anonym napsal:
Pán inženýr se asi spletl. Náraz patrového autobusu na 70km dálnice D1 ne v 70km/h....
Jinak nic proti Twingu, taky jsem ho kdysi chtěl.
On i ten naraz Felicie v 50 by auto taky asi tezko odjizdelo, urcite bych se minimalne s nim bal jet, protoze nevite, co se pri narazu poskodilo, muze vam unikat brzdova kapalina, nebomit pockozenou elektroinstalaci, ktera se treba vyzkratuje pri prejezdu nejake nerovnosti cestou do toho servisu. Jinak nerikam, ze Twingo je spatne auticko, ale ze by vzdycky vsichni byli zraneni a nepojizdni a Twingo vesele jelo dal? Takova astra i ty prvni modely, stejne asi jako BMW na tom urcite s bezpecnosti neboudou hure, Uplsne stara astra asi stejne, novejsi astra, urcite lepe a BMW melo vzdycky vlemi tvrde kastle, byl to vzdycky takvoy maly tank na kolech, nikdy nedelali narazove testy, ale nikdy taky nemeli vazne problemy. A autobus? Mozna ze jel 70km/h nez zacal brzdit, ono naraz v 70 si lide mysli ze primo to probehlo v 70, ale nikdo uz moc nebere v potaz, ke zady brzdi a finalni tuknuti je treba 30 km/h, ono to je hodne subjektivny rana se zda strasne velka. Napriklad kdyz jsme meli jeste astru cekal jsem u benzinky, ktery stojan se uvolni, z parkoviste couval clovek, co mel na zadnim okne psa a neivdel me a tuknul do me, rana to byla slusna, a pritom jel pomalinku, ale za to bez brzdeni, a byl jen promackly naraznik a praskly svetlomet, podle narazu by clvoek cekal vetsi skodu