i napsal:
Chápu co tím myslíš, ale smutným faktem BMW (a vlastně všech zadokolek) je, že aby něco předvedly musí mít samosvor. Nezašpérovaný podvozek zadokolky je vlastně (z pohledu sportovního stylu jízdy) k ničemu. Pohled na zoufale se protáčející zadní kolo ve mně nevzbuzuje nějaké choutky na sportovní jízdu. Prostě je to normální auto s trochu lepší vyvážeností oproti stejně výkonné předokolce. Kouzlo M3, 200 sx, Supry TwinTurbo, Skyline GTR a podobných (třeba i MX 5) je právě v samosvoru a z toho ply...
Jo jasne vylepsene podvozky at uz predokolek nebo zadokolek, to je uplne jina liga, to je uz jenom o tom, kolik do toho vrazis
..jinak si teda myslim a stojim za tim, ze seriovy podvozek e46ky v 316i je lepsi nez serie tt..
Jasne ze kdybych mel na vyber 316i a tt, tak si taky nevyberu 316i,ale to jenom kvuli tomu motoru, aby to bylo i vykonove srovnatelne, tak minimalne 323i nebo 325i. Ale takto to asi nevyresime, kazdy mame to svoje evidentne
Tak nejlepsi by bylo asi projet ttcko a pak nejake bawo, a hned bysme vedeli, kdo je na tom lip