově stejně velkým kufrem hadra. Suma sumárum, v dané třídě náhodou sympaťák.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.09.2008 08:20, RE: v poho
Ráďa napsal:
jooo, Berlingo 1.9D 51kw, jsme v práci taky kdysi měli. Byť já s tím jel jen párkrát. Strach z posměchu z užitkáče není na místě !!! Dokud není bílý, tak mě příměr zásobování ani nenapadne. Ve městě to bylo neuveřitelně obratné, na dlouhé cesty se ale taky dalo. Jen při dálničních rychlostech nebylo prázdné auto směrově moc stabilní. A ten 1.9D 51kw měl slabou akceleraci. (v novém Berlingu máme už 1.6HDI 55kw a je proti tomu velmi pružný). Ale nějaké dálniční stoupání udržel zatížený stat...
Čau Ráďo, se vším souhlas, až na tu bílou barvu. I když to vlastně není barva, patří k nejmódnějším. Já vím, srovnávat bílého Partnera s bílou Q7 nebo X5 je úsměvné, ale proč ne...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.09.2008 15:49, RE: v poho
Pepe napsal:
Čau Ráďo, se vším souhlas, až na tu bílou barvu. I když to vlastně není barva, patří k nejmódnějším. Já vím, srovnávat bílého Partnera s bílou Q7 nebo X5 je úsměvné, ale proč ne...
já přemýšlím nad takovýmto typem auta pro tahání karavanu ( kvůli lepšímu obtékání vzduchu ), máte někdo osobní zkušenosti. Pro mojí představu, kolik má ten Partner v "D" vlastně na kouli a krouťák??? A kolik má celkovou hmotnost ??? Díky za info, třeba i na [email protected]
reagovat
TOMÁŠ
počet příspěvků1
datum registrace03.06.2023
Sobota 03.06.2023 16:30, Partner 1.9D
Zdravím, tak mam R.v.2000 1.9 D koupil jsem ji po důchodci asi s 150tis najeto před 5let,za 54. Cca první oprava před technikou /výfuk brzdy svíčky,...auto dlouho stalo cca rok před koupí což nebylo asi úplně dobrý...oprava okolo25. ALE za 5let provozu opravy a servis do 3.5tis ročně.vcetne výměny oleje. jezdím do lesa ,opravuju chalupu ,vozím náklady (dřevo_15m na zimu rocne, vcely ,stavební material) skoro denne v provozu ,auto nešetři nic. S závěsem tahám i paleták s uly. (1.6D Felicie to nedala.)používám tohle auto 23lete a jednoduší blbuzdornejsi auto na člověku,který umí jen řídit.Idealni. Dovolená v Rusku cca 15000km bez poruchy .Sežere cokoli v létě zelená nafta ,beru nejlevnější benzinky ,Praha provoz cca 8.5l dálky okolo 5.5...nikdy není prázdné.Neni to krasavice ale dobrý pracant.Mam zkušenosti Forman ,Felicia,Lada,Buchanka, Niva. Na práci i do města, pro rodinu za mě dobrá volba.
reagovat
kristian2
počet příspěvků273
datum registrace31.03.2015
Sobota 17.06.2023 20:22, peugeot
partner nebo berlingo to je v podstate jedno. mel jsem dva peugeoty 1,9 dalo by se rici že to bylo celkem spolehlive krome delali se kineticke klouby oba a chtela polecit zadni naprava jinak spojka tlumice puvodni na tachometru to melo 450 000 a troufnu si řict že to bylo urcite stocene dojelo to na vstrikovaci čerpadlo a jelikoz to melo uz prorezlou diru pod nohama slo to do šmelcu. dalsí 2009 1,6 hdi 55 kw najezd 380 00 motoricky uplne v pohode podvozek je ponekud vyhrkany pri 270 000 jsem delal spojku a dokonce mi jde i klimatizace, mam to vyloženě jako bordel auto na baraku na dojeti zatím to jezdi. o spotřebni materialu brzdy ci alternator rozvody ložiska a podobne se snad nemusime bavit,
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.