ewing1 napsal:
Někdy se podaří i do 50 tisíc koupit pěkné a docela udržované auto... Vždyť teď jsem viděl krásné Volvo 940 kombi 2,3i benzín - sice za 45.000,- Kč, ale velice udržovanou po doktorovi z NSR a pravidelně servisovanou.
Já koupil před 4 lety v bazaru referenčních aut ve Ford Auto IN Pardubice, Mondeo r.v 1996 v motorizace 2L benzín (Zetec) na tachometru měl 120tk a pán který ho prodával mě s ledovým klidem řekl, že v 80tk odešel tachometr takže se měnil.
Tím pádem auto mělo +/- 200tk a jelikož bylo se serviskou tak jezdí do dneška a krom koroze spodních lemů a výměny předních pružin (jedna praskla tak musely jít obě) jsem na autě nic nedělal. Uvažuju zda vůbec dělat na jaře ty spodní prahy, nejsou sežraný, ale jenom orezlý a nenechám s tím auto už "dožít".
Po té dávce kilometrů (s obdivem je auto vydrželo na Českých silnicích) v autě sice kde co vrže a drnčí, ale na druhou stranu tyhle Mondea jsou tím pověstná, ale je to dělník a pořád jezdí. Narovinu se kazí méně než moje kombi rv 2003 kterej neměl tak jasnou minulost (nebyla serviska).
Což potvrzuje článek, raději klidně starší auto, ale se zárukou servisovaných dílů (serviska)
než novější bez historie. Klidně bych si to starý Mondeo koupil znova, pokud by k němu byla opět serviska jako u tohohle, jelikož jsem byl jedním z mála, který opravdu narazil na letité auto již v podstatě na sklonku svého života které bylo v bezvadném stavu a stále jezdí bez investic.