anonym napsal:
ja to nechapu. Autor tady pomerne vycerpavajicim zpusobem sdelil ostatnim sve zkusenosti (tudiz venoval tomu cas- napsal narozdil od mnoha jinych formou i obsahem ctivou i slusne objektivni recenzi) a presto se tady najde dost takovych, kteri nejen ze to neoceni, ale musi hned zacit rypat. Proc si to tedy vubec ctete? Zavist je hrozna vec...
Golf GT s kombinovaným přeplňováním je znamenitý vůz. Technicky vysoce sofistikovaný motor využívající ke zvýšení výkonu a točivého soustavu turbodmychadla a kompresoru přináší fantastické pocity z jízdy. GT ovšem trpí jedním zásadním problémem, za nějž tentokrát nemůže technika, ale ekonomika. Jeho cena je totiž téměř na úrovni lepšího a opravdu sportovního provedení GTI. Nejde zde o motor, jenž má z objemu dvou litrů za pomoci přímého vstřikování a "pouze" výfukového turbodmychadla výkon vyšší o 30 koní, ale vůz jako celek. Hlavní odlišnost je v naladění podvozku, jíž se GTI oproti GT v několika ohledech liší. Nejde o nijak divoké konstrukční změny, ale již větší rozchod kol, spolu s jinou geomterií dokáže v extrémním případě zajistit cenné vteřiny, či metry. Ty závisí taktéž na brzdovém systému, kterým se GTI rovněž mírně liší. Budu-li mluvit za sebe, ta mě by ovšem GT také lákalo a to svoji nenápadností s jakou se pohybuje v silničním provozu, jež je v ostrém rozporu s tím, co nastává v okamžiku po sešlápnutí plynového pedálu... Gratuluji k dobré volbě a přeji ať to jezdí. Ostatně poslední generace Golfu je velice povedené auto a to i po stránce spolehlivosti. Tomáš Dusil.