Úterý 03.08.2010 22:05,
rada
Pane Choduro,
prosím Vás, neberte ty příspěvky nijak vážně. Z 90= jde o kydy, nijak v praxi nepodložené reálnými zkušenostmi.
Můj příspěvěk o tom, že moje (píšu jen a pouze o mé) O -I s provedenými úpravami SW dokázala pěkně "zatápět" nemálu benzínovým atmosferickým motorům, bylo spíše jen okrajové zdůraznění toho, že i srelativně slabším moroem s výátečnou spotřebou můžete na silnici být v první lajně, za předpokladu, že jste schopen to ukočírovat. Zde mám valné pochybnosti o umění mnoha z píšících zde kydačů, kasajícími se svými "egy", ale bez zkušeností a umění. No nic.
Když to shrnu, pokud nejzdíte vyloženě krátké trasy cca např. 3-5-7km v zimě, tak se motoru 1,9 81/96/66kW vůbec nemusíte bát. Jde o výborné motory co do spolehlivosti a výkonu a to vše za dobrou spotřebu (5,5 l berte jako relaitu u 81kW verze a Oktávce, Golf na tom bude stejně) a to vše navíc za pakatel, když se vyskytne problém.
Samopsebou je třeba zkontrolovat před koupí obecně známě věci, aby se pak radost nedostavila dvakrát - jednou ři koupi a záhy po druhé při nuceném prodeji. Nenechte se zlákaz nablýskanými plasty a motorem, ale jděte po technických faktech - psát netřeba, na co se zaměřit. Snad jen to, aby k vozu byxla aspoň nějaká dokumentace a to aspoň trochu věrohodná, neb víme, že padělá se vše a vždy, pak aby auto vykazoalo to, co má a ne, aby při prvním přitalčení na pdeál plynu spadlo do nouzeového režimu. od toho bych asi dal ruce pryč.
PS: jsem si jist, že valná většina kydačů by při trochu technické trati (tzn. kopečky, zatáčky) se svými benzíny radši nechal aOktávku Oktávkou, protože zatímco Oktávka si bude chrochat za max. 7 litrů nafty, tak kterýkoliv benzín si v daném případě vezme 15 - to prosím píšu taky z vlastní zkušenosti, majíc v současnosti dva benzínové vozy doma a vědíc, že jakákoliv snaha se vsézt, dělá v nádrži divy. Ono, řeč peněz je silnější v mnoha případech, než vyhoněné ego. I řadu takových jsem za léta, co jezdím, zažil.
Ale když si pání chtějí vést "tu svoji" nic jim nebrání.
A propos: maxima byla manuál, když tedy jdeme do detailů. A majitel opravdu s uznáním kroutil hlavou...
reagovat