cruise napsal:
no comment...líp bych to nenapsal... a nemusíme chodit daleko, například Packard Česká Lípa, nebo Johnson Controls,- kabely a potahy sedadel...hodně by jste se divili, pro kolik typů aut se na jedné lince dělají komponenty ve stejné kvalitě....
dám sem příklad a vyjmenuju pár značek, které se dělají na jedné lince ve stejné kvalitě, třeba ovládací prvky pod volant nebo airbagy(ale jmenovat fabriku nemůžu a ani nechci).
Adi A6, B7
Porsche Cayen
VW Touraeg
Audi TT
Opel Corsa, Astra...
Ford Focus
Jaguar (model nepamatuju)
Smart
BMW různé modely i na starší auta jako ND i do nových do výroby.
IVECO
Mercedes
Honda Civic, Jazz, Accord
Suzuki Swift
Škoda Yeti
))) octavia...
a tak dále.....
Takhle to prostě chodí i s ostatními komponenty(jak se píše nahoře) třeba sedačky, kabely, přístrojovky..............
PS: pánove, neberte to nějak zle, že bych tu do vás rejpal, jen jsem Vás tu chtěl drobek "zasvětit" jak to prostě chodí v autoprůmyslu. Jinak osobně nic nemám proti BMW, ani Škodě, nezatracuju tu ani tu. Vše má své pro a proti, a je to jen o tom, na co má člověk finance, co si může dovolit, jaký má plat, výdajem, náklady, dluhy.... Myslím to v dobrém.
Pokud má tazatel takový strop, cca 130t.kč, tak z mého pohledu je pro něj lepší fábka,
ty peníze může mít tazatel těžce vydělané, těžce ušetřené, nebo také na půjčku, a musí si sám rozmyslet, co je schopnej utáhnout za auto za těchto podmínek. Jestli mi měsíčně z výpaty zbývá pár peněz, tak asi není zrovna nejlepší kupovat 10ti leté BMW a bát se aby se něco nepodělalo, je prostě lepčí ta Fábie, kde je dostupnost dílů za pár korun a zase se jezdí. Pokud by se tazatel ptal, jeslti si má koupit novou NEW fábii za 250t.kč nebo ojeté zachovalé BMW za 250t.kč a měl solidní přijem, tak mu tu budu tu novou Fábii celkem rozmlouvat... asi tak bych to viděl a souhlasím s tím názorem jak už se tu psalo výše, ten finanční strop není zrovna nejlepší pro BMW....