MICHEALSW napsal:
Dovolim si pridat par svych zkusemsti s timto vozem. Mam 04 kombi,85 kw. Koupeno od prvniho majitele. Ve 105 000 jsem udelal pravidelnou udrzbu vcetne vymeny rozvodu,vodni pumpy, oleju atd. Auto ma nyni najeto poctivych 125 000 km a nikdy se nevyskytl sebemensi problem ani s motorem, ani s nicim jinym. Dle svych zkusenosti muzu rict, ze avensis je nadmiru spolehlive auto. Prumerna spotreba se pohybuje okolo 5,3-5,7 litru. Eko jizdu jem zvladl za 4,9.....a pri slapani po krku a jizde po dalnice...
Dobrý den, mám toto auto jako druhé v rodině. Rok 2005 konec, původ nové v ČR. Nyní najeto ca 110 tis km. Celkem slušný interier, trochu méně pohodlný podvozek ale zatím zcela bez vůlí. Pár věcí jsem už ale řešil... sleply xenony (byla nutná renovace parabolek), odešlo čidlo výšky vozidla na př.nápravě (jsou tam dvě kvuli právě xenonům, to přední je vystaveno ostřiku vody a není vodotěsné, uvnitř totálně vyrezlo vč. konektoru...muselo být vyměněno naštěstí jsem sehnal starší - nový stojí 350 EUR, v CZ 10.000 Kč) Největší mínus je pro mě motor. Sice celkem jede (i když dost výrazný turboefekt) ale úplně nevypadá na 130 kw a nebudu mít asi problémy jako má někdo s FAP, ale na můj vkuz příliš žere! Ted trochu pomohl poslední flash sw RJ (toyota ho dává od r. 2011 myslím k dispozici). V letě pruměr tak 8 - 8,5, v zimě i 8,5 - 9,0 nafty a to je na můj vkus na moderní turbodiesel tohoto obsahu moc. Je to prostě tím, že D-Cat znamená stálé přivstřikování nafty pro dohořívání spalin v katalyzátoru.. Kéž by to tam nebylo!
Takže ano, Avensis T 25 je dobré auto, ale bez xenonů a nebrat motor 2,2 D-Cat...