0
zpět
 

diskuze k tématu: Nový nebo ojetý vůz?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, česká vozidla, francouzská vozidla, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 08.10.2009 10:03, rada
Ctverak: nevím přesně kdy začal FIAT dělat první CR motory 1.9JTD se 77kw, ale řekl bych, že to bylo hodně podobný, kdy VW uvedlo PD, takže konkurence byla a už v prvopočátku mnohem tižší než zrovna nastupující PD motory.
Dle mého jsou PD dobré motory, klidně bych si jeden z nich koupil, 96kw verze je osvědčená a víceméně spolehlivá jednotka, zajímaly by mě i názory na 110kw verzi z Bory nebo Leonu?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 08.10.2009 10:21, rada
ktorý je horší 2,0 TDI PD, alebo TDI PD DPF, alebo oba nie sú moc vydarené. Mám oc 2,0TDI PD 103 kw. a bol s ňou v Chorvátsku a bolo dobre auto má teraz 6500 km a na budúci rok chcem ísť s ňou do Marabelli v Španielsku a mám obavy či tot to auto vydrží, keď tu pisatelia píšu je 2,0 TDI nie je moc dobrý voz.
Poradte prosím, Ďakujem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 08.10.2009 12:46, rada
já si myslím,že většina lidí,kteří tady píší příspěvky čerpá z různých článků a příspěvků typu - jedna paní povídala.Není nad osobní zkušenosti.Můj švára má Octavii 2.0 TDi - momentálně mu na ní měním destičky,najeto má 176tis km.Já mám Passata 2006 také motor 2.0 TDi - momentálně najeto 218700km.Obě auta mají pravidelný servis,aditiva atd... obě auta jezdí bez sebemenších problémů.Kromě výměny náplní a brzdových komponentů apod. nedělám nic jiného,kromě škrticí klapky na Octavce a klimakompresoru na Passatu.Nevim - podle mě ten kdo na ty motory nadává tak buď neví o čem mluví,nebo se o ta auta nestará anebo neví jak s nimi jezdit.
Ještě dlouhodobá spotřeba - já u Passata 6.7L/100km (aktuální údaj z pal.počítače - odpovídá plus mínus skutečnosti) a švára u Octavie rovných 6litrů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 08.10.2009 12:57, rada
ahojhky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 08.10.2009 20:31, rada
Já mám SUPERB 2,0 TDI čipnuté na cca 125 kW je to dobrý vůz s dobrou spotřebou a jizdními vlastnostmi. Synovec má Octavii 2,0 TDI čiplé na cca 125 kw a jezdil jsem s ní a říkám mu, že by měl mít na to auto ZBROJNÍ PAS.
Jsou to dobré auta.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 08.10.2009 21:37, rada
jasně,tady to máte černé na bílém.Víc než polovina lidí ty svoje auta čipuje-hlavně škodovky,audiny a vw...Pak je honí,studený nestudený,plnej bič a rychle pryč a pak jim je strašně divný,že se jim auta serou a sváděj to na to,že jsou to šmejdy.Proboha lidi,probuďte se a na ty čipy se vys........ a když už ho máte,zacházejte s autem jak se má a potom vám vydržej
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 08.10.2009 21:44, rada
Mám předchozí 1.8T a je to solidní motor.Žádnej spořínek,ale docela živej motor,s autem se pak nenudíte. Když jsem jel s 2.0TDI tak jsem se jen vezl,je to "jenom" motor.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 08.10.2009 22:23, rada
Mototry 2,0 TDi 103kW koncernu VW trápí rezonace vstřikovačů, které jsou nastaveny na velmi vysoký vstřikovací tlak. To vede k vyklepání vstřikovačů v hlavě válců a následné ztrátě tlaku. Dále tyto motory trápí problémy s čerpadly. Jinak má motor velice slušnou spotřebu a dostačující výkon. Motor 1.8 TSI, patří mezi nejzajímavější motory celého koncernu. Má velice slušný výkon, který dokáže vytvořit úsměv na rtu. Spotřeba se dá držet mezi 7 a 8 litry při kombinovaném provozu. Ale výkon vybízí k prudkým akceleracím. Modely 1.8 TSI mají akorát relativně slabé brzdy a podvozek Octavie na motor jednoduše nestačí. Doporučuji tedy benzínový agregát. Předchozí generace 1.8 T (110 kW, 132kW a 156kW) se proslavila vynikající kvalitou a minimální poruchovostí. 1.8 TSI prověří čas, ale zatím se tváří jako spolehlivý mototr. 2.0 TDi CR, se může pochlubit vysokou kultivovaností a dostatečným výkonem, kvalitu také prověří až čas, ale je třeba počítat s citlivostí systému CR na kvalitu nafty, to ovšem platí i o PD, už to holt nejsou staré rotačky, které zkřouply všechno. U naftových verzí s filtrm pevných částic je také potřeba počítat s citlivostí tohoto zařízení, které může například v městském provozu zkrátit lhůtu výměny oleje třeba i na 5000 km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 08.10.2009 23:31, rada
VW Touran 2.0 TDI 103 Kw.Absolutně bez problému.Za poslední rok najeto 56 tis km.Pouze výmněna volnobežky alternánoru ve 125 tis.2 x praskla žarovka a bežný servis.Aktuálni stav 161 tis a hlasí se o slovo setrvačník probíhá 2 sada brzd obložení a kotoučů.Praskání hlav problém 2.0 TDI 100kw (Konstrukční chyba)V německu probíhala svolávací akce měněno v rámci záruky, ale některé špatné kusy zustaly v oběhu.
Rád bych věděl jaké čerpadlo máte namysli?PD ma sdružené vstřikovače..... Vozim koncernové auta z D uz 15 let. Kupuji je vyhradně od leasingové společnosti a zatím se mi nedostalo do rukou jediné co by mělo vadné vstrikovače.Vesměs 2 roky staré s 100 až 150 tis km. A jen tak okrajově k zvukovému projevu.Postavte vedle sebe comonrail z Fordu Mondeo a VW Touran 2.0 TDI PD nastartujte je studené a řeknite který ma víc traktoroidní zvuk.Po ohřatí se zvuk mondea přiblíží úrovni hlasitosti VW ale mnohými tak zatracované TDI PD ma meně traktoroidni zvuk než slavný comonrail... Vlastní zkušenost a potvrzení jedním z članku zde na tipcars.
PS:Nejde o to jaký má auto zvukový projev zvenku,ale jak se hluk projevuje uvnitř. Můj suběktivní názor.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.10.2009 02:31, rada
BMW, protoze i v starem BMW je mnohem lepsi pocit, nez v novy Skodovce nebo Renaultu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.10.2009 03:41, rada
Vskutku fascinující výběr. Desetiletá prémiovka, ovšem se základním motorem a tudíž pravděpodobně skoro bez výbavy, čtyři roky starý kompakt opět se základním motorem a bez výbavy a nebo zbrusu nový kompakt, opět naprosto bez výbavy.
Takže tu máme tři auta, která vznikla nikoliv proto, aby se s nimi jezdilo, ale aby se na billboard mohlo napsat "již od xxxxx". Všechno špatně. Znovu.
Thalia jako jediná dává tak nějak smysl, protože je to nejlevnější věc na trhu, která by se dala považovat za auto. Nicméně se základním motorem a bez výbavou už se za auto dá považovat jen s notnou dávkou sebezapření.
O Fabii vůbec nemá smysl uvažovat, je to jen o málo menší tragédie než Thalia, ale je za stejnou cenu čtyři roky stará.
A BMW E46 je sice výborné auto, ale v tomhle kontextu mu moc nerozumím. Někdo, kdo uvažuje o Thalii a Fabii asi nebude nadšený řidič, který by ocenil komunikativní řízení a vyvážený podvozek BMW, takže ve výsledku dostane předražené, relativně malé a staré auto s drahými náhradními díly.
Možná by to chtělo nějakou rozumnou střední cestu, něco co už bude vypadat a fungovat jako auto, ale bez příplatku za znáček na kapotě. Osobně bych to viděl na obligátní 2004 Ford Focus 1.6, ale i může to být i cokoliv podobného. Možná by vyhovovala Corolla, která je sice naprosto nudná a ubíjející, ale člověku, schopnému uvažovat nad Thalií, to asi vadit nebude.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.10.2009 04:04, rada
na BobAsh: Napred jsem tu otazku taky povazoval za vtip, ale ona je chytra. Chci dat 150 tisic, co mam na aute preferovat, co je dulezitejsi ?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.10.2009 06:23, rada
Fabie nebyla a není auto. Thalie jen o něco málo lepší. BMW je o třídu jinde. Bych sem řek,že to je ten zákazník co - Neví co chce,ale nedá pokoj dokud to nedostane.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.10.2009 07:58, rada
Nutno vedet doplnujici info: Jak moc vadi pokles ceny na aute? U BMW bude nejmensi, u noveho Renaultu nejvetsi.
Dale kde se bude parkovat? (Zanovni Fabie, bude atrakci na zlodeje).
A jestli jsem pripraven v pripade male pravdepodobnosti (u BMW) platit i pomerne vetsi sumu za opravu?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.10.2009 08:04, rada
opel astra či ford focus za tyhle peníze cca 2004 zlatá střední cesta proti tomu co navrhujete
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.10.2009 08:26, rada
Pokud jde o spolehlivost, asi bych šel do Japonce, v dané cenové relaci tak ročník 2003-2004 - Corolla, Mazda 3, Honda Civic. Nissan ne, to už je napůl Renault a Micubiši bych se trochu bál, že jich tu je dost málo - čili nevím jak s díly. I když Lancer taky není špatný. Subaru je cenově trochu výš.
Pokud se vám třeba japonci nelíbí, pak Focusů 2003-5 za cca stejné ceny je na trhu víc... Jo a samozřejmě v benzínu, případně s dobře udělaným LPG.
Jak už napsali jiní, Báwo je hezké svezení, ale pokud se na něm něco podělá, nedoplatíte se. Fabka je na našem trhu předražená a Thalia - Renaulta (navíc dělaného tuším v Turecku) bych se trochu bál, a taky je to hodně úzké (ovšem to Fabka taky).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.10.2009 09:22, rada
Doporučuji Thalii!Malý obsah motoru znamená nízké náklady na pojištění,nízkou spotřebu PHM!Přidanou výbavu si každý zvolí sám.Co ušetříte na ceně,přidejte na výbavě.Mám to vyzkoušené,cesty na dovolenou zvládá lehce i plné obsazenosti.Navíc si benzin na dlouhé cestě po dálnici snad tohle auto vyrábí samo! Servis je perfektní,alespoň v Brně!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.10.2009 10:14, rada
Jestli je pro tazatele hlavní kritérium cena, a to asi je, tak to jsou fakt nejhorší volby - staré BMW, předražená Fabia a nedodělaná Thalie. Souhlasil bych s tím Fucusem 1.6 to je asi nejlepší volba v téhle cenové kategorii.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.10.2009 10:37, rada
Rozhodnout se musí jen tazatel, ale napíšu své zkušenosti. Před dvěma roky jsem koupil BMW 318i, rv. 1994, najeto necelých 400tis. km, bez úprav. Motoricky v bezvadném stavu, spotřeba při běžné jízdě kolem 7,5l/100km, povinné ručení ve stejné kategorii co 1.4, 1.6. Cena za opravy nad rámec pravidelného servisu za dva roky provozu je do 10 000Kč (čepy předních ramen, zadní tlumiče, spojkový válec a pár drobností). Co se koroze týče, hloubková koroze není, povrchová jen na místech mechanicky poškozeného laku. Oproti fabii nebo thalii je to absolutně nesrovnatelné jak ve vnitřním prostoru, tak zejména v jízdních vlastnostech. Jediné minus je menší zavazadlový prostor. BMW z roku 2000 nebude mít najeto pod 200tkm, pokud bylo pravidelně servisováno, není se čeho bát. Za sebe radši auto se skutečnými přiznanými 400tkm s pravidelnou údržbou než z bazaru se "120tkm" po dvou bouračkách a bez údržby.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 12.10.2009 11:07, rada
Šel bych do 320i. Spotřeba je stejná jako v případě 318i. Případné opravy či poruchy nejsou až tak finančně nákladné řeší li se použitím dílu z druhovýroby a seženeš-li si nějakého BMW fandu který ti to rád opraví za zlomek toho co origo servis.
reagovat
  1 2 3 4 ... 10


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.