anonym napsal:
Dobry den,
pracuji pro SAAB od roku 2003, coz neni mnoho oproti nekterym ceskym firmam, ktere se SAABy zabyvaji i 20 let. Ale urcite vykyvy jsem zaznamenal. Napr. jezdnoznacne spolehlivejsi je nova 9-3 od r.03 nez 9-5 od r.97, je to s kupodivem, kdyz si vezmu, ze se tento model vyrabi uz 10let, ale je to tak. Motoricky jsou tato auta (9-3) temer bez poruch, semo tamo se objevi nejaka drobna elektronicka zavada, ale nic takoveho, ze by Vas auto nechalo viset na ceste. Co mne nejvice zarazilo bylo...
Pane Hollein, já nestačím žasnout.
Za prvé - problémy s turbem u aut z dovozu. To nám jako chcete namluvit, že v západní Evropě si lidi kupují nového Saaba a pak mu dají horší servis, než v ČR ? Já bych řekl, že to je naprosto průstřelný argument.
Za druhé - jak dlouho u Vás servisuje auto průměrný kupec nového Saabu ? Já bych řekl, že při pohledu na ceníky leda po dobu trvání záruky.
Za třetí - kolik těch aut prodáte, abys e z toho vzorku dalo něco soidit ? Já bych řekl že velmi málo.
Za čtvté - nemůže samotřejmě chybět narážka na domácího výrobce. Oktáviií 1,8T tady jezdí mraky a pochopitelně tomu úměrně najdete dost příkladů, že někdo odrovnal turbo už po 100 tisících. Nás ale nezajímá absolutní, ale relativní četrnost. Máte k tomu nějaká čísla nebo věrohodné údaje a nebo hlášky typu jeden automechanik povídal ?
A za páté, kdyby Váš servis byl hoden toho jména SERVIS, tak ty tepelné štíty montuje dávno taky. Bohužel jsem nucen konstatovat, že tak jak se prezentujete to vypadá, že spíš prodáváte tzv. leštěné prdy.