anonym napsal:
Megan je celkem fajn, především díky bezpečnosti, akorát nechápu ty nářky na jistotu v zatáčkách u frantika vs. koncern...? Svezl jsem se už mnoha frantiky ( starší modely jako megan, clio, 306, laguna, 106, atd.) a ta jistota mě teda snad nikdy nepoznamenala, spíš naopak. A právě u koncernu ( fabie, octavie atd.) mi přijde, že sedí jako stonožky. Mají přesný tvrdý podvozky. Kdežto ty starší frantici mi přijdou jako žvejkačka...různě se kroutí atd. Je teda pravdou, že co mi přijde pod ruku, tom...
Výčet fr. vozů, které jsem měl, nebo mám ve firmě:
P. Boxer, r 1996, koupen jako ojetý, vylítaná popelnice. po poč. investici - brzdy, tlumiče, výfuk, chladič, rozvody atd výměna motoru 1x, po 1/2 roce nová hlava - auto jaksi bez vody nevydrželo jet dál než 5 km. Jestli za to mohlo auto, nebo šofér, nechám na posouzení.
P. Boxer, r 1998, kupován nový, dnes cca 280 tKm. Mimo spotřebák jen výměna spojky ve 180 tkm, 2x hadice od turba. Samotné turbo původní.
P 406, 1999, kupován jako ojetý, při 200 tkm výměna zadního náboje, repase ruční brzdy, tyčky na víceprvku, výměna 1.dílu výfuku. Dalších 50 tkm bez investic.
P 306, 2001, kupován nový, dnes 150 tkm, mimo spotř. věcí výměna spojky a kontaktu od airb. pod sedadlem řidiče (150Kč). Výfuk zavařen, původní.
P 307, 2004, kupován nový, dnes 39 tkm, výměna tyček stabilizátoru - participace dovozce.
C 5, 2008, kupován nový, 13 tkm, bez závad - to by ještě scházelo.
Asi jsem hloupej, že se furt držím takovejch šrotů, ale mě se ta auta tak líbí.... Ne, vážne. Nejsou to jediná auta ve firmě, ale z hlediska pořizovacích cen a provozních nákladůse v žádném případě o provar nejedná. A i kdyby jo, vydělám si na něj sám, po odpůrcích fr. provenience nebudu požadovat žádnou finanční pomoc. Tudíž si do toho asi moc nenechám povídat.
Jo, další auto by mohlo být 308 SW 1,6 THP (neplést s HTP
)) 150k....