Matematik napsal:
3000 km ročně, to je 250 km měsíčně, cca 60 km týdně, nějakých 8-9 km denně. To se dá v pohodě ujít pěšky. Kdyby to stálo 200000 Kč a pokud za 5 let najede 15000 km, tak cena za jeden kilometr vyjde na 13,3 Kč bez nákladů na benzín, opravy, pov. ručení a pod. Taxi, které si zákazník řídí sám, aby ušetřil
Milý matematiku,tazatel uvažuje o ojetém autě,takže né za 200000Kč,ale za,řekněme 120000Kč,které navíc za pět let ještě prodá,třeba za 60000Kč (v tédle kategorii by to neměl být problém) a tak Vámi vypočítaná částka není 13,3Kč,ale jen 4Kč. Jinak během těch 15000Km,se v případě,že dobře vybere,nebude až třeba na baterku muset nic měnit či opravovat. A auto třeba někdo chce,i když si spočítá,že ho nutně mít nemusí. Moje přítlkyně nenajede o moc víc,do práce jezdí MHD,ale na venkov k rodičům "pro vajíčka" ,na nákup a podobně se auto,které je k dispozici kdykoliv během minuty prostě hodí. Pohopitelně při tomhle nájezdu není tolik důležitá spotřeba (1l na 100km vyjde při 3000km za rok na cca 850Kč/rok) nebo spolehlivost a odolnost (tyčky stabilizátoru odejdou třeba za 20let). Důležitější je povinné ručení,nebo pojištění proti krádeži,nebo samotný zájem zlodějů. Tedy věci,u kterých nezáleží na množství najetých kilometrů.