anonym napsal:
v roce 2000 jsem kopul 405 z 95. Od prvního majitele, nalítáno poctivných a "jeho" servisem doložených 106 tkm. Teď mám najeto 256tkm. Já už nikdy v peug. servisu nebyl, jezdím ke známemu. Opravy: manžeta na servu (cca 100,-), dále asi v 150tkm jeden čep!, dále ve 170 druhý čep, a vrzající tyčka stabil.-výměna (celý asi 600,-), ve 190 zadní díl výfuku (1700,-), později tyčka stbl. na druhé straně. Ve 240 střední díl v. Katal. je origo, zatím scela OK, na STK jsem nechal poctivě měřit. Dále jeden...
Já měl také 405, dokonce také 1,8 benzin LFZ, a byl jsem s ním nadmíru spokojen. Také nevybírám auta dle značek, ale spíše rozumem. Bohužel po přesedlání na forda už jen lituji, že jsem "pažouta" prodal. Teď mám mondeo2, 1,8 benzin a spotřeba je šílená-kolem 9 méně to prostě není schopno jet, jízdní vlastnosti se mně zdají zhruba stejné, prostor je ok, ale vše ostatní je proti pežotu úplný propadák. A to nemluvím o 406 2,2 HDI-kdo se jednou projel, už měl nový sen.