0
zpět
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf III - jak jezdí s motorem 1,9D?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.09.2008 17:57, Muroni..
Muron, tvuj vuz je smejd. Bohuzel je to tak a to ze si to nechces pripustit jeste neznamena, ze to neni pravda. Proste je to smejd.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.09.2008 18:36, RE: Sešrotovat?
Muroň napsal:
Kylie, neřekla. Reagoval jsem na tu ironizující reakci na Tvůj příspevek. Zkušenost zkušených mechaniků říká, že klasické dvouventilové motory VW (např 2,0 85 KW, 1,6 55 KW, 1,9 D a TDi 66 KW) jsou stavěny na to, aby 500tkm vydržely a taky to při slušném zacházení a péči vydrží. Na to japonské vysokootáčkové motory (při vší úctě k nim) stavěny nejsou. Zbytek komponentů VW je opravdu asi průměr.
Tak se podívejte na nájezdy u Hond Civik Vti a Type R. Stačí zajet na mobile.de a oči Vám budou přecházet kolik toho vysokootáčkový Japonec zvládne.
PS: zrovna 1,6 55 kw a 2,0 85 kw (ten byl z Fabie stažen kvůli problémům s přehříváním) nelze s podobnými motory srovnávat je to jako kdybyste tvrdil, že vytáčené připojení je lepší než optická vlákna a 1,9 D??? Ano to je nesmrtelný motor s nízkou (většinou) spotřebou a taky zrychlením 0 - 100 km/h ve Fabii 18,6 s. Skvost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.09.2008 18:59, RE: Muroni..
anonym napsal:
Muron, tvuj vuz je smejd. Bohuzel je to tak a to ze si to nechces pripustit jeste neznamena, ze to neni pravda. Proste je to smejd.
Aťsi - hlavně že jezdí bez poruch, svižně a s nízkou spotřebou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.09.2008 19:07, RE: bez předmětu
anonym napsal:
To se mýlíte, u common railu i (výrazně) přesněji - jen se o takových věcech moc nemluví. U "modernějších" motorů (obecně) to poznat jde, tak jako jde u vašeho PC (i když jej totálně vymažete) atd.
Kylie
common rail má počítadlo otevření jednotlivých vstřikovačů, ukládá se to v řídící jednotce a resetuje se to s nahráním kompenzace nového vstřikovače. Z tohoto údaje lze hodně zhruba odvodit počet ujetých kilometrů
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.09.2008 19:42, RE: Muroni..
Muroň napsal:
Aťsi - hlavně že jezdí bez poruch, svižně a s nízkou spotřebou.
Já myslím, že Muroň sám dobře VÍ jaké má auto, on totiž narozdíl od většiny místních diskutujících má přehled a úroveň. Kdyby se alespoň polovina českých řidičů chovala (a teď jen tipuji, ale o svůj vůz starala) tak jako Muroň, šla bych "bouchnout" lahev šampaňského, i když jsem abstinentka (a šampaňské mi vůbec nechutná).
Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.09.2008 20:57, RE: Muroni..
anonym napsal:
Já myslím, že Muroň sám dobře VÍ jaké má auto, on totiž narozdíl od většiny místních diskutujících má přehled a úroveň. Kdyby se alespoň polovina českých řidičů chovala (a teď jen tipuji, ale o svůj vůz starala) tak jako Muroň, šla bych "bouchnout" lahev šampaňského, i když jsem abstinentka (a šampaňské mi vůbec nechutná).
Kylie
Registrované partnersví vás zbaví všech problémů, Muroni a Kilouši...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.09.2008 21:41, RE: Muroni..
anonym napsal:
Registrované partnersví vás zbaví všech problémů, Muroni a Kilouši...
Závidíte nám? A to budete TEPRVE koukat až to dohromady dájí Brumla třílitr a ultraspolehlivost s minispotřebou Polo!
Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.09.2008 21:55, RE: Muroni..
anonym napsal:
Já myslím, že Muroň sám dobře VÍ jaké má auto, on totiž narozdíl od většiny místních diskutujících má přehled a úroveň. Kdyby se alespoň polovina českých řidičů chovala (a teď jen tipuji, ale o svůj vůz starala) tak jako Muroň, šla bych "bouchnout" lahev šampaňského, i když jsem abstinentka (a šampaňské mi vůbec nechutná).
Kylie
Děkuji za milá slova. O svůj vůz se starám, co mi laické dovednosti a manželka dovolí. S úkony vyžadujícími VAG, odbornost a šikovnost se zastavím za švárou (např. nastavení předvstřiků). Nemám k autu vztah typu "dokud to jezdí, je to dobrý", ale snažím se případným závadám předcházet. Maličko mi vrže pedál spojky, promažu upevnění lanka a když to nepomůže, ukážu to švárovi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.09.2008 21:57, RE: Muroni..
anonym napsal:
Závidíte nám? A to budete TEPRVE koukat až to dohromady dájí Brumla třílitr a ultraspolehlivost s minispotřebou Polo!
Kylie
Jo! Protože dohromady tvoří dokonalý vůz, ve kterém se snoubí síla, komfort, pohodlí, úspornost a spolehlivost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.09.2008 22:27, RE: Muroni..
Muron napsal:
Děkuji za milá slova. O svůj vůz se starám, co mi laické dovednosti a manželka dovolí. S úkony vyžadujícími VAG, odbornost a šikovnost se zastavím za švárou (např. nastavení předvstřiků). Nemám k autu vztah typu "dokud to jezdí, je to dobrý", ale snažím se případným závadám předcházet. Maličko mi vrže pedál spojky, promažu upevnění lanka a když to nepomůže, ukážu to švárovi.
Snažím se o podobý přístup, s tím rozdílem, že před prohlídkou "ukradnu" Buřtíkovi nějakou jeho oblíbenou (-náctiletou) vodu ze skotské vrchoviny a v servisu mne "tak" rádi vidí... (a na šéfa techniků mám na české poměry BIG štěstí). A Brumla je pěkně rozmazlený, do bříška i na kapotu od maminky dostává vždy jen na to nejlepší!
PS: Potomek našich plechových miláčků by mohl být docela zajímavý a perspektivní (to by nám teprve záviděli!)
Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 01:24, RE: Sešrotovat?
anonym napsal:
"éra totální evropské nadvlády tohoto auta pomalu chýlí ke konci..."

Vřele Vám doporučuji si prostudovat prodejní statistiky za posledních 20 let a to jak u modelů tak u značek.

Ještě chybí nějaká ta hluboce inteligentní Vaculíkovsko-Oslovská poznámka o tom, že VW je šmejd a kupujou si ho jen hloupí Češi. Bez nich by fauvé přeci jak známo dávno zkrachoval.
VW je šmejd a kupujou si ho jen hloupí Češi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 01:33, RE: Sešrotovat?
Muroň napsal:
Kylie, neřekla. Reagoval jsem na tu ironizující reakci na Tvůj příspevek. Zkušenost zkušených mechaniků říká, že klasické dvouventilové motory VW (např 2,0 85 KW, 1,6 55 KW, 1,9 D a TDi 66 KW) jsou stavěny na to, aby 500tkm vydržely a taky to při slušném zacházení a péči vydrží. Na to japonské vysokootáčkové motory (při vší úctě k nim) stavěny nejsou. Zbytek komponentů VW je opravdu asi průměr.
1. auto neni motor, k čemu je nesmrtelnej motor, je- li to vůbec pravda a ne jedna pani povídala, když se do tý doby rozesere vše co jde. 2. Koukni se tady na to jaký porce maj najetý některý Hondy, Mazdy atd., než začneš plodit moudra o nějakých vysokootáčkových motorech. š. Můžeš mi vysvětlit co to vůbec je ? Vysokootáčkový motor. Až na exoty typu Wankel nebo 2.0 v S 2000 se jedná o "normální" motory, tedy normální, jen maj při stejnym objevu proti německý lůze nějakou tu kobylu navíc. 4. Každou chvíli jedu za nějakym tim NESMRTELNYM koncernovym traktorem, co křižovatka, to briketa z výfuku a následně smaradu, že by se za to nestyděla ani kdejaká Avie :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 01:34, RE: Sešrotovat?
Muroň napsal:
Jenže jich jezdí a bude jezdit pořád víc, než jejich dobových konkurentů. Proč? Protože vydrží víc.
Tomu opravdu věříš :o))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 09:19, RE: Sešrotovat?
anonym napsal:
1. auto neni motor, k čemu je nesmrtelnej motor, je- li to vůbec pravda a ne jedna pani povídala, když se do tý doby rozesere vše co jde. 2. Koukni se tady na to jaký porce maj najetý některý Hondy, Mazdy atd., než začneš plodit moudra o nějakých vysokootáčkových motorech. š. Můžeš mi vysvětlit co to vůbec je ? Vysokootáčkový motor. Až na exoty typu Wankel nebo 2.0 v S 2000 se jedná o "normální" motory, tedy normální, jen maj při stejnym objevu proti německý lůze nějakou tu kobylu navíc. 4. Každ...
Vysokootáčkovým motorem jsem myslel motor, který dosahuje nejvyššího výkonu při vyšších otáčkách (např 6000), zatímco ty staré VW dvouventily to mají položené okolo 4-4500, proto je vytáčí jen blb, neboť to k ničemu není. Samozřejmě ten motor točit nemusíš, pak dlouhodobě vydrží víc.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 09:22, RE: Sešrotovat?
i napsal:
Tak se podívejte na nájezdy u Hond Civik Vti a Type R. Stačí zajet na mobile.de a oči Vám budou přecházet kolik toho vysokootáčkový Japonec zvládne.
PS: zrovna 1,6 55 kw a 2,0 85 kw (ten byl z Fabie stažen kvůli problémům s přehříváním) nelze s podobnými motory srovnávat je to jako kdybyste tvrdil, že vytáčené připojení je lepší než optická vlákna a 1,9 D??? Ano to je nesmrtelný motor s nízkou (většinou) spotřebou a taky zrychlením 0 - 100 km/h ve Fabii 18,6 s. Skvost.
Ale jo zvládne, když ho furt nevytáčíte do max. otáček. Hond jsem viděl dost, málem jsem si na jaře jednu koupil. O tom 2,0 nemluvím ve Fabii (proč furt nělam cpete Fabii??), dával se snad od roku 1991 a sloužil dobře.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 11:00, RE: Muroni..
anonym napsal:
Snažím se o podobý přístup, s tím rozdílem, že před prohlídkou "ukradnu" Buřtíkovi nějakou jeho oblíbenou (-náctiletou) vodu ze skotské vrchoviny a v servisu mne "tak" rádi vidí... (a na šéfa techniků mám na české poměry BIG štěstí). A Brumla je pěkně rozmazlený, do bříška i na kapotu od maminky dostává vždy jen na to nejlepší!
PS: Potomek našich plechových miláčků by mohl být docela zajímavý a perspektivní (to by nám teprve záviděli!)
Kylie
vážená a milá Kylie, má na Vás drobný dotaz. Jste opravdu němka? Já jen, že píšete o mnoho lépe, než je český průměr. To jste se tak snadno naučila to, co sotatní nemohou do konce svého života? A jak vám jde mluva?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 11:53, RE: Zase koncern VW
Muroň napsal:
Ano, správně. Taky se nemůžu dočkat, až se tu objeví první recenze uživatele vozu Xiali Ming Lingyu!!!
Hele Muroňi nebuď drzej, jo? Víš moc dobře jak jsem to myslel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 12:40, RE: Muroni..
anonym napsal:
vážená a milá Kylie, má na Vás drobný dotaz. Jste opravdu němka? Já jen, že píšete o mnoho lépe, než je český průměr. To jste se tak snadno naučila to, co sotatní nemohou do konce svého života? A jak vám jde mluva?
No, nikde jsem to nepsala, ale myslím, že to tak trochu vyplývá. S češtinou jsem se setkávala od dětství a po "návratu" jsem NEzačínala od nuly. Prarodiče totiž byli ze Solnohradu (to umím česky, že?) a když se vzali, hrubou chybu udělali - do Karlsbad se přestěhovali, malé "podnikání" provozovali, dva domy tam měli - a za pár let s celými dvěma kufry "nach Abschiebung" směr west spěchali. Mne to "po revoluci" táhlo podívat se sem a nabídku na práci jsem tu dostala a na chvíli zůstala. No a ani nevím jak, jednou se zatmělo, do dveří vstoupil a kompletní výplň dveří dělal - můj Buřtík.
Kylie
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 13:47, Hořovice x Vaculík?:))
anonym napsal:
"Renomé a následně i ceny VW jsou velice nadsazené"

To je z definice nesmysl.

Pochopte konečně, že cena je taková, jakou trh unese. To platí u čehokoliv, auta nevyjímaje.

Výhodná koupě je jako ojetina je naproti tomu nepříliš obchodně úspěšný model, nikoliv bestseller. VW budou výhodné ojetiny, až se budou špatně a málo prodávat jako nové. Výhodná ojetina je třeba Nissan Primera, protože to byl v posledních létech obchodní debakl. Výhodná ojetina bude třeba Fiat Croma II.

Ano, Martin Vaculí...
Tak to se nedivím jeho oblibě tady:))
Hořovice jsou opravdu zajímavý středočeský fenomén. Je to takový zvláštní pidisvět sám pro sebe. Malé, zastrčené městečko, ovládané hrstkou provinčních veksláků a podvodníků s takovou až balkánskou atmosférou. A co se aut týká, naleznete tady asi největší koncentraci zatmavených skel, krkolomných elektronů a různých cetek a chrastítek na autech v ČR. Každý kdo v Hořovicích něco "znamená", do aut totiž dělá a také jim rozumí.
Odpusťte mi tuto vlastivědnou odbočku, ale s ohledem na pana Vaculíka si ji nemůžu odpustit.
Omlouvám se hořovické "normální" menšině.:))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.09.2008 14:23, RE: Sešrotovat?
anonym napsal:
V tom s tebou naprosto souhlasím (asi proto že to je pravda) jen MŮJ názor je, že i když konstrukční předimenzovanost považuji za správnou (Buřtík mi to kdysi vysvětlil na hi-fi a svém Naim), zde je to snad až příliš (Myslím že těch 12 let vozu - a cca 250 000 km - u vozu, s kterými pracují německé statistiky jsou rozumným maximem. A poté je podle mne rozumné pomalu začít koukat po novém voze, neb jak sám podotýkáš, zbytek vozů /nejen VW/ na to bez generální rekonstrukce prostě není dim...
vole
reagovat
  1 ... 3 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.