petr napsal:
Megana jsem měl, byl to sedan v plné výbavě, motor 1,6e. Mechanicky v pohodě, ale srala se elektrika. Třeba jsem projel při prvnim sněho marasem a svítilo abs. Poslušně jsem jel do servisu a tam mi řekli at to neřešim ,že to na jaře zhasne.Pak teklo do řídící jednotky konektorem, je tam blbě na blatníku. Oprava za 50kč/oplácání silikonem/ ale než na to u rencka přišli tak 3 návštěvy za cca 10tis. dohromady. Jinak prasknul svod u výfuku-nové 5tis, na vrakárně podpultovka za 2500. Ale auto pohodln...
Zdravím, stejná skušenost. Měl jsem klasika 97, 1.6 66kW. Při prodeji nájezd 280tis. Pro mě pohodlné auto. Jen mi se mi kromě elktriky i trochu více srala mechanika, Prasklý sběrač vyfukového potruví (4x) Po třetí výměně v servise tvrdili, že se přehřívá, kvůli krytu, který je nad ním, tak jej vystřihli. Po této úpravě ( v autorizovaném servise) mi chytla na dálnici za Frankfurtem protihluková izolace. Naštěstí jsem měl hasičák. Katalysátor mi měnili 3x. Zjistil jsem, že po delší cestě po dálnici se natolik asi zahřál, že pak v něm praskla přepážka. Dále mi dvakrát měnili vnitřní silentblok na motoru. Auto při skrutu vrzalo, než na to přišli tak oprava 14 tis a 3 návštěvy. Dále s e mi podařilo po 4 letech vyreklamovat vadu karoserie. Prorezivěné dveře a vnitřek kufru. Je sice pravda, že to byl boj, protože bobiš měl v té době najeto 230 tis, ale nenašli nic. Chlapík v servise mekotal a až jsem začal vyhrožovat DASkou, tak zklapnul.Jinak ještě odcházelo centrální zamýkání, zadní ložiska. Spotřeba za celou dobu 6,8. Píšu el knihu jízd, kde mám veškeré náklady, servisy a pod. Za těch 5 let byl servis za 173 tis ( včetně výměn pneu, garanček a těchto pár vadiček)
Dá se říct, že kdyby vymakali ty konstrukční vady, tak by to bylo dobrý pohodový auto. A možná změnit servisní síť. Na frantíky jsem nezanevřel teď mám 407 SW, najeto 243 tis a zatím mě kromě garanček, pneumatik a výměny steračů nepotkalo nic.
A jinak navrhuji zrušit nicj ZIGI, stejně se tu všude jen hádáte.