Figo napsal:
Jestliže kotouče pouze lehce vibrují ale jinak brzdí stejnoměrně a nikam netáhnou, tak bych se na výměnu vyprdnul. Podle mě v servisu se chtějí jistit "kdyby náhodou" a taky z vás vytáhnout nějaké peníze.
Pokud kotouče jen slabě vibrují, nemusí být zkroucené, někdy to jsou pouze nerovnoměrně nanesené (napečené) zbytky brzdových destiček, což lze spolehlivě odstranit několikerým prudkým bžděním ze 130 na 20kmh - POZOR, nesmí se brzdit až do zastavení nebo za činnosti ABS neboť jak se kotouč v takto rozpáleném stavu (a za silného sevření destičkami) zastaví, zkroutí se. Někdy se tímto postupem vyrovnají i mírně zvlněné kotouče.
Jinak je známé že pokud při výměně zvlněného kotouče nedojde ke kontrole házivosti náboje, příp. jeho výměně, popř. k naindexování nového kotouče na co nejmenší házivost (kotouč jde většinou nasadit na náboj různě pootočený), pokud se dokonale neočistí dosedací plocha na náboji od rzi, tak brzy začnou házet i nové kotouče. Ovšem pochybuji, že v autorizovaných servisech používají zařízení k měření házivosti kotoučů, když mohou vše vyměnit za nové a zákazník to zaplatí. Pak to tak dopadá.