F1 napsal:
Honza vystihuje typ lidí o kterejch psal pan Vaculík, aspoň mi to tak připadá jak teď píše. Jsou i jiný auta než Oct., Superb, Passat pro rádoby manažery (chudší manažery). Tyhle auta mám zasebou. Pro toho tazatele tak snad radši ta Octávka, pokud toho tolik nenajezdí. Levnější díly i servis a to asi brát v úvahu, celkově méně náročné auto ovšem s menším imagem. A co ti mám napsat k tý americe? 5,7 450PS stejně odpovíš nějakou koninou.
Souhlasim s panem Vaculikem, taky myslim ze passaty oktavky a spol. kupuji hodne mladi frajirci, za ucelem image, ale podle me tyto vozy nenabizi za vynalozene penize to co by meli (konkretne slabe benzinove verze) napriklad Honzova 1,8T ve spojeni se 4x4 bude o necem jinem, ikdyz budou zase lidi ketri by koupili jiny vuz, ale kazdemu se libi a vyhovuje neco jineho
Jinak souhlasim take s Honzovo nazorem, akorat mi na nem vadi, ze ma zkresleny nazor na Calibry. Pokud se nekoupi vylozene srot, a dostava se mu pravidelna udrzba, je to naprosto spolehlive auto, ktere napriklad oktavii predci v hodne vecech, napr. jizdni vlastnosti. A spatne hodnoti Calibru jen lidi co ji nikdy nemeli, nebo misto investic do udrzby na to placali spoilery
Calibru nebudu porovnavat s nicim jinym, protoze byste me narkli ze jsem zaujatej
Jinak ja mam 13 let starou, bez koroze, 3 roky bez zavady, jezdi denne. A podotykam svezl jsem se s mnoha auty od skodovek az po mercedes S, takze nemam zkreslene nazory z hospody
Ps: Ale problemy mohou byt s toyotou, passatem i calibrou!