anonym napsal:
No jo, oni to jen prostě nemůžou někteří rozdejchat, že se ty japonci opravdu moc nesypou. Kámoš si koupil A4 1,8T z roku 1999 a má s ní problémy pořád! Věčně má problémy s elektronikou,čerpadlem a dokonce už ani turbo není to co bývalo. Auto má 185 000 a začlo se sypat. Já jsem fakticky třeba u Toyoty nezažil, že by byl někdy nějaký problém s elektrikou, pumpou a podobných věcech. Prostě jenom jezdím a sem tam nechám vyměnit komponenty, co se opotřebávají u každého auta. Třeba takový výfuk vyd...
Mám již druhou Hyundai Lantra, model vyráběný v letech 1995 až 1999. Co se týče výfuku, tak po 12 letech provozu je tak v polovině životnosti. Nevím jak je tomu u novějších modelů (Elantra, i30), ale to jen tak pro představu jak je na tom to "šmejďácké korejské" auto oproti třeba škodovce, kde výfuk nehnije, on výfuck na škodovku je totiž spotřební zboží, jak jsem se dozvěděl. Jirka S.