anonym napsal:
Vlastním toto auto od roku 1999 (rok výroby 1992) v Čechách jsem již 3. majitel. Jen na okraj k té spotřebě - já jezdíl za cca 5 l/100 km což mi nepřijde nějak moc. Vůz neměl za těch 9 let jedinou závadu. Pouze běžná údržba - celkem 6ks tlumičů (cca1300,-/ks, 2x rozvody cca 2700,- včetně práce, 3x brzdové destičky cca 700,-/sada, 2x vyvaření předního dílu výfuku, 1x nový zadní tlumič výfuku cca 2600,- s prací, 1x silenblok pod převodovkou cca 900,- s prací, 1x obložení zadních bubnů 700,-. Olej ...
Hmm... Mel jsem Passat B3 se stejnym motorem 1.9D 50 kW. Zase tak desny lenoch to nebyl. Rozjezdy pomalejsi, ale po dalnici to dokazalo drzet 150 - 160. Jezdil tak neco mezi 5.5 az 6.5, po serizeni a pretesneni cerpadla se to zlepsilo... najel jsme s nim za 6 let 120 tkm. Kdyz mel na tacho 350 tkm tak ho potkala fatalni zavada - vylitlo tesneni pod hlavou a nasledne vypadla virova komurka do valce za provozu.
Kolik mel realne nalitano, cert vi...
Takze... ten motor je traktor chrochtak ale jezdit se s tim dalo celkem vklidu. Ne kazdy potrebuje mit 150 koni.
Honza