0
zpět
 

diskuze k tématu: Saab 9-5 - Moderní technika zklamala spolehlivostí

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, ostatní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 29.12.2007 16:03, RE: Bludy
anonym napsal:
to jsou teda kydy!
Kydy?
Když vezmu v úvahu, že servis ve zkrácených intervalech byl prováděn na důrazné doporučení značkového servisu SAAB...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 29.12.2007 16:12, RE: Bludy
anonym napsal:
Víte pane Šmeral, kdyby bylo na mě, tak bych 9-5 nedoporučil ani tomu největšímu nepříteli, to mi věřte. Proč si má někdo kupovat rizikovou 9-5, když třeba BMW mu nabízí mnohem spolehlivější a hlavně lepší auto v podobě řady 5 E39, která na rozdíl od 9-5 má rodokmen a nesnižuje se k tomu používat komponenty takových společností jako je americké GM (nic proti němu, ale Saabu ublížilo), takže jednoduchá opdpověd je. Kupte si 9-5. OK, ale počítejte s tím, že riskujete výskyt drahých a fatálních záv...
Důvodem koupě SAABa pro majitele firmy byl asi tenhle. Pokud chci "něco lepšího":
BMW: dříve nepěkný vzhled, nyní už lepší. Ale image prorezlé káry puberťáka ze sobotní tancovačky se zatmavenými skly a neonem, ta zůstává.
Mercedes: vzhled poněkud okoukaný a image vozu turecké menšiny v SRN.
Takže co koupit?
No, jsou to starosti.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 29.12.2007 16:17, RE: Závěr
anonym napsal:
Co si z toho vzít? Prostě, že nic není černobílé a koupě ojetiny vždy předsatvuje určité riziko, neboť to auto před Vámi zajížděl někdo jiný.
Mimochodem motory Toyoty (konkrétně Yarisu) u nás údajně ničí český sirnatý benzín, který naleptává pístní kroužky
Co je to ten "simatý benzín"?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.01.2008 09:03, RE: Bludy
anonym napsal:
+ věta o chlazení turba vodou a za chvíli věta o olejem vydřeném ložisku turba!
A co je na tom spatne? Chlazeni je vodou, ale loziska jsou mazana olejem, ne? Nebo ssi snad myslite, ze pri otackach tuba je neni treba mazat? A to, ze je turbo chlazene vodou nepomuze, pokud uz je v oleji nejaka necistota nebo olej teplne degradoval...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 26.01.2008 07:30, Spolehlivost je super
Vlastním Saab 9-5 kombi AERO z roku 2002, najeto 282tis převážně po čr, originál motor i turbo a vše, co jsem na sobíkovi měnil je: poslední díl výfuku, ložisko levého předního kola, čidlo teploty motoru a spojku. Nepočítám běžné věci jako svíčky, filtry destičky a kotouče. Na cca 160tis preventivně SDI jednotku. Oleje měním po 13-15tis, doplňoval jsem klimatizaci. Co jsem si ale zvykl je, že po dynamické jízdě nechávám turbo vychladnout, třeba pokud vím, že budu brát benzín - (Shell V-power), tak asi 2km před pumpou zvolním. Vyplácí se to.
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.